Meikattu nainen kerjää huomiota
Kommentit (13)
Toisinpäin. En halua huomiota, joten meikkaan. Näytän ihan ruumiilta ilman meikkiä.
Mä en yleensä jaksa meikata, mut jos meikkaan, niin omaksi huvikseni.
Kyllä. Ja kauniilta näyttävä nainen saa asioidessa parempaa ja ystävällisempää kohtelua ja palvelua. Joten kyllä naisen kannattaa meikata lähtiessä asioille tai illanviettoon tai ihan mihin vaan koska muita ihmisiä (varsinkin miespuolisia) on helpompi saada tekemään tahtonsa mukaisesti, manipuloida tai muuten hyödyntää jos näyttää vastapuolen silmissä viehättävältä.
Ei miehet huomaa yleensä onko meikkiä vai ei. Naisia tuntuu sen sijaan vituttavakin. Ja minun mielestä on valhe että meikkaisi VAIN itsensä takia. Meikkaisitteko silti vaikka kaikki muut maailman ihmiset olisivat sokeita.... Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei välitä paskaakaan onko jollain meikkiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten meikkais
Vitun juntti tapa ittes jo.
Jos on yli meikattu niin kyllä(ripsipidennykset,hiuspidennykset ja paksu pakkeli naamassa esim.Maisa Torppa tai Tuksu..)naturelli meikkaaja ei( ripsiväriä ja kenties jokin luonnollinen huulipuna)...ja kun nää yli meikatut pesee kasvonsa ja poistaisi ripsensä,niin näky olisi kyllä hurja!parhaiten selviäisi,kun menet suihkuun tai saunaan naisen kanssa niin..silloinpas näet..paitsi ne ripset ja kulmat tietysti!
Kateelliset naiset taas haukkumassa kauniimpiaan. :D
Meikkaaminen on ihan peruskohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Enemmän kerjää huomiota sellainen joka kulkee ihmisten ilmoilla naama punakkana ja mustat pussit silmien alla.
Mulla on kasvoissa ruusufinni, meikkaan saadakseni kasvojen värin tasaiseksi ja näyttääkseni siistiltä. Naamassa on siis meikkivoide ja ripsari, jotta olisin uskottavan näköinen työssäni.
Mitä sitten?