Mitkä pienet jutut ärsyttävät miehessäsi?
Minun mies aivastaa "huutamalla" "PUHHHHHHH". Aivan kuin olisi iso paha susi, joka on puhaltamassa pienten porsaiden taloja.
Kommentit (38)
Se ÄÄNI, joka lähtee munien rapsuttelusta!!!! Ja se, että niitä munia pitää KOKO AJAN räveltää!! Tekee mut ihan hulluksi!!!
P.s. Muuten kyllä ihan hyvä mies 😄
Vierailija kirjoitti:
Se että ei pese käsiään vessassa käytyään! En tiedä miten sen ottais puheeksi...
Mä kysyin omaltani et etkö sä pese käsiä vessassa käynnin jälkeen ja hän siihen rehellisesti vastasi että en aina ja meni pesemään käsiään ja siihen vastasin että yritä muistamaan. Näin minä sen otin asian esille
Piereskelee ja nauraa päälle ikään kuin se olis hauska. Ei aina mutta minun mielestä ärsyttävän usein.
Jättää ketsuppi aina pöydälle, ei vie samaan paikkaan mistä otti.
On aina tietokoneella ja ei osallitu mihinkään kotitöihin.
Mies kerää lompakon niin täyteen kuitteja, että saumat repeää, ennenkuin suostuu tyhjentämään ne roskiin. Myös kolikkotasku tursuaa kolikoista, ennenkuin tekee asialle jotain. Miehen lompakko on aina semmoinen iso pallo. Tämä ärsyttää siksi, koska pitää turhan takia ostella aina uusia lompakoita, kun tuolla tyylillä menee aina rikki (lue: täysin hajalle, korjauskelvottomaksi) muutamassa kuukaudessa. Jos käyttäisi normaalisti, niin sama kestäisi varmaan useamman vuoden.
Mieheni jättää lähes aina roskat pöydälle lojumaan.
Silloin kun vielä tiskattiin astioita, mies käytti varmaan puoli purkkia tiskiainetta yhden lusikan pesemiseen (ehkä vähän liioltetua, mutta kuitenkin). Sitten tiskit pestiin niin, että astiat likoamaan hetkeksi ja sitten kun aloitti tiskaamisen niin tyhjensi tiskialtaan vedestä ja hankasi astioita "kuiviltaan" MITÄ TÄMÄ ON?
Ajatuksissaan (eli usein!) toistaa jonkun sanan minun lauseestani:
"Huhhuh kun oli ruuhkaa tuolla työmatkalla"
"....ruuhkaa"
"Laitetaan se edellisen juuston loppu vaikka ruokaan"
"...juusto"
En tiedä yrittääkö esittää, että kuuntelee minua vai mitä, mutta sama juttu jo vuosia :)
Kun huomautin että voisi käydä suihkussa useammin eikä n. kerran viikossa, tokaisi siihen vain "ettenhän minä haise hieltä". No just joo, ei varsinaisesti hieltä vaan tunkkaiselta. Paidan vaihtaa kun muistaa. Muutenkin todella oli itsepäinen tapaus, arghh. En viitsinyt katsella kauenpaa, vaan läksin ja nyt nautin todella omissa oloissani elämästä. Johan tuota tuli muutama vuosikymmen katseltua eikä muuksi muuttunut. Huvittavaa vain oli että edellytti minun olevan aina tiptop.
Näsäviisastelu, kun puhutaan vakavasti. Aaaaaaarrrg.
Ollaan oltu jo niin kauan yhdessä ja tapeltu ärsytyksen aiheet pois, että nykyään ei jaksa käyttää enää energiaa ärsyyntymiseen. Eli eipä mikään, olkoon sellainen kuin on. Niin minäkin saan olla.
Se että ennen jokaikistä lähtöä/toimitusta/hommaa aikuinen ihminen hoksaa yhtäkkiä että nythän on käytävä vessassa. AINA. Sitä ei voi ennakoida, sitä ei voi pidättää kahta minuuttia minkäasian hoitaminen ehkä veisi.
Viheltää ison röyhtäyksen jälkeen. Vuosia sitten tunsin erään ärsyttävän ihmisen, joka teki samaa, enkä ikinä tiennyt syytä siihen. No mies selitti ja nyt ymmärrän. Ärsyttää silti, koska joka kerta mieleeni tulee tuo ärsyttävä ihminen menneisyydestä. No, onneksi tämän ärsyttävämpiä juttuja ei oikein ole :)
Ärsyttää juo liikaa alkoholia ,joka päivä. Ja olen liian kauan poissa kotoa, viiimeksikin soitteli kun olin labra kokeissa , noin puolituntia!
Syö räkää ja siitä lähtee yököttävä ääni, kun imee sen sormestaan.
Sanoo "aina" saman lauseen kaksi kertaa peräkkäin. Se tekee mut hulluksi.
Ei kykene hiljaisiin hetkiin vaan yrittää aina keksiä jotain puhuttavaa tai vähintäänkin ääntelee tai hokee jotain "joopa joo... joo-o...."
Kun katsotaan tv:tä, kommentoi koko ajan jotain tai yrittää näyttää puhelimeltaan jotain. Häiritsee siis toisten tv:n katselua.
Käskee lapsia sanomalla "nyt siivoatte sen huoneen, äiti käski!", "menkääpä nyt, kun äiti jo käski" , "äkkiä nyt teette sen tai äiti suuttuu" jne. Äiti on aina se joka käskee ja joka on se ilkeä ihminen.
Se että ei pese käsiään vessassa käytyään! En tiedä miten sen ottais puheeksi...