Ihmiset joilla on kantava ääni, tajuatteko miten kovaa te mölyätte??
Kommentit (46)
Ihmiset, jotka koko ajan puhuu vain itsestä, ne niitä ärsyttävimpejä on! Monta tuntia omaa liirumlaarumia, eikä koskaan loppu näy. Se jos joku puhuu kovaa, niin ei tuu häpeiltyä sen vuoksi ihmisiä.
Saako Tana karkkia? kirjoitti:
Minulla on ihan tarkoitus ilmaista itseäni kovaa ja selvästi että hallitsen sitä tilaa. Kyllä siinä hiljenee ympäristö kun huomaa kuka on tilanteen herra.
Olen myös fyysisiltä ominaisuuksiltani sellainen joka hiljentää tarvittaessa häiriötekijät.
Aika harva uskaltaa sanoa mitään vaikka sitten saattaa auktoriteettikammoisena provosoitua mutta saahan sitä provosoitua kunhan on hiljaa, jos ei mitään järkevää ole sanottavana.
T: Vartija, portsari ja järjestyksenvalvoja sekä pitkäaikainen taistelulajien ex-pertti.
Ja vauvapalstalla :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan, mutta en mitenkään voi ajatella sitä joka hetki. Oma kuulonikin on vähän huono, en tiedä mikä vaikutus sillä.
Sinä, joka pyydät hillitsemään, mieti millä todennäköisyydellä itse pystyisit koko ajan puhumaan itsellesi vieraalla murteella, pitämään jotain annettua ilmettä kasvoilla tai kirjoittamaan käsialalla, joka ei ole sinun.
Ettekö sitten osaa säädellä äänenkäyttöänne? En ymmärrä yjota, koska ei minulla ole vaikeuksia säätää ääntäni tarvittaessa hiljaisemmalle tai kovemmalla volyymille. Ja itse siis en ole kovaääninen
Oot vähän kuin telkkari! :D
Muistuu mieleen kerta, kun eräs kuuluisa suomalainen miespuolinen oopperalaulaja vieraili avokonttorissamme. Olin monen sermin päässä, ja hän puhui niin vaimeasti kuin osasi, mutta silti miellyttävä, matala ääni "syttyi", ja jokainen kuuli sen.
Av-mammat varmaan olisivat kiusanneet hänet kuoliaaksi ennen kuin hän olisi ehtinyt ottaa ainuttakaan laulutuntia.
Enemmän ärsyttää ne, jotka piipittää niin hiljaa, että saa kymmenen kertaa kysyä MITÄ?! ja senkin jälkeen pitää teeskennellä kuulleensa ja myönnellä jotain epämääräistä, kun ei kehtaa enää toistaa kysymystä.
Ettekö sitten osaa säädellä äänenkäyttöänne? En ymmärrä yjota, koska ei minulla ole vaikeuksia säätää ääntäni tarvittaessa hiljaisemmalle tai kovemmalla volyymille. Ja itse siis en ole kovaääninen