Nainen trikoomekossa ilman rintaliivejä?
Mekko on tehty pehmeästä kankaasta ja paljastaa kaikki muodot. Mitä kyseinen asuvalinta työpaikalla työtehtävissä kertoo naisesta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä, että uskoisin rintaliivittömyyden tarkoittavan mitään muutenkaan, mutta oletko edes varma, ettei naisella ole rintaliivejä? Esim. olen joskus huomannut vasta julkisella paikalla, etteivät toppaamattomat rintaliivit peitä nännien muotoa, ja jos päättelit rintaliivittömyyden rintojen muodosta, sekin voi vain kertoa huonosti tukevista ja ohuista liiveistä. Ei todennäköisesti siitä, että henkilö haluaisi rintojensa näkyvän paremmin, eikä välttämättä edes siitä, ettei hän välittäisi rintojen näkyvyydestä.
Hänellä ne rinnat roikkuu napaan asti suunnilleen. Mut joo, voihan hänellä olla jotkut liivit, jotka eivät tue lainkaan. Mut hän on silti ärsyttävän provosoiva kyllä kaikessa muussakin toiminnassaan ja tosiaan se mekko oli kyllä todella paljastava.
Vtuttaa asioida hänen kanssaan jollain kierolla tavalla, vaikka hän onkin samalla silmänilo. Pitäisi muka teeskennellä, etten huomaa mitään, mut onhan mulla silmät päässäni. Mun mielestä kovin rehevän kropan "esittely" joissain ihonmyötäisissä trikoovaatteissa on vähän arveluttavaa yhdistettynä avoimeen flirttailuun. Se näky "palaa verkkokalvolle" ja sitä on vaikeaa unohtaa. Kiva sitten peitellä jotain telttaa epätoivoissaan tai hävitä vessaan kesken jutustelun. T. Ap
Uuh, hot!!! Multa tuli jo, mihin voi maksaa?
Up up up
T. Trikoomekkoiseen hurahtanut
No ihan virkistävää, että roikkotissitkin kiihottaa. Yleensä täällä vain haukutaan isoja roikkuvia rintoja, mutta minkäs teet kun painavat rinnat alkavat roikkumaan ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No ihan virkistävää, että roikkotissitkin kiihottaa. Yleensä täällä vain haukutaan isoja roikkuvia rintoja, mutta minkäs teet kun painavat rinnat alkavat roikkumaan ennemmin tai myöhemmin.
Mua kiihottaa ne kyseiset roikkotissit ihan h*lvetisti. Hitto kun se nainen on niin v*tun vaikea tapaus. Antautuisi vain nautintoon...sitä olisi tarjolla. :)
Ei sillä, että uskoisin rintaliivittömyyden tarkoittavan mitään muutenkaan, mutta oletko edes varma, ettei naisella ole rintaliivejä? Esim. olen joskus huomannut vasta julkisella paikalla, etteivät toppaamattomat rintaliivit peitä nännien muotoa, ja jos päättelit rintaliivittömyyden rintojen muodosta, sekin voi vain kertoa huonosti tukevista ja ohuista liiveistä. Ei todennäköisesti siitä, että henkilö haluaisi rintojensa näkyvän paremmin, eikä välttämättä edes siitä, ettei hän välittäisi rintojen näkyvyydestä.