Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen trikoomekossa ilman rintaliivejä?

Vierailija
13.01.2017 |

Mekko on tehty pehmeästä kankaasta ja paljastaa kaikki muodot. Mitä kyseinen asuvalinta työpaikalla työtehtävissä kertoo naisesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa.

Vierailija
2/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä hinkuttamassa puolikovaa penistäni hänen pyllyään vasten ohikulkiessani :) Oletko kateellinen kauniille työkaverillesi. Miksi muodokkaan (aidosti muodokkaan, ei läskin) tulisi pukeutua peittävästi ettei suorakroppaisille tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä pari vuosikymmentä sitten. Mulla oli nätti trikoomekko, jota pidin kesäisin. Siinä oli niin avoin selkämys, että rintsikat olisivat näkyneet, joten ratkaisin ongelman jättämällä rintsikat pois. Oi niitä aikoja!

Vierailija
4/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä töihin mennään tekemään töitä, ei esittelemään omia muotoja tai etsimään treffiseuraa.

Vierailija
5/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käydä hinkuttamassa puolikovaa penistäni hänen pyllyään vasten ohikulkiessani :) Oletko kateellinen kauniille työkaverillesi. Miksi muodokkaan (aidosti muodokkaan, ei läskin) tulisi pukeutua peittävästi ettei suorakroppaisille tule paha mieli.

Missään ei kyllä kerrottu, onko mekkoilija kaunis, hoikka ja muodokas. Taisi olla oma fantasiasi.

Vierailija
6/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei kyllä kerrottu, onko mekkoilija kaunis, hoikka ja muodokas. Taisi olla oma fantasiasi.

Hän on ehkä lievästi ylipainoinen, isorintainen. Käyn silti aivan kuumana häneen ja mielestäni hän tahallaan provosoi kyseisellä asuvalinnallaan...syytä siihen en tiedä. T. Ap

Vierailija
7/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jossain Nansossa? Sillä on jäänyt yökkäri päälle.

Vierailija
8/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaillaanko tässä nyt jotenkin siihen, että rintaliivien käyttämättä jättäminen olisi jotenkin rivoa ja tehty aina jossain seksimielessä? Ehkä trikoomekko vain on mukava ja rintsikat epämukavat? En ajattele yhtään mitään. Rintaliivit on varsinkin pienirintaisilla aivan turhaa paskaa, itse en käytä kuin juoksulenkillä käydessä enkä silloinkaan mistään "siveyssyistä" tms. n25

Vierailija
9/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi joku tekisi moisen asuvalinnan? Hän on noin 50-vuotias nainen. Siitä mekosta näkyy hänen vartalonsa muodot todella selvästi. Yrittikö hän provosoida mua (tai jotain muuta) tahallaan?

Vierailija
10/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaillaanko tässä nyt jotenkin siihen, että rintaliivien käyttämättä jättäminen olisi jotenkin rivoa ja tehty aina jossain seksimielessä? Ehkä trikoomekko vain on mukava ja rintsikat epämukavat? En ajattele yhtään mitään. Rintaliivit on varsinkin pienirintaisilla aivan turhaa paskaa, itse en käytä kuin juoksulenkillä käydessä enkä silloinkaan mistään "siveyssyistä" tms. n25

Hän ei ole pienirintainen lainkaan. Ko. naisella on myös tapana flirttailla hieman yli-innokkaasti. Hän huomasi, kun katsoin hänen vartaloaan ja hän tuntui nauttivan siitä.

Vierailija
11/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jo?

Vierailija
12/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miksi joku tekisi moisen asuvalinnan? Hän on noin 50-vuotias nainen. Siitä mekosta näkyy hänen vartalonsa muodot todella selvästi. Yrittikö hän provosoida mua (tai jotain muuta) tahallaan?

Js sillä on vaan huonot rintsikat? Tai ei ole varaa ostaa alusvaatteita :(

Vierailija
13/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jossain Nansossa? Sillä on jäänyt yökkäri päälle.

Ehkä Nanso, ehkä Marimekko tai jotain sen tyylistä. Ei ollut yöpaita. :)

Vierailija
14/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka hakee huomioo

Vierailija
15/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pitäisi kuin kotioloissa trikoomekko ilman liivejä. t. 85E

Vierailija
16/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

akka hakee huomioo

Tässä casessa kyllä nyt ukko hakee huomioo - meiltä :)

Vierailija
17/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä töihin mennään tekemään töitä, ei esittelemään omia muotoja tai etsimään treffiseuraa.

Samaa mieltä!

En tarkoita että pitäisi pukeutua säkkiin, mutta sopivan säädyllisesti kuitenkin, mikä voisi tuossa tapauksessa tarkoittaa toppia mekon alle, eikä liian tiukkaa mekkoa, mitta n. polviin.

Esim. hoito-, kasvatus-, tai asiakaspalvelutyössä tai edustustyössä olisin erityisen tarkkana pukeutumisesta.

En ainakaan itse halua työssä loukata tai provosoida ketään paljastelulla.

T. Nättikroppainen nainen

Vierailija
18/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko jo?

Tuli. Monta kertaa. ;) Se nainen on oikea "pain in the ass", sillä antaa ymmärtää, vaan ei ymmärrä antaa. ;(

T. Ap

Vierailija
19/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!

En tarkoita että pitäisi pukeutua säkkiin, mutta sopivan säädyllisesti kuitenkin, mikä voisi tuossa tapauksessa tarkoittaa toppia mekon alle, eikä liian tiukkaa mekkoa, mitta n. polviin.

Esim. hoito-, kasvatus-, tai asiakaspalvelutyössä tai edustustyössä olisin erityisen tarkkana pukeutumisesta.

En ainakaan itse halua työssä loukata tai provosoida ketään paljastelulla.

T. Nättikroppainen nainen

Olen samaa mieltä kanssani. Ja siis sillä kyseisellä naisella on hieman liikakilojakin ja ikää aika reilusti, mutta pukeutuu hyvin provosoivasti ja flirttailee. Sitten jos joku vähän hänestä kiinnostuu, niin ko. nainen tykkää huonoa. Jotenkin epäloogista ja outoa käytöstä mielestäni. Olen häntä huomattavasti nuorempikin, mutta lankesin hänen virittämäänsä ansaan ja häneltä sain "hieman" kylmää kyytiä, kun ehdotin, että oltaisiin voitu tavata työajan ulkopuolellakin. Noh, saanhan onneksi ihailla häntä kauempaa. ;)

T. Ap

Vierailija
20/26 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen samaa mieltä kanssaSI, arvon nättikroppainen nainen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi