Minkä ikäisiä olitte kun teiltä viimeisen kerran kysyttiin papereita?
Ja missä tilanteessa? Kaupassa? Jos niin mitä ostit? Baariin mennessä? Joku muu?
Kiinnostaisi myös oudoimmat tilanteet, joissa olet joutunut täysi-ikäisyytesi todistamaan?
Kommentit (152)
Multa ei KOSKAAN ole kysytty!! Nainen nyt 40v
Oon 37 ja alkossa kyselevät paperit edelleen.
25v viime kesänä ja energiajuomaa olin ostamassa
33v kysyttiin viimeks ja silllon ei ollu vielä tätä uutta 30v ikäjuttua, se tuli vasta muutama kuukaus myöhemmin. Oudoin tapaus oli, kun ostin pelkän kokispullon ja myyjä kysy papereita. Kysyin, että eikö hän myy pulloa mulle, jos en näytä papereita. Siinä vaiheessa ihan punaisena myyjä totes, eikun siks mää kysyn kun toi sun kaveris osti tupakkaa. Ja siis kaveri oli jo ulkona röökillä. Totesin vain, että en näytä ja saan kokikseni ostettua muualtakin. Myi kuitenkin.
Jouluksi hain Alkosta kuohuviinin sekä punkun (ei mikään halpispullo), niin kysyttiin papereita. Ikää 36 vee ja pituutta 154 cm.
Mulla kysyttiin kans aina 30 v asti, joka kerta. Kun hain 30 v juhliin juomat niin ei enää kysytty eikä koskaan sen jälkeen. Totaalirupsahdus tasan 30 v syntymäpäivänä.
Mulla kysytään kans aina postissa, apteekissakin melkeen aina mut sinne riittää kelakorttikin.
31v sekä baariin mennessä, että alkoholia ostaessa prismasta. Nyt oon 38 eikä oo sen jälkeen kysytty.
31 v, ostin luontoarvan Prismasta.
37v, koetin ostaa lidlistä "alkoholitonta" glögiä jossa alkoholia oli ehkä 0,2 % :D samalla tuo oli se outo tilanne, olin kuitenkin ilman meikkiä toppapuvussa ja muksulauma mukana...
Ei oo totta.
Luin otsikon väärin eli minkä ikäisiä olitte kun teiltä kysyttiin viimeksi piparia?
Kohta 34-vuotias ja kysyttiin juuri kk takaperin siideriä ostaessa ja viikko sen jälkeen luottoa ostaessa. Pidän todella ärsyttävän kun aina muutenkin tytötellään. Oli vielä oma tyttärenikin mukana kun ostin joten pidän kassatyöntekijöinä lievästi sanottuna idiootteina.
Joka paikassa edelleen kysytään. Nainen 35.v.
viime kesänä olin kaverin kanssa kahvittelemassa kaupungilla ja päätimme mennä juomaan yhdet oluet puistoon. suunnitelma kariutui, koska henkkarini olivat jääneet lompakkoon ja lompakko kotiin ! sinne jäi olut kassalle... yksi vaivainen olut. nauroin lähes hysteerisenä kun kävelimme kaupasta ulos, olen nimittäin 39-vuotias enkä edes mitenkään hyvin säilynyt, vaan otsassa on syvät juonteet ja silmien alla pussit ! en nykyään edes käytä meikkiä ja ruumiinrakenteeltanikin olen kaikkea muuta kuin tyttömäisen lyhyt ja hento. päällä oli muistaakseni caprit ja toppi sekä tennarit. no, kävimme sitten ottamassa ne oluset terassilla....
Kyllä niitä kysytään niin kauan kuin ihminen elää ja hän joutuu tilanteisiin, joissa pitää todistaa henkilöllisyys. Siis jos papereiden kysymisellä tarkoitetaan henkilöllisyyden todistamista. Jos tarkoitetaan jotain muuta, niin sitten asia on toinen.
Kesällä alkossa, olen 37.