Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kirjoitit gradua?

Vierailija
13.01.2017 |

Ja montako tuntia kirjoitit päivässä/viikossa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen gradun kanssa tuhrasin varmaan vuoden, olin silloin ihan vaan opiskelija. Viimeiset pari kuukautta taisin kirjoitella sitä useamman tunnin päivässä tai oikeammin öisin. Päivöt sitten nukuin.

Toisen gradun tein töiden ohessa niin, että kirjoittelin 2-3 tuntia töiden (tein ihan täyttä päivää) jälkeen ja viikonloppuisin kirjoittelin sitä ehkä noin parin kuukauden ajan. Pistin tiukan deadlinen välitavoitteineen ja päätin, että valmista tulee, vaikka 'henki menisi'. Näin jälkikäteen en ymmärrä, miten siihen ekaan graduun meni niin jumalattoma pitkä aika, enkä ollut edes töissä.

Vierailija
22/25 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistellut jo pidemmän aikaa muiden opintojen ohessa, mutta varsinaisen kirjoitustyön tein reilussa kuukaudessa. Istuin yliopiston kirjastolla läppärin kanssa noin klo 9-15 joka arkipäivä ja pidin lounastauon välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistellut jo pidemmän aikaa muiden opintojen ohessa, mutta varsinaisen kirjoitustyön tein reilussa kuukaudessa. Istuin yliopiston kirjastolla läppärin kanssa noin klo 9-15 joka arkipäivä ja pidin lounastauon välissä.

Vierailija
24/25 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta alusta loppuun. Tein töitä klo 8-18. Arvosana M.

Vierailija
25/25 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk kokopäivätyön ohella. En tosin kerännyt aineistoa itse, sillä graduni oli osatutkimus erääseen väikkäriin. Tuo sisältää siis aineiston analyysin ja kirjoitustyön. Arvosana c. Minulle riitti vain läpäisty työ, sillä vakinainen työ oli odottamassa valmistumista. Ja olen muuten humanisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä