Mistä saa nyhtökauraa
Tietääkö kukaan mistä nyhtökauraa saa nykyään ostettua espoossa? Myydäänkö sitä vakio tuotteena missään kaupassa, vai myydäänkö se vieläkin loppuun minuuteissa kauppaan tullessa? Olisi kiva päästä vihdoin maistamaan tätä hittituotetta:)
Kommentit (16)
Prismassa, s ja k-kaupoissa olen nähnyt.
Tai Helsingissä!!! Kerran bongasin Sokoksen S-marketista, heti ostin ja oli hyvää! Toista kertaa en ole nähnyt missään muuta kuin tyhjiä hyllypaikkoja.
Mainostavat, että Järvenpäästä suoraan ns tehtaalta
Täällä kaukaisemmassa maakunnassa nyhtistä tulee Citymarkettiin ja Prismaan. Cittariin perjantaiaamuna, Prismaan lauantaiaamuna. Luultavasti pääkaupunkiseudullakin toimitus on noina päivinä. Kannattaa mennä heti kaupan auettua ostamaan - täällä hylly on ollut tyhjillään jo puolenpäivän jälkeen.
Itse ostan oikeastaan vain tomaattimaustettua nyhtistä, koska pistän sitä pizzan päälle.
Pitää olla vähintään 5. tason vegaani, jotta saa ostaa.
Ei mistään ellet omaa gepardin nopeutta ja kyynärpäätaktiikkaa.
Hyvin tuntuu ainakin vahvin (ja nopein) voittaa-sääntö ravintoketjun ja evoluution osalta olevan hallussa vielä vegaaneillakin.
Minuakin kiinnostaisi? Se on aina loppu kun itse käyn kaupassa. En ole saanut vielä edes maistetuksi!
Kerran maistoin ja jatkossa jätän kauppaan.
Mitä ON nyhtökaura?
Nähnyt että sellasesta kohutaan Suomessa, kiinnostais tietää mitä se oikein on? Ja miten siitä valmistetaan ruokaa? Vai syödäänkö sellaisenaan?
Olen vegetariaani ja asia kiinnostaa! Jos jotenkin saisin hommattua kun Suomessa en tod.näk tule käymään ainakaan lähitulevaisuudessa.
Kauppiaiden kannattaisi alkaa nyhtää lisää hintaa tästä kaurasta, kun on niin harvinaisuus.
En ole nähnyt missään muuta kuin korkeintaan kyltin, milloin seuraava erä tulee kauppaan. Vaan eipä ole tullut, vaikka kuinka olisi ensimmäisten asiakkaiden joukossa kaupassa. Tai sitten toimitus on ollut keskellä päivää.
Älä osta. On pahaa.