Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette miehestäni?
15.03.2006 |
Oltiin tässä taannoin mieheni kanssa kotibileissä. Niissä tulee silloin tällöin otettua valokuvia. Nyt kun katselin niitä kuvia, niin huomasin, että eräästä meille molemmille tutusta tytöstä oli otettu useampi kuva. Joten, mitä tämä teidän mielestänne kertoo miehestäni? Onko hän " ihastunut" tuohon tyttöön vai onko ihan viatonta touhua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka asiasta ei kannata nostaa numeroo,eikä ainakaan ennen kun todella on syytä.