Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisettomat miehet, pokaaminen ja itsetunto

Vierailija
13.01.2017 |

Mistä kumpuaa tämä uskomaton nuorten miesten naisettomuudenpelko, huono itsetunto ja katkeruus? Aika monella tämän palstan miehellä on itsestään heikko käsitys. Onko se jotenkin sidoksissa nykyaikaan ja someen, kun ulkonäkö kuvissa on niin hemmetin tärkeää? Onko muka nuoret naisetkaan niin kukkasia ulkoisesti kaikki? Kyllä jokaiselle vakalle kansi löytyy, kunhan ei ole liian nirso tai luule itse olevansa liian upea. Elääkö nuoret (vanhempiensa tyhjänkehumisen vuoksiko?) väärissä luuloissa, mitä omaan ulkonäköön tulee?

Ei parisuhde ole pelkkää ulkonäköä, vaan ihmisluonne ratkaisee.

Nyt rohkeutta vaan lähestyä naisia, niin ne isoisätkin tekivät ja niitäkin pelotti. Heillä ei edes ollut mitään sähköposteja tai tindereitä. Kun livenä uskalsi kysyä, niin se sekatavarakaupan mukava Hilkka lähti Toivon mukaan. Ja tanssilavalta löytyi puhelias Annikki, joka vei ujon ja hiljaisen Kallen mennessään. Ja lapsenlapsia tuli kymmenen.

Ei seurustelu ole mitään rakettitiedettä, sen kun vaan lähestyy ja jos tyyppiä ei kiinnosta, niin ei siitä niin verisesti tarvitse nokkiinsa ottaa. Ei helmiä sioille. Kuitenkin aika moni pölhö ja taviskin löytää jonkun ja lisääntyy. Mitä useampaa lähestyy, sitä potentiaalisemmin sen oikean löytää ja kaupat tuli. Sama menetelmä pätee puhelinmarkkinoinnissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se porvarillinen ideologia, joka takoo ihmisten päähän että et ole mitään jos et ole jotain.

Vierailija
2/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus Hilkka lähti Tovon mukaan, koska Hilkalla ei ollut Tinderiä. Nyt on, joten Toivo on mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää Tinderillä vesilintua ja alkakaa elää livenä. Kömpikää esiin luolistanne ja lähestykää eläviä naisia! Ei me purra.

Vierailija
4/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään nykyaikaa, ei 50-lukua. Olisi aika tulla pois sieltä menneeltä vuosikymmeneltä tähän päivään. Ajat muuttuvat ja ihmiset siinä mukana, luonnollisestikin. Kyllä se nyt vaan on niin että ulkonäöllä on väliä. Ennen vanhaan oli pariutumisen pakko, nykyään sitä ei ole, joten ihmisillä on enemmän varaa valita että kenet ottaa.

Vierailija
5/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rohkeutta vaan lähestyä naisia, niin ne isoisätkin tekivät .

Isoäidit puolestaan vastasivat aina itse asunnon kunnossapidosta, ruoan laittamisesta ja lapsien hoitamisesta. Pitäisikö siis tämänpäivän naisten tehdä samalla lailla, koska myös tällä lailla on ennen ollut?

Eikö? No mutta....eihän se silloin ole tasa-arvoista vaatia miestenkään käyttäytyvän siten kuin joskus ennenvanhaan.

M29

Vierailija
6/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäkää Tinderillä vesilintua ja alkakaa elää livenä. Kömpikää esiin luolistanne ja lähestykää eläviä naisia! Ei me purra.

Vaikka fyysisesti ette ehkä purekaan, niin osa teistä valitettavasti pilkkaa ja vähättelee, jopa nauraa häntä lähestyvälle miehelle. On kohtuutonta sanoa huonoitsetuntoiselle miehelle, että "älä välitä siitä". 

Vierailija
7/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoäidit puolestaan vastasivat aina itse asunnon kunnossapidosta, ruoan laittamisesta ja lapsien hoitamisesta. Pitäisikö siis tämänpäivän naisten tehdä samalla lailla, koska myös tällä lailla on ennen ollut?

Eikö? No mutta....eihän se silloin ole tasa-arvoista vaatia miestenkään käyttäytyvän siten kuin joskus ennenvanhaan.

M29

Tämä.

Lisäksi, ainakin omalla kohdallani kyse ei ole pelkästään ujoudesta/itsetunnon puutteesta, vaan myös halusta. Eli ei paljon kiinnosta lähestyä naisia vain siksi että naiset eivät saa itse tehtyä aloitetta.

Tämä toimii ihan samalalla lailla molempien sukupuolten kohdalla, eli jos minä näen jonkun ihan kivalta vaikuttavan naisen, niin jos tämä nainen ei ole millään lailla aloitteellinen eikä osoita mitenkään olevan kiinnostunut minusta, niin en todellakaan jaksa mitään kissa-hiiri leikkiä ja rupea edes miettimään että esittääkö hän vaikeasti tavoiteltavaa......vaan ajattelen asian siten, että jos hän on kiinnostunut minusta niin kyllä hän sen jotenkin näyttää ja jos ei näytä, niin silloin ei siis ole kiinnostunut.

Eli kyllä vaaditaan naiselta jotain liikettä ennenkuin voin kuvitella pyytäväni häntä treffeille. Se on sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa, kelpasi se sitten naisille tai ei.

Vierailija
8/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eletään nykyaikaa, ei 50-lukua. Olisi aika tulla pois sieltä menneeltä vuosikymmeneltä tähän päivään. Ajat muuttuvat ja ihmiset siinä mukana, luonnollisestikin. Kyllä se nyt vaan on niin että ulkonäöllä on väliä. Ennen vanhaan oli pariutumisen pakko, nykyään sitä ei ole, joten ihmisillä on enemmän varaa valita että kenet ottaa.

Lisääntymis- ja soidinmenetelmät eivät ole muuttuneet. Myös ihmisen valinnanmahdollisuudet ovat samat. Ulkonäköön on aiemminkin kiinnitetty huomiota varmasti. Kun tapaa ihmisiä elävässä elämässä, voi ehkä ulkonäkö olla ensivaikutelma, mutta itse luonne, tavat ja karisma tulee esiin vain kanssakäynnin kautta. Ei siitä Tinderin suhruisesta kuvasta voi sanoa, olisiko tuossa ihmisessä mielenkiintoista puolisopotentiaalia. Myös hormonien haju vaikuttaa yhteensopivuuteen.

Kaunis kaverini ihastui aikoinaan mitättömännäköiseen mieheen, jolla oli uskomaton karisma ja hauskat jutut. Jos olisi tuijottanut vain jotain tinder-kuvaa, niin ei varmasti olisi siihen mieheen ulkoisesti haksahtanut.

Vierailija
9/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kömpikää esiin luolistanne ja lähestykää eläviä naisia! Ei me purra.

Ette, mutta olette liian passiivisia jotta jaksaisi lähestyä. Se koko suhdehan olisi sitten sellaista "kun sinä nyt kerran halusit minut itsellesi niin kovasti kun menit lähestymään minua, niin nyt saat sitte luvan tehdä niin ja näin".

yäk.

Vierailija
10/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka fyysisesti ette ehkä purekaan, niin osa teistä valitettavasti pilkkaa ja vähättelee, jopa nauraa häntä lähestyvälle miehelle. On kohtuutonta sanoa huonoitsetuntoiselle miehelle, että "älä välitä siitä". 

No mutta jos nainen on noin mulkku, niin ainakin paljasti heti kättelyssä luonteensa ja hyvä niin. Ei sellaisesta psykopaatista olisi ollut kivaksi tyttöystäväksi. Ei k-päisistä ihmisistä mielipiteineen todellakaan kannata välittää.

Seuraava tyttö saattaakin olla tosi kiva ja juttu luistaa. Aika harva kuitenkaan kehtaa kellekään alkaa päin naamaa haukkua.

Vierailija
11/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä huomaa, että aloitus on kirjotettu kokemuksen syvällä rintaäänellä, niin vakuuttavasti tuli fatkat tiskiin.

Miten puhut tämän palstan miehistä, kun et voi tietää kuka siellä toisella puolella kirjoittaa? Sehän on täysin jokaisen oma asia, kuinka nirso haluaa olla. En näe syytä miksi esim. minun pitäisi seurustella, koska olen täysin onnellinen ilmankin kumppania.

M27

Vierailija
12/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Tinder?

T.Toivo

Vierailija
13/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon silti, että älä välitä. Tuolla tavalla muita kohtaan käyttäytyvällä ihmisellä on itselläänkin ongelmia itsetunnon kanssa.

Vierailija
14/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kömpikää esiin luolistanne ja lähestykää eläviä naisia! Ei me purra.

Ette, mutta olette liian passiivisia jotta jaksaisi lähestyä. Se koko suhdehan olisi sitten sellaista "kun sinä nyt kerran halusit minut itsellesi niin kovasti kun menit lähestymään minua, niin nyt saat sitte luvan tehdä niin ja näin".

yäk.

No kyllä asia on niin, että jos sinä näytät olevasi haku päällä, niin tottahan sinusta kiinnostunut nainen näyttää takaisin olevansa kiinnostunut sinusta. Mutta ei tietenkään ole pakko lähestyä ketään ihanjookivaa. Et ehkä ole vielä tavannut niin räjäyttävää naista, että sun olisi ihan PAKKO mennä juttusille. Kyllä se aikanaan sitten tulee.

En muuten tajua mitään kissa-hiiri -leikkejä. Kuka muka sellaista jaksaa, jos ei ole oikeasti ihastunut? Tai jotain käskyttäjää. Onko sulla ollut vaativa ja käskevä äiti ja siten naiskuva tuollainen päsmäröivä?

Vierailija
15/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelu ole mitään rakettitiedettä, sen kun vaan lähestyy ja jos tyyppiä ei kiinnosta, niin ei siitä niin verisesti tarvitse nokkiinsa ottaa. Ei helmiä sioille. Kuitenkin aika moni pölhö ja taviskin löytää jonkun ja lisääntyy. Mitä useampaa lähestyy, sitä potentiaalisemmin sen oikean löytää ja kaupat tuli. Sama menetelmä pätee puhelinmarkkinoinnissa.

Jotkut ei näköjään vielä vuonna 2017:kaan tajua että kyse on myös siitä että mieskin haluaa kokea itsensä yhtä halutuksi kuin nainen. Vaikeaa kokea itsensä halutuksi jos on itse tehnyt kaikki aloitteet ja joutunut flirttailemaan ja kehumaan naisen maasta taivaaseen ja viemään hienoihin ruokapaikkoihin ennenkuin nainen alkaa lämmetä miehelle.

Vierailija
16/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei näköjään vielä vuonna 2017:kaan tajua että kyse on myös siitä että mieskin haluaa kokea itsensä yhtä halutuksi kuin nainen. Vaikeaa kokea itsensä halutuksi jos on itse tehnyt kaikki aloitteet ja joutunut flirttailemaan ja kehumaan naisen maasta taivaaseen ja viemään hienoihin ruokapaikkoihin ennenkuin nainen alkaa lämmetä miehelle.

Miksi pitää vääntää tikusta asiaa? Eikö se nyt ole aika selkeä homma tuossa tilanteessa, että mitään rakkaustarinaa ei tule syntymään?

Vierailija
17/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tavattiin tansseissa.Eivät ne isoisät treffeille pyytäneet kauppajonossa tai peltotöissä.

Vierailija
18/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Tämä.

Lisäksi, ainakin omalla kohdallani kyse ei ole pelkästään ujoudesta/itsetunnon puutteesta, vaan myös halusta. Eli ei paljon kiinnosta lähestyä naisia vain siksi että naiset eivät saa itse tehtyä aloitetta.

Tämä toimii ihan samalalla lailla molempien sukupuolten kohdalla, eli jos minä näen jonkun ihan kivalta vaikuttavan naisen, niin jos tämä nainen ei ole millään lailla aloitteellinen eikä osoita mitenkään olevan kiinnostunut minusta, niin en todellakaan jaksa mitään kissa-hiiri leikkiä ja rupea edes miettimään että esittääkö hän vaikeasti tavoiteltavaa......vaan ajattelen asian siten, että jos hän on kiinnostunut minusta niin kyllä hän sen jotenkin näyttää ja jos ei näytä, niin silloin ei siis ole kiinnostunut.

Eli kyllä vaaditaan naiselta jotain liikettä ennenkuin voin kuvitella pyytäväni häntä treffeille. Se on sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa, kelpasi se sitten naisille tai ei.

Miksi kukaan tekisi aloitetta ihmiselle, jonka koko elekieli viestittää, että "ei kiinnosta"? Sitähän täällä olen itsekin yrittänyt jankuttaa, ettei aloitteen teko ole sitä, että toinen menee ja sanoa töksäyttää jotain, vaan molemminpuolista kommunikaatiota. Ensin pitää molempien lähettää sellainen (sanaton) signaali, joka kertoo, että "olen huomannut sinut ja vaikutat kiinnostavalta". Käytännössä katseet, ehkä hymy. Sen jälkeen on ihan tilanteesta kiinni, kuinka asiat etenevät. Ja jos ollaan paikassa, jossa voidaan jo tutustua (esim. baarissa) niin miksi ihmeessä pitäisi mennä kysymään treffeille ja/tai puhelinnumeroa? Eikö sitä voi tutustua juuri siinä ja silloin? Ja jos molemmista hyvältä tuntuu niin jatkaa sitten sen mukaan, mikä sopii kummallekin; toinen vinkkaa, että olisi kiva jatkaa tutustumista ja toinen ehdottaa sitä, tai jatkaa tutustumista saman tien vaikka aamuun saakka.

Vierailija
19/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sain just todella ilkeät pakit yhdeltä naiselta pari päivää sitten. Itsetuntoni on taas romuna monta vuotta. Täysin vastuutonta käytöstä ko. 50+ naiselta.

T. Itsekin nainen, nuorempi tosin

Vierailija
20/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naisten oli pakko lähteä mukaan koska yksin ei saanut jäädä. Tämä lienee osasyy siihen miksi monet ulkomaalaiset miehet ovat niin ihanan "taitavia" iskemään naisia eivätkä mitään tuppisuita. He kun tulevat maista joissa ei nykyäänkään tarvitse pelätä että naisella olisi valtaa kieltäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän