Kumman rivin naiset ovat mielestäsi kauniimpia? 2017 ensimmäinen kuvakollaasi
Kommentit (49)
Jaa, vertailussa lähisilmäiset (ylärivi) ja kaukosilmäiset (alarivi). Ehkä alarivi.
kummassakin rivissä hyvän ja ei niin hyvän näköisiä. en osaa sanoa, ehkä ylärivi kun siellä 2 hyvän näköistä, kun alarivissä vain 1.
Vierailija kirjoitti:
kummassakin rivissä hyvän ja ei niin hyvän näköisiä. en osaa sanoa, ehkä ylärivi kun siellä 2 hyvän näköistä, kun alarivissä vain 1.
Saako kysyä, ketkä ovat ne kauniit ylärivistä ja se kaunis alarivistä?
Se on toi silmähomma. Ylärivissä on silmät lähekkäin, alarivissä silmät kauempana toisistaan.
Omia silmiäni miellyttää alarivi keskimäärin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummassakin rivissä hyvän ja ei niin hyvän näköisiä. en osaa sanoa, ehkä ylärivi kun siellä 2 hyvän näköistä, kun alarivissä vain 1.
Saako kysyä, ketkä ovat ne kauniit ylärivistä ja se kaunis alarivistä?
Ylärivistä 3. ja viimeinen, alarivistä ensimmäinen.
Nojaa. Alarivin varmaan.