Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä siivoojan työhaastatteluun.

Vierailija
15.03.2006 |

3,5 v kotona lasten kanssa, tuntuu ettei saa mitään töitä, ei ees haastattelupyyntöjä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö voisi olla ihan mukavaa, vaikka raskasta onkin ja palkka aika huono, riittäisi mulle kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten väsyneen ja nuutuneen näköisenä ei kannata mennä. Kannattaa esittää sähäkkää ja energistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan olen omana itsesnäni työni saanut. Palkka on mulla suht hyvä, melkein sama kuin esim. kaupan alalla. Muutakin työtä saisin, mutta tämä on minun juttuni!!

Vierailija
4/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isommalla paikkakunnalla ja aina melkein kun oon hakenut paikkaa olen sen myös saanut. Mietin vain, että saattaa olla hieman eri kriteereejä riippuen siitä haetko kokopv vai osa-aikaista. Olen kyllä usein mennyt vaan sisään ILOISELLA ja FIKSULLA asenteella suurempia miettimättä. Nämä tulevat usein eteen: *Oletko valmis tekemään tarvittaessa enemmänkin tunteja? (Oon vastannu aina kyllä, vaikka sillä hetkellä en oikeesti tiedäkään) *Mitkä ovat tämän ammatin parhaat puolet? (Esim. näkee erilaisia ihmisiä, kädenjälki, mielenkiintoinen ja erilainen työympäristö, hyvät välineet siivota: esim. sairaalassa) *Entä huonot? *Työskenteletkö mieluummin yksin vai ryhmässä? *Jaksatko nousta niin aikaisin tai tehdä niin myöhään?

Esitä kysymyksiä, se antaa kuvan mielenkiinnosta. Kuvittele, että oot jo päässyt töihin eli mitä tietoa tarvitset, että voit siltä istumalta lähteä töihin. Tai esimerkiksi " voiko aamuvuoron tehdä, jos on hätätilanne, jo edellisenä iltana" . Luota itseesi, eli ole kuin olisit jo teoriassa siellä töissä. Yleensä siivoojaa tarvitaan jo melko piakkoin haastattelusta töihin, joten varaudu siihen.

PS. Älä mene tiskariksi, yllättävän raskasta+ se töhnämöhnä.

Toimistosiivous on kivointa , kevyintä ja siisteintä!

Vierailija
5/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kaikki on akateemisia........ ainakin omasta mielestään...

Vierailija
6/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joo. Jos sulla on jotain fyysisiä harrastuksia kannatta mainita. Antaa kuvan jaksavasta ihmisestä