Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kaisa Mäkäräinen ärsyttää niin paljon?

ap
13.01.2017 |

Johtuuko se siitä minäminä-keskeisyydestä, en tiedä. Olen kuullut ettei ole kovin miellyttävä ihminen jos asiat ei mene oman tahdon mukaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja yleensä ärsyttää kaikki itseään menestyneemmät naiset.

Vierailija
2/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit uuden ketjun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä.

Eiköhän elämä pyöri ihan luonnostaan oman itsen ympärillä kun tuolla tasolla urheilee.

Vierailija
4/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Mäkäräinen vaan Saarinen

Vierailija
5/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia molemmat.

Vierailija
6/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys ja nipotus.

Vierailija
7/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valitus siitä miten kallista eläminen on.

Vierailija
8/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ärsyttää? Sehän on tyypillinen menestyvä urheilija, itseensä keskittyvä ihminen menestyy vaativassa lajissa, jossa liian kiltit eivät pysy kärjen vauhdissa. Hienoa, jos menestyy (on siist tehnyt jotain muutakin kuin maannut sohvalla, pisteet siitä), mutta minua ainakaan hän ei kiinnosta sen enempää, en lue haastatteluita tms.

Vierailija
9/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla koska on nätti?

Vierailija
10/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että olet itse  katkera kateellinen mitättömyys.

Vierailija
11/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan ärsytä yhtään eikä herätä kyllä muitakaan tunteita. Täysin yhdentekevä. Tällä palstalla kirjoittelevia nyt ärsyttää aina jos joku jossain menestyy, varsinkin jos se joku sattuu olemaan naispuolinen.

Vierailija
12/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pelkkä nimen kuuleminen. En muista minkä näköinen tämä nainen on, enkä myöskään ole ikinä lukenut/kuullut hänestä mitään haastatteluja. Silti jostain syystä tulee epämiellyttävä olo kun kuulee hänen nimensä. Ehkä se onkin just siinä nimessä se vika. Kaisa Mäkäräinen. Kaisa = tunnen monta ärsyttävää Kaisaa. Mäkäräinen = Mäkättää. Äh, en tiedä.

Vierailija
13/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää siitä. Menestynyt urheilija, mutta se valitus ja uhriutuminen...... ziisus 

Olisi muuten mukava nähdä joku kiltti huipulla.

Vierailija
14/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää pelkkä nimen kuuleminen. En muista minkä näköinen tämä nainen on, enkä myöskään ole ikinä lukenut/kuullut hänestä mitään haastatteluja. Silti jostain syystä tulee epämiellyttävä olo kun kuulee hänen nimensä. Ehkä se onkin just siinä nimessä se vika. Kaisa Mäkäräinen. Kaisa = tunnen monta ärsyttävää Kaisaa. Mäkäräinen = Mäkättää. Äh, en tiedä.

Olet vain kateellinen niille elämäsi Kaisoille.

Vierailija
15/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on aina muissa kuin itsessä, jos hermot pettää olympialaisissa niin siitä voi syyttää suksihuoltoa ja lumisadetta (samalla tavalla lumisade haittaa paremmin ampuviakin). Voisi ottaa välillä vastuuta omista virheistä.

Vierailija
16/26 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaunis?

Vierailija
17/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa ärsyttää koska on menestynyt vaikka asuu tuppukylässä. Av-totuushan on ettei nainen voi olla oikeasti huipulla ellei asu pk-seudulla.

Vierailija
19/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Mäkäräisessä ärsyttää nimenomaan se, että hänessä itsessään ei oo koskaan mitään vikaa. Syy huonoon menestykseen löytyy joko säästä, suksista, muiden tartuttamasta flunssasta, liian nopeatempoisesta kisarupeamasta, ladusta, lumesta, aseesta, ylä- tai alamäistä, hiihtovauhdista tai vauhdittomuudesta - jopa kilpasiskoista.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/935dfbd0-8c94-40c9-a834-b373533…

Vierailija
20/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen ja loputon valitus, ja juuri sen takia kun on tosi menestynyt. Kunnianhimo eu ole sama asia kuin jatkuva valitus ja itsesääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi