Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe vapaa on provo palsta

Vierailija
14.01.2017 |

Arvostan tuota "suosituimmat" osiota sivupalkissa, koska sieltä löytää parhaiten ajanviete lukemista. Kuitenkin kun minä palasin tälle palstalle niin minusta tuntuu (tai sitten minä olen muuttunut) että suurin osa on keksittyjä tarinoita eikä niitä sen vuoksi viitsi lukea. Esimerkiksi nytkin näen ihan selvästi että puolet tuon "suosituimmat" otsikon alla olevista aiheista on provoja johon ihmiset tykkäävät näemmä kilpaa vastata. Kuten esimerkiksi tuo mies viskasi vauvan - aihe. Onko se jotenkin itsetuntoa kohottavaa jos luullaan että on näin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa ratkaista vastaavaa tilannetta itse vaan voidaan täällä palstalla "neuvoa" jotain mihin useimpien maalaisjärki kyllä riittää. Harmittaa etsiä niitä oikeita aiheita keksittyjen joukosta täällä :/ Ehkä pitäisi selailla jotain vanhempiakin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan täällä pitää keskustella. Provoaloituksia ei poisteta niin herkästi kuin asiallisia aloituksia. Enkä nyt puhu maahanmuuttokriitikoiden aloituksista vaan ihan tavallisista aloituksista, joissa on jotain järkeä ja josta syntyy rakentavaa keskustelua. On oikeasti aika turhauttavaa vastata ketjuun asiaa syvemmin pohtien ja  valiten sanamuotonsa niin, että tulisi mahdollisimman hyvin ymmärretyksi, vain saadakseen Lähetä-napin painamisen jälkeen Pääsy kielletty -ilmoituksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan