Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä olitte kun teiltä viimeisen kerran kysyttiin papereita?

13.01.2017 |

Ja missä tilanteessa? Kaupassa? Jos niin mitä ostit? Baariin mennessä? Joku muu?

Kiinnostaisi myös oudoimmat tilanteet, joissa olet joutunut täysi-ikäisyytesi todistamaan?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin n. 30, sen jälkeen en ole montaa kertaa edes käynyt baarissa.

Kaupassa kysytään edelleen silloin tällöin, mutta tulee todella harvoin edes ostettua mitään mihin tarvitaan ikää. Viimeksi kysyttiin Alkossa syksyllä, ikää 41.

Vierailija
142/152 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v, Alkossa. Useamman kerran🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v

Vierailija
144/152 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämän tästä niitä kysytään eri tilanteissa. Olen 48-vuotias.

Vedit parilla vuodella paremmaksi! ;>

Olin 46 kun ponnari heiluen juoksin Cittarin kassalle haettuani muuttoporukalle helteisen urakan päätteeksi vielä vähän lisää virvokkeita.

Piti oikein pari kertaa varmistaa että kuulin oikein kassahenkilön pyynnön saada nähdä henkkarit.

Kun ymmärsin että on tosissaan, hymyilin hänelle varmasti leveämmin kuin kukaan aiemmin sinä päivänä, hyvä etten kurottautunut kättelemään kiitokseksi.

Tavasi vielä ajokorttiani kiitettävän kauan, ja varmisteli että varmasti on omat paperit messissä.

(Enkä edes ostanut mitään kassillista siidereitä, vaan maltillisen kappalemäärän belgialaista tummempaa olutta, jota en ole nähnyt teinien suosivan).

Murheet vanhenemisesta ja sen näkymisestä kilometrien päähän jäivät sinä kesäiltana, sinne kassalle.

Kiitos vielä kysyjälle!

Vierailija
145/152 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla pari vuotta sitten ollessani 38v.

Vierailija
146/152 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä (28v) kun menin uusimaan passikuvat niin olin ajanut partani pois, (mutta pitkät hiukset vapaana) kävin sen jälkeen ostamassa alkosta pullon vodkaa niin kysyttiin paperit.

Alkutalvesta (29v) kun kävin isommassa marketissa ostamassa olutta, pitkät hiukset ponnarilla ja se paksun talvitakin ja hupparin alla piilossa ja pipo syvälle vedettynä mutta pukinparta vapaana ei kysytty papereita.

Pari viikkoa takaperin kävin alkossa ostamassa lahjapullon ystävälle. Päällä oli vähän kireämmät farkut, kehonmyötäinen tuulitakki ja rässiliivi joten näytin hoikemmalta, hiukset vapaana ja parta esillä. Kysyttiin paperit.

Kai pukeutumisella on osansa kysytäänkö vai ei.

Baariin mennessä ei ole koskaan kysytty olin sitten nuorempi pyllyposki tai nykyinen jotenkuten siistitty karvanaama.

Vierailija
147/152 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v, apteekissa, kun ostin reseptilääkkeitä. Halusivat jostain syystä tietää, kenen lääkkeitä olen ostamassa. Ostin siis omia lääkkeitä, joten näytin omat henkkarini.

Vierailija
148/152 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ikäinen kuin nyt, eli 35.

Vierailija
149/152 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten huhtikuussa kun ostin tupakkaa. Olin 48. Tosin oli maski naamalla kun se oli sitä aikaa.

Vierailija
150/152 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa ostin glögiä, olen nainen 41 vuotta 😄

Vierailija
151/152 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja ostin nikotiinipurkkaa. 

Vierailija