Olenkin ruma, kun en saa Tinderissä matcheja :(
Kun täällä sanotaan, että miehet painaa kaikille sydäntä. Minulle ehkä joka kolmas. Nyt se viimeistään on todistettu, että olen rumilus. Minulla on tavallinen kuva, jossa hymyilen kameraan. Toinen kuva minusta luistelemassa. En ole läski. Yhyy.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan paljon matcheja, mutta mulle ei juttele kukaan. Kertooko siitä, että eka kuva on tosi jees, mutta sitten kun katsotaan profiilia en olekaan enää niin jees?
joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tällä palstalla kirjoittelevat lassukkamiehet eivät ole koko otos miehistä ja hekään eivät oikeasti kelpuuta kuin prosentin naisista ja heitä kutsuvat naisiksi, muita ei ole olemassakaan.
Sitten yhden prosentin oikeat naiset ovat hakeutuneet aika hyvin tinderiin, koska annan sydäntä noin 95% vastaantulevista naisista.
Kenelle et anna? Onko jotain yhtenevää?
Elämämkoulu. Ei oikein muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tällä palstalla kirjoittelevat lassukkamiehet eivät ole koko otos miehistä ja hekään eivät oikeasti kelpuuta kuin prosentin naisista ja heitä kutsuvat naisiksi, muita ei ole olemassakaan.
Sitten yhden prosentin oikeat naiset ovat hakeutuneet aika hyvin tinderiin, koska annan sydäntä noin 95% vastaantulevista naisista.
Kenelle et anna? Onko jotain yhtenevää?
Elämämkoulu. Ei oikein muuta
Sitä ei mun profiilissa näy. Paitsi jos luistelu on elämämkoulu harastus. Niin ja se, että opiskelen amatikorkeakoulussa. ehe. Ap
ehkäpä sieltä etsitään sellaista helponoloista naista, jolla näkyy tissiä ja on semmonen ilme että nyt tarvittais miestä ;D uskon että monet miehet on mahdollisimman helpon perässä ja samaa uskoo eräs ystäväni.tekisi mieli tehdä testi, että saisiko tissivakokuvalla enemmän matcheja..mun mielestä saat ihan hyvin matcheja kummiskin.olen aika samantyyppinen ja en itsekään saa aina matchia.siihen vaikuttaa varmasti moni asia.
Moi, laita jotain kivaa hassua ja jotain sanallista kuvausta itsestäsi,
niin kiinnostus on varmaa. Kaikki on vähän epävarmoja.
En tykännyt kaikista naisista.
Minäkin saan paljon matcheja, mutta mulle ei juttele kukaan. Kertooko siitä, että eka kuva on tosi jees, mutta sitten kun katsotaan profiilia en olekaan enää niin jees?