Miksi nuoret naiset eivät enää ole tälläisiä?
Miksi nuoret naiset eivät enää ole tälläisiä?
Kaunis, herkkä, siisti ja viattomasti seksikäs Juliette on oikea jalokivi nuorten naisten joukossa. Loistava kitaristi. Nykyajan nuoret naiset ylimeikkaavat, horoilevat, laittavan nettitilinsä täyteen vähäpukeisia herutuskuvia, eivät osaa mitään eivätkö viitsi opetella ja käyttävät huonosti. Miksi?
Kommentit (8)
Siksi, kun niiden ei ole pakko olla tuollaisia. Onneksi saa jokainen olla just sellainen kuin haluaa. Vähissä vaatteissa kulkeminen ei ole horoilua, tiedoksesi vaan. Mutta sitä sinä sovinisti et tiedä, kun kaikkien naisten pitäisi olla jotain neitsyitä juuri sinua ja vain sinua varten.
Minä olen tuollainen, mutta eipä mua kukaan mies jaksa kauaa katsella. Ne tykkää noista sun kuvailemista naisista enemmän. :)
No en tiedä millaisissa teinihelvettipaikoissa sinä liikut, mutta reippaasti suurin osa mun tuntemista nuorista naisista nimenomaan on mukavia, rentoja ja kauniita. Suurin osa myös sinkkuja, koska ei monia miehiä tuollainen loppujenlopuksi tunnu kiinnostavan.
Mä muistutan tosi paljon tuota videon naista, mutta flaksini ei ole koskaan ollut hyvä. Olen ujo, herkkä ja romanttinen...ja sydämeni on särjetty useamman kerran, kun en pärjää niitä itsevarmoja supliikkityyppejä vastaan. Edes teini-ikäisenä pojat eivät tulleet juurikaan juttelemaan tai tekemään aloitetta.
Ja aloittajakin sitten haluaa tyttöystäväksi semmoisen ylipyntätyn heruttajan. Kun pitäähän sitå olla jotain mitä kavereille esitellä!
Miksi sä oot tollanen etkä sellanen toisenlainen?
Mitä ihmeellistä tuossa videossa nyt oli? Ei kyllä mitenkään seksikäs, vaikka ihan ok näköinen onkin.
Ou jees. Ihailen.