Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pienet jutut ärsyttävät miehessäsi?

Vierailija
13.01.2017 |

Minun mies aivastaa "huutamalla" "PUHHHHHHH". Aivan kuin olisi iso paha susi, joka on puhaltamassa pienten porsaiden taloja.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viheltää ison röyhtäyksen jälkeen. Vuosia sitten tunsin erään ärsyttävän ihmisen, joka teki samaa, enkä ikinä tiennyt syytä siihen. No mies selitti ja nyt ymmärrän. Ärsyttää silti, koska joka kerta mieleeni tulee tuo ärsyttävä ihminen menneisyydestä. No, onneksi tämän ärsyttävämpiä juttuja ei oikein ole :)

Totta kai pitää viheltää. Siat ei osaa viheltää :)

Vierailija
22/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hirveestä enää ärsytä mikään, oon tottunut mieheni ärsyttäviin tapoihin, kuten varmaan hänkin minun, yhdessä kun ollaan oltu jo 25 v. Yksi on sellainen, että kun mieheni on vihainen, hän kävelee jalkojaan tömistellen ja tekee kaiken sillä tavalla voimalla ja terävästi, kolistelee ja paukuttelee, lisäksi syö hirveällä vauhdilla ja tuijottaa lautasta kiukkuisena. Tuo syömisjuttu on oikeasti lähinnä huvittava ;D.

Nyt vanhemmiten hänelle on tullut näitä vanhempien miesten tapoja, eli jatkuvaa ähinää, puhinaa ja ääntelyä. Mitään ei voi tehdä, etteikö kuuluisi ääniä, sama istuutuuko, nouseeko ylös, laittaako kenkiä jalkaan, nostaako jotain vaikka kevyttäkin, niin kuuluu jonkinlainen "huhhuh", "ohhoh", "hmhhmh". Joskus keittoruokaa syödessään mies jopa ryystää!

Ikään liittyviä juttuja on kyllä tullut ihan viimeisen parin vuoden aikana paljon, esim. haluaa syödä usein samanlaista ruokaa kuin söi lapsuudessaan: mummon tekemää läskisoosia, kaalikeittoa, riisipuuroa, makkarakastiketta. Muistelee teini-ikäisille lapsillemme "vanhoja hyviä aikoja", kuuntelee etupäässä 70-80-luvun musiikkia, radiosta kuuntelee yle puhetta, telkkarista katsoo vaan uutisen ja ajankohtaisohjelmat. Iltaisin ei enää jaksa lähteä minnekään, eikä oikein viikonloppunakaan.

Mutta siis, ei nuo mua oikeastaan ärsytä, kunhan huomioin. Mies on rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoaa aika totaalisesti jos lattialla tai sohvalla on koirankarvoja (jos on koira talossa, karvoja SAATTAA löytyä joskus nurkista).

Lähtee sängystä sohvalle jos satun kuorsaamaan. Kuorsaa kyllä itsekin.

Siisteysfriikki sairauteen asti.

Maksaa elatusta kuukausittain exmuijalleen vaikka jälkikasvu käy kolmeakymmentä ja asuvat jo omillaan puolisoineen.

Vierailija
24/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viheltää ison röyhtäyksen jälkeen. Vuosia sitten tunsin erään ärsyttävän ihmisen, joka teki samaa, enkä ikinä tiennyt syytä siihen. No mies selitti ja nyt ymmärrän. Ärsyttää silti, koska joka kerta mieleeni tulee tuo ärsyttävä ihminen menneisyydestä. No, onneksi tämän ärsyttävämpiä juttuja ei oikein ole :)

Totta kai pitää viheltää. Siat ei osaa viheltää :)

Tämmöinen pikkusievä häveliäisyys on puistattavaa, etenkin aikuiselta mieheltä. Jos mies tekisi tätä olisin maininnut sen tähän ketjuun. Röyhtäilyä ei ole pakko harrastaa esitystyyliin, ja jos joskus on pakko röyhtäistä, sen voi hoitaa ja jatkaa sitten eteenpäin sen suurempaa numeroa tekemättä.

Vierailija
25/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää lapsellisia väännöksiä asioiden nimistä, vaikka emme sillä hetkellä olisi hellittelemässä toisiamme.

Vierailija
26/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pili

Vierailija
27/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ettei tee kotitöitä ja pettää on pieniä ärsyttäviä juttuja, niin mitä ne isot on ? :D

Vierailija
28/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa laittaa kaappien ovia kiinni. No joo, siis likukukaappien ovia, mutta minun mielestäni ne ovat kaapin ovia siinä missä tavalliset saranallisetkin ovet. Ja tästä olen toistuvasti sanonut, vaan en enää jaksa, yritän vaan olla välittämättä. Minusta vaan hetkessä on siistimmän näköistä, kun kaappien ovet sylkee käytön jälkeen. Muutenhan meillä voisi tavarat olla avohyllyissä..

Sotkee lautasella olevan ruoan mössöksi ennen syömistä, ihan kuin pikkulapsen ruokaillessa. Onneksi ei tee tätä ravintolassa, silloin kyllä sanoisin.

Vierailija
29/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksissaan (eli usein!) toistaa jonkun sanan minun lauseestani:

"Huhhuh kun oli ruuhkaa tuolla työmatkalla"

"....ruuhkaa"

"Laitetaan se edellisen juuston loppu vaikka ruokaan"

"...juusto"

En tiedä yrittääkö esittää, että kuuntelee minua vai mitä, mutta sama juttu jo vuosia :)

Kääk, mä teen tätä! Tosin kyllä kaikkien kanssa, muidenkin kuin oman miehen. En KYKENE lopettamaan sitä :D Liittynee jotenkin siihen, että mä aina myös "peilaan" keskustelukumppanin ilmeet, tahattomasti. Ja murteita alan heti viäntää ja kiäntää, senkin tahattomasti. Voin vain kuvitella, miten raivostuttavia nuo asiat ovat kuuntelijaosapuolelle :D

Sitten ap:n kysymykseen: itsensä raapiminen ja sormien haistelu sen jälkeen (ihan vaikka vaan sääriä raapisi, silti pitää haistaa), ja jatkuva myöhästely kaikkialta.

Vierailija
30/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaa aamulla herätyskelloa vieressä monta kertaa vaikka itse saisin nukkua pidempään!

Vierailija
31/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sotkee muutenkin aika paljon, mutta eniten ärsyttää vaatteiden jättäminen myttyyn lattialle. Illalla sänkyyn tullessaan ottaa housut pois ja ne jää tismalleen siihen missä silloin sattuu seisomaan, paidan tiputtaa samaan myttyyn. Ne on siinä siihen asti kunnes haluaa käyttää uudestaan, ellen minä viikkaa niitä kaappiin tai vie pyykkiin. Sitten voivottelee ryppyisiä vaatteitaan :D

Vierailija
32/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy talvella lenkillä farkuissa ja villakangastakissa. Kesällä taas farkuissa ja t-paidassa. MIKSI FARKUISSA!? Olen tästä huomauttanut, että esim. villakangastakki menee pilalle jos siihen hikoilee koko ajan. Farkut menee nopeemmin rikki, jos niitä pitää jatkuvasti pestä.

Mies sanoo, että olen sairas, kun olen muka haistavinani hien niissä "lenkki"vaatteissa. Hikihän haisee kuulemma vasta muutama tunti suorituksen jälkeen. Ihan älytöntä. Ja tästä me riitelemme usein.

Vierailija
33/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää tai pudottaa korkealta painavatkin ruokatarvikkeet ostoskoriin, vaikka alla olisi mitä. Sitten ihmetellään, miksi salaatti on liiskana, jugurttipurkkien kannet rei'illä ja tacokuoret murusina.

Vierailija
34/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei hän vie roskia roskiin vaan jättää tiskipöydälle, astiat harvoi on tiskipöydällä tai koneessa vaan ympäri kämppää, tuhjät pullot samoten on missä sattuu ja niin myös vaatteet. Takki saattaa olla sohvalla, pipo eteisen lattialla ja housut naulakossa.

Mutta tuskin minäkänä olen täydellinen ja varmasti mieki oon ärsyttävä. Ei auta kun vain oppia elämään erinlaisen ihmisen kanssa ja koittaa sietää hänen epäkohtiaan.

Vierailija
35/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraa kaikenlaista, pitää aina kaiken (esim tyhjät rasiat ja purnukat ym) ja minä niitä sitten vaivihkaa heittelen pois kun muuten turhaa krääsää olisi joka paikka täynnä. Nousee ylös keskellä yötä vessaan ja menee vessassa käynnin jälkeen keittiöön syömään karkkia tms ja aamulla on tyhjiä karkkipapereita pitkin.

Ehkä noiden asioiden kanssa saa elettyä 😊

Vierailija
36/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies aivastaa "huutamalla" "PUHHHHHHH". Aivan kuin olisi iso paha susi, joka on puhaltamassa pienten porsaiden taloja.

Apua mun mies aivastaa ja samalla pitää huutaa. Joskus kun aivastaa julkisella paikalla, ihmiset oikein kääntyy katsomaan.

Ei ikinä litistä maitotölkkejä tai muita pakkauksia roskikseen. Flunssaisena trööttää nenästä räkää lavuaariin, joka kuivuu reunoille. Ei vedä aina vessaa, kun käy kusella. Kuorsaa välillä tajuttoman kovaa. Värjää hiuksiansa ja niitä roiskeita saa olla pyyhkimässä.

Katsoessaan telkkaria kaiveelee varpaitaan ja repii varpaankynsiä. Huoh.

Vierailija
37/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mitään. Ehkä se, että meillä on eri näkemys, miten pyykit laitetaan kuivumaan. En kuitenkaan sano asiasta, enkä pilaa elämääni sillä, koska pääasia, että mies osallistuu kodin hoitamiseen kanssani.

No okei tuli yksi mieleen: joskus rahnuttaa takapuoltaan oikein antaumuksella. Silloin käsken menemään pesemään persauksensa ja kätensä. Hyi!

Vierailija
38/38 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen empatiakyvyttömyys.Ai,eihän se ole pikku juttu,vaan aivan äärettömän tärkeä asia parisuhteessa.