Laitoin saunan päälle. Ja olutta on, minä tarjoan!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Iso pullo? Pieni pullo?
Tonka kiitos. Meitä on monta. Ja saattaa mennä myöhään. Vedetäänkö moottorisahalla huomenna avanto. Tai pyörivä lautta? Juostaan vastapäivään nahkasukilla? Hitain on saunapesävastaava.
Onko sulla hienoa suomalaista shampoota vai tuonko oman pullon?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. LV:tä löytyy kyllä, mut jos se ei käy nii tuo oma pullo. Hei mulla on myös kaljan hajuista saunatuoksua!
Radiolinjan Gsm liittymällä soittaessasi ei tarvitsisi täällä huudella;)
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö muuten että oli Ismon ääni.
Olihan Esko "Ismolaitela" Kovero siinä mainoksessa ihan fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
AV:n yhteissauna 😀
Sinne minäkin tulisin. Vilauttaisin nutriaa, alkaisi kunnon pöhinä!
Vierailija kirjoitti:
No helkkari, mäkin jätän Sebastianit himaan. Laitatko vaan ihan jotkut lenkkivaatteet, vai pitäiskö ottaa jälkisaunan mekkokin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
:)
Naapuritalon parvekkeelta huudettiin tuota yhtenä kesäyönä.
Sen verran oli kuitenkin pimeää ettei huutajaa näkynyt. Olis voinu mennäkin.
Minä ja nakkipiilot tullaaaan....
Mulla on valko-ja punaviiniä, pikkupullo kossua sekä sauna. Puuttuu selänpesijä, olen hentorakenteinen, joten ei suurikaan vaiva... ja tuo kiuasmakkarat mukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. LV:tä löytyy kyllä, mut jos se ei käy nii tuo oma pullo. Hei mulla on myös kaljan hajuista saunatuoksua!
Suosin eucalyptusta. En oikein pysty tuollaiseen, mutta tämän kerran menköön. Ja juon kaljaa teidän kanssa, öh. Saako villiintyä?
Täällä ei tarvitse hienostella eli tuulipuvut päälle vaan!
Tulossa ollaan, kaljaa en juo mutta sauna kelpaa. Ps. Osaan pestä selän erittäin hyvin!
Mä olen tulossa myös. Mutta en yksien löylyjen takia. Jos lupaatte, että löylyyn-juomaa-hankeen-löylyyn-hankeen-juomaa-makkaraa-löylyyn-juomaa-löylyyn-hankeen jaksatte niin huikeaa!!!
Siideriä on, minä tarjoan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja nakkipiilot tullaaaan....
Olen aina ihmetellyt, mitä nämä nakkipiilot on. Yleensä makkaraa kärvistellyt, palovaara usein. Mutta see you.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa ollaan, kaljaa en juo mutta sauna kelpaa. Ps. Osaan pestä selän erittäin hyvin!
Otan selän pesun, jos et nypertele.
Mää just sanoin, että laittasinko saunan päälle ja saunatervat muhimaan. LAITAN!