Onko 30v naisena kamala kiire löytää mies
Jos haluaa yhtä lasta ? Aikaisempi suhteita 1 joka kaatui mielenterveys ohjelmien takia. En ole "juoksuja juossut "ja olen nyt parantumaan päin. Mitäs sanotte? Niin ja miehen ikä voisi olla 27-35v
Kommentit (38)
Ei niin kiire kuin mitä lähes 50 v ukolla löytää nuori kaunis nainen. :)
Ehdottomasti parhaat vuoteni miesten laadulla mitattuna olivat 29-37. Ei siis todellakaan ole liian myöhäistä. Naiset solmivat Suomessa ensimmäisen avioliittonsa noin kolmikymppisinä eikä läheskään kaikilla ole takanaan vuosikausien seurusteluhistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista vielä saada mies ja oma perhe mutta et ole enää siinä asemassa, että miehet piirittäisivät sua, paitsi toiselta kierrokselta karkaamista kuikuilevat 35+ miehet toki voivat vielä. Ne ikäisesi miehet, joilla olisi saumat suhun, kun ovat työelämään siirtymisen myötä siinä asemassa että heillä on käytännössä saumat kaikkiin muihinkin vapaisiin 25-45-v. naisiin. Sopeudu muuttuneeseen tilanteeseen, omaksumalla miesmäisen tavan tehdä aloitteita, tai jää kentän laidalle ruikuttamaan.
Mitenkä selität tällä hienolla teoriallas sen, että esim. mua ei koskaan parikymppisenä erityisesti miehet piirittäneet vaan nyt kolmikymppisenä? Siis fiksut, koulutetut, hyvin asiansa hoitaneet muutaman vuoden vanhemmat miehet on todella kiinnostuneita. En ole erityisen kaunis ja olen vielä lievästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja minulla ei ole mikään kiire hankkia miestä. Niitä kyllä edelleenkin riittäisi joka sormelle, mutta en enää kelpuuta kuin sellaisen yksilön, jonka kanssa oikeasti voisin kuvitella perustavani perheen.
Mikäli en ole löytänyt oikeaa miestä, kun olen 40, hankin lapsen spermanluovuttajan avulla.
Mieti vielä tuota spermanluovuttaja-hommaa. Onko sinun oikeutesi lapseen suurempi kuin lapsen oikeus isään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista vielä saada mies ja oma perhe mutta et ole enää siinä asemassa, että miehet piirittäisivät sua, paitsi toiselta kierrokselta karkaamista kuikuilevat 35+ miehet toki voivat vielä. Ne ikäisesi miehet, joilla olisi saumat suhun, kun ovat työelämään siirtymisen myötä siinä asemassa että heillä on käytännössä saumat kaikkiin muihinkin vapaisiin 25-45-v. naisiin. Sopeudu muuttuneeseen tilanteeseen, omaksumalla miesmäisen tavan tehdä aloitteita, tai jää kentän laidalle ruikuttamaan.
Mitenkä selität tällä hienolla teoriallas sen, että esim. mua ei koskaan parikymppisenä erityisesti miehet piirittäneet vaan nyt kolmikymppisenä? Siis fiksut, koulutetut, hyvin asiansa hoitaneet muutaman vuoden vanhemmat miehet on todella kiinnostuneita. En ole erityisen kaunis ja olen vielä lievästi ylipainoinen.
Esim. sua? Eli kuinka monella muullakin on käynyt noin verrattuna niihin onnekkaisiin jotka löytää hyvän puolisonsa jo opiskelijana?
Vierailija kirjoitti:
miehen ikä voisi olla 27-35v
Hyvä mies sinkkuna tuolla iällä? Saa unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa yhtä lasta ? Aikaisempi suhteita 1 joka kaatui mielenterveys ohjelmien takia. En ole "juoksuja juossut "ja olen nyt parantumaan päin. Mitäs sanotte? Niin ja miehen ikä voisi olla 27-35v
Keskity nyt vähän. Ensin kysyt otsikossa onko jonkunikäisellä naisella "kamala kiire" löytää mies. Paino ilmeisesti sanalla kamala.
Sitten alat selittää jotain seikkaperäistä omasta elämäntilanteestasi. Asia on kuitenkin sinulle aika vähäpätöinen, koska et viitsinyt oikolukea ja korjata viestiäsi. Ja sitten sanoit vielä miehestä, että oleellista hänessä on ikä, ei mikään muu.
Mieti millaista on tuolla tavalla ajattelevan naisen lapsen elämä? Vai onko lapsi tässä vain joku asuste? Onko naisella on joku subjektiivinen oikeus toteuttaa biologiaansa ja hänen lapsellaan ei ole oikeuksia ollenkaan? Kamoon, get real!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ongelmia ja sun pitäisi silti saada oma ukko ja perhe? Terveetkin voivat jäädä yksin nykymaailmassa.
Itse oon 23-v ja olisi jo enemmänkin kuin ihanaa löytää se mies, jonka kanssa perustaa perhe... Ei vaan tunnu oikein löytyvän ketään, joka haluaisi mitään vakavaa.
Voivatko ne ongelmat vielä palata??
Riippuu aika lailla siitä kuinka pitkään haluat seurustella ennen perheen perustamista, sekä missä iässä mieluiten haluaisit saada lapsia.
Itse olen 34-vuotias ja minusta kiinostuneet ovat juuri noita 28,29-38 v. Miehiä. Olin pitkässä avosuhteessa kunnes tuli ero ja nyt olen etsimässä miestä, joka haluaisi myös saada lapsia. Uskon löytäväni sen oikean vielä ja Ap, sinulla on vielä myös aikaa paljonkin:)