Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittämättömin kokemuksesi ikinä?

Vierailija
14.01.2017 |

Sellainen asia tai tapahtuma mille et vaan löydä/keksi mitään järkeenkäypää selitystä.

Minä tein äitini kanssa kookospalloja lapsen synttäreille ja vieressä oli tapahtuman hetkellä myös lapseni (ikä 11v.). Siinä sitten pyörittelin palloja, jotka äitini kieritteli kookoshiutaleissa.
Puhtaan työpöydän ääressä keittiössä (väliseinä vastapäätä ja me siinä työpöydän edessä vierekkäin) . Yhtäkkiä mulla kävi vahinko ja yksi kookospallo lensi hiukan ilmaan siinä silmiemme edessä ja samaan aikaan aloimme nauraa asialle kunnes naurumme loppui hetkeksi sillä tuo kookospallo katosi kesken ilmalennon! Sen jälkeen nauroimme hämmästyksestä uudelleen ja ihmettelimme minne se katosi.
Ei ole lemmikkejä eikä pöydällä ollut mitään muita tavaroita tmv mahdollisuutta minne pallo olisi ilmasta hävinnyt. Se ei pudonnut lattialle, vaikka toki epäilevinä etsimme sitä sieltäkin ihan tiskikoneen alta asti. Tiskikone ja kaapit oli kiinni. Poikani seisoi tuolloin myös vieressämme kun kookospallo katosi eikä hänkään tajunnut mitä tapahtui plus tosiaan todisti nuoremmilla silmillään tapahtuman kun kaikin tavoin sitä epäilimme. :)))

Tapahtuneesta on jo pari vuotta eikä selitystä ole keksitty vieläkään. Olen jopa muuttanut kyseisestä asunnosta jo pois ja siivonnut sen tyhjäksi, myös tiskikone irrotettiin mukaan eikä mistään tuota palloa koskaan löytynyt ja minä olen talouden ainoa aikuinen eli kukaan toinen ei ole meillä siivonnut.
Se hävisi vaan ilmassa, silmiemme alla. =o

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää! Itselleni ei ole käynyt mitään niin jännää.

Kerran portaissa kotona kävellessäni päähäni tippui pisara. Tarkistin joka paikan ja kattoa myöten - mitään märkää mistä tuo olisi voinut tippua ei löytynyt.

Vierailija
2/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana:D Kummitus söi kookospallon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosi uunivuoka. Kolautin uuninluukkuun ja meni palasiski kahteen osaan. Isompi jäi käteen ja pienempää ei löytynyt koskaan.

Kaikki kaappiensokkelit, jk alta ym. tongittiin. Ei oo löytynny yli 10-v. jälkeenkään.

Vierailija
4/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana:D Kummitus söi kookospallon.

Kummitus lapanen tykkää kookospalloista.

Vierailija
5/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pari viikkoa sitten lenkillä koiran kanssa pururadalla metsässä. Pitkän suoran päästä alkoi lähestyä mustiin pukeutunut mies? henkilö, puhuin äitini kanssa puhelimessa ja sanoin hänelle, että nyt pitää lopettaa kun joku tulee vastaan ja mun täytyy ottaa koira kiinni. Kumarruin laittamaan koiralle hihnan, siinä kesti muutama sekunti ja kun nousin ylös ei tätä henkilöä näkynyt missään! Muutaman askeleen kävelin ja sitten alkoi puntti tutista sen verran, että käännyin ja tulin puolijuoksua kotiin..

Vierailija
6/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran asuntoni ikkunasta oudon valopallon, joka lensi melko matalalla puistossa. En vieläkään käsitä mikä se on voinut olla. Sitä on vaikea kuvailla, mutta se ei siis ollut pelkkää valoa vaan pikemminkin valoa hohtava esine.

Vierailija
7/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin koiran kanssa talvella illalla pilkkopimeällä tiellä lenkillä kuului yhtäkkiä kamala pamaus ja välähti koko taivaan kokoinen kirkas valo. Samaan aikaan tuli kaksi kävelijää vastaan ja he eivät reagoineet tähän ääneen ja välähdykseen mitenkään vaikka sitä ei mitenkään voinut olla huomaamatta. Eikä siis ollut mikään esim. ilotulitusraketti vaan ääni oli kovempi ja valonväläys paljon laajempi.

Vierailija
8/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta  lähtien olen aina silloin tällöin nähnyt unta talosta. Unessani olen aina talossa sisällä, kuljen huoneesta toiseen. Talo on pohjaratkaisultaan erikoinen, mutta aina samasta talosta kyse. 45-vuotiaana surffailin huvikseni etuovi.comissa. Ja siellä se talo oli!!!! En ole koskaan elämässäni käynyt lähelläkään paikkakuntaa. Varmistin vanhemmiltani, olenko joskus lapsena käynyt siellä. En kuulemma ole. Eräs nettituttuni on paikkakuntalainen ja kertoi, että ko talo on joskus kauan ennen syntymääni ollut keuhkotautiparantola. Kävi mielessä, olenko ollut siellä edellisessä elämässä....

Vierailija
9/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran asuntoni ikkunasta oudon valopallon, joka lensi melko matalalla puistossa. En vieläkään käsitä mikä se on voinut olla. Sitä on vaikea kuvailla, mutta se ei siis ollut pelkkää valoa vaan pikemminkin valoa hohtava esine.

drone.

Vierailija
10/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama kokemus! Olin ulkona yöllä ja seisoskelin pihalla, kunnes huomasin että vähän sähkölinjojen yläpuolella kulki tuollainen valopallo, meni ohi ja jatkoi matkaa. Vauhtia oli jonkin verran, mutta kuitenkin sitä pystyi katseella seuraamaan.

Vierailija
11/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä kotiin, vessassa keskellä lattiaa oli muki ja olkkarissa haljennut lautanen. En keksinyt selitystä. Vuokranantaja pelotteli? Tosin ennen muuttoa hän kysyi onko asunnossa tapahtunut mitään outoa, valehtelin ettei.

Vierailija
12/30 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join pari päivää sitten teetä ja teekuppini oli huoneenlämpöinen satojen samanlaisten toistojen jälkeen kuin normaalisti se oli kuumaa. Tätä minä en selitä millään.

13/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tämä ketju, kun jotkut selitti kadonneista haarukoista, veitsistä jne. Joku ehdotti madolliseksi selitykseksi, että lusikat yms on pudonneet laatikon takaosasta alas. Näiden viestien innoittamana  otin omassa keittiössä alimman laatikon irti, ja katsoin josko olis pudonnut edellisillä asukkailla jotain. Mitään ei löytynyt.

Edellinen asukas oli jättänyt kaappeihin kertakäyttölautasia, jotka käytin, kun olin muuttanut tähän asuntoon. Myös tänne jätetty lattianpesuaine on käytetty.

Vierailija
14/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämäkin on vanha ketju. Annan mennä silti. Selittämättömin kokemus itselläni on varmaan se, että synnyin. Biologisesta näkökulmasta ihan selkeä asia miksi näin kävi, mutta muuten täysin selittämätön.

Vierailija
15/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin kaveriporukassa Midhnight Sunia, ja aika kävi vähiin ja kynttilöt kaikilla sammuilivat. Ja tavarqt rupes liikkuu, ja valot, sitte joku kuiskaili, ja rupes kirkuu. Sit huomattii et se ei oo ketää meistä, lopetettii siis koko juttu. Ja seuraavan päivän pelattii spiritimii, ja sellast tapahtu ettette haluu tietää. Nää tapahtu edellis vuonna ku oltii 11 vuotiaita, nyt ollaa 13weeitä ja hassulta kulostaa siis.

16/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Oliko se tämä ketju, kun jotkut selitti kadonneista haarukoista, veitsistä jne. Joku ehdotti madolliseksi selitykseksi, että lusikat yms on pudonneet laatikon takaosasta alas. Näiden viestien innoittamana  otin omassa keittiössä alimman laatikon irti, ja katsoin josko olis pudonnut edellisillä asukkailla jotain. Mitään ei löytynyt.

Edellinen asukas oli jättänyt kaappeihin kertakäyttölautasia, jotka käytin, kun olin muuttanut tähän asuntoon. Myös tänne jätetty lattianpesuaine on käytetty.

Ei tainnut olla sama viestiketju, kun edellinen vastaus on tammikuulta 2017. Mutta joku vastaava keskustelu se oli.

Vierailija
17/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallosalama. Ovat harvinaisia nykyään. Ennen niitä on kuulemma ollut enemmän.

Vierailija
18/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä kotiin ja soitti ovikelloa, koska oli hukannut kotiavaimet. Kaiveli eteisessä kaikki pöydänlaatikot, taskut ja työkassin läpi. Ei missään. Meni vielä ulos, koska ajatteli tiputtaneensa ne pihaan.

Olin käynyt reiki-kurssin ja ajattelin, että ehkä reiki auttaa löytämään ne. Siispä toimeksi. Reikitin ja sen jälkeen kaivelin vielä kerran miehen laukun läpi. Heti ensimmäisessä, aiemmin varmasti tyhjäksi todetussa taskussa oli kotiavain! Käsittämätön juttu.

Vierailija
19/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiraalimainen, tumma ja "valoton" ( Eli ei siis voinut olla valonheittimestä) kuvio, joka ilmestyi auton eteen pyörimään  pimeällä tienpätkällä. Minulla on ollut silmäongelmia  ja pelästyin tosissaan, mutta samassa mies kysyi " Mikä tuo on ?" Tuolle edessä, näetkö?" 

Vierailija
20/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etukäteen, jos kohta on tapahtumassa jotain hyvää. Mulle tulee erityinen tunne vatsanpohjaan. Semmoinen tuli esim. päivällä, kun illalla tapasin tulevan mieheni. Lapseni harrastavat urheilua ja tiedän etukäteen, meneekö pelit, kisat ja turnaukset hyvin. Mieheni ylennyksen tiesin. Olenpa tiennyt senkin, että voitin arvonnassa. En osaa selittää, miksi näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän