Olenkin ruma, kun en saa Tinderissä matcheja :(
Kun täällä sanotaan, että miehet painaa kaikille sydäntä. Minulle ehkä joka kolmas. Nyt se viimeistään on todistettu, että olen rumilus. Minulla on tavallinen kuva, jossa hymyilen kameraan. Toinen kuva minusta luistelemassa. En ole läski. Yhyy.
Kommentit (27)
Tinderissä on enemmän kuin kaksi miestä, joten 33,33% osumahan on oikein hyvä.
Tanssisin riemusta, jos joka kolmas tai edes joka kymmenes nainen painaisi mulle sydäntä
M30
Ainakin nyt tiedät totuuden. Sattuuhan se.
miltä sitten näytät? itse en uskalla laittaa kuvaa..
voisitko kuvailla ulkonäköäsi
Vierailija kirjoitti:
puolipitkät vaaleat hiukset. Isot vihreät silmät. Meikkiä. Isohko nenä, korkeat poskipäät. En mä osaa tuon enempää kuvailla.
Pah. Näytä tissivakoa, saat matcheja. Ja onko sitten hyvä? Kai parempi että tulee aitoja matsäyksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Pah. Näytä tissivakoa, saat matcheja. Ja onko sitten hyvä? Kai parempi että tulee aitoja matsäyksiä ;)
Ei ole tissivakoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tissivakoa. :D
Siihen se sitten kaatuu.
Voi ei, vain joka kolmas mies on kiinnostunut sinusta. Pakkohan sussa on olla jotain vikaa, kun ei jokainen ole kiinnostunut.
Ne tällä palstalla kirjoittelevat lassukkamiehet eivät ole koko otos miehistä ja hekään eivät oikeasti kelpuuta kuin prosentin naisista ja heitä kutsuvat naisiksi, muita ei ole olemassakaan.
Vai että vain noin joka kolmas mies painaa sydäntä kohdallasi.
Tiedätkö moniko nainen painaa sydäntä keskivertomiehen kohdalla? Ehkä joka kolmaskymmenes.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puolipitkät vaaleat hiukset. Isot vihreät silmät. Meikkiä. Isohko nenä, korkeat poskipäät. En mä osaa tuon enempää kuvailla.
Kuulostaa sellaiselta, jotka yleensä sytyttää jos ei liian iso nenä. No mä en uskalla edes tinderiä käyttää juuri tuosta syystä. En halua lisää varmistusta omalle rumuudelleni.
Naisilla on kyllä kieltämättä aika helppo tehdä tuolla tutkimusta. Tykkää vaan sadasta miehestä niin saa jo hyvää osviittaa mikä on ns. "taso". Miehillä 100 likeä voi tarkoittaa 0-5 mätsiä ja kun varianssi otetaan huomioon, niin tuollainen 100 swipeä ei vielä riitä mihinkään.
Täälläkin monet sanovat, että saavat kaikkien miesten kohdalla matchin joille painavat sydäntä. Samoin sanoi kaverini. En minä vaan, joten eiköhän se jostain kerro. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vai että vain noin joka kolmas mies painaa sydäntä kohdallasi.
Tiedätkö moniko nainen painaa sydäntä keskivertomiehen kohdalla? Ehkä joka kolmaskymmenes.
M29
Tässä onkin kysymys siitä, että tuolla yleensä miehet painavat sydäntä kaikille. Sellaisen käsityksen olen ainakin saanut. Ei kyllä päde mun kohdalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne tällä palstalla kirjoittelevat lassukkamiehet eivät ole koko otos miehistä ja hekään eivät oikeasti kelpuuta kuin prosentin naisista ja heitä kutsuvat naisiksi, muita ei ole olemassakaan.
Sitten yhden prosentin oikeat naiset ovat hakeutuneet aika hyvin tinderiin, koska annan sydäntä noin 95% vastaantulevista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten yhden prosentin oikeat naiset ovat hakeutuneet aika hyvin tinderiin, koska annan sydäntä noin 95% vastaantulevista naisista.
Kenelle et anna? Onko jotain yhtenevää?
Onneksi et ole tyhmä