Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä tykkäisitte saada lahjaksi kaverilta?

Vierailija
12.01.2017 |

Mietin nyt sellaisia lahjoja, kun ei vielä tunne toista tarpeeksi hyvin antaakseen jotain oikeasti toivottua/tarpeellista.

Ja entä loukkaantuisitteko jos saisitte lahjaksi jotain mistä ette pidä? Olettaen siis ettei antaja voi sitä tietää. Esim. jos et tykkää suklaasta, harmittaako saada suklaata lahjaksi vai oletko silti iloinen että joku yritti olla mukava?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha vaa kaikille tiedoks nii en oo mikää hommo seksi!!

jaaa en minäkkää.. väitätkö että oon???

Vierailija
22/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei saa olla mikkää hou mou se ks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat fiksuja niin kirja on hyvä lahja. Jos ette ole lukuihmisiä niin vituiks menee

Vierailija
24/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt loukkaantuisi mutta jos pitää sanoa mikä olisi pettymys niin kuohari tai skumppapullo. Vihaan sitä makua! Oletan että ap on mies ja ostamassa naiselle lahjaa. Oletko romanttisella vai kaveripohjalla liikenteessä? Jos romanttisella niin joku kauneuspaketti jossa vartalovoidetta, suihkusaippuaa, huulivoita.. jos taas kaverimielessä niin neutraalia kuten laadukas viinapullo, kaikki ei viinistä tykkää niin viina on siinä mielessä parempi vaihtoehto ja sitä voi varioida usealla eri tavalla.

Vierailija
25/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa olla kirjoitti:

Sitä ei saa olla mikkää hou mou se ks

Elä uo hoo moilasena. Saakelin hupi ukko!!

Vierailija
26/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette molemmat fiksuja niin kirja on hyvä lahja. Jos ette ole lukuihmisiä niin vituiks menee

Kiitos nauruista :D

Kirja ois loistava lahja jos tietäisin yhtään paremmin mitä kaveri on jo lukenut tai haluaisi lukea. Vois mennä aika helposti pieleen. Kai mä pitäydyn suklaassa tai viinipullossa vaan..

Vierailija
27/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko lahja mies- vai naiskaverilta?

Vierailija
28/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei juo alkoholia

Vierailija
29/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt loukkaantuisi mutta jos pitää sanoa mikä olisi pettymys niin kuohari tai skumppapullo. Vihaan sitä makua! Oletan että ap on mies ja ostamassa naiselle lahjaa. Oletko romanttisella vai kaveripohjalla liikenteessä? Jos romanttisella niin joku kauneuspaketti jossa vartalovoidetta, suihkusaippuaa, huulivoita.. jos taas kaverimielessä niin neutraalia kuten laadukas viinapullo, kaikki ei viinistä tykkää niin viina on siinä mielessä parempi vaihtoehto ja sitä voi varioida usealla eri tavalla.

Ap on nainen ja kaveripohjalla liikenteessä.

Ap

Vierailija
30/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa (ei kanan)

Vierailija
31/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin kukista.

Vierailija
32/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin nyt sellaisia lahjoja, kun ei vielä tunne toista tarpeeksi hyvin antaakseen jotain oikeasti toivottua/tarpeellista.

Ja entä loukkaantuisitteko jos saisitte lahjaksi jotain mistä ette pidä? Olettaen siis ettei antaja voi sitä tietää. Esim. jos et tykkää suklaasta, harmittaako saada suklaata lahjaksi vai oletko silti iloinen että joku yritti olla mukava?

Minä arvostan muistamista. Arvostan myös ekologisuutta enkä pidä siitä, että minulle ostetaan uutta tavaraa kaupasta. Mieluummin vaikka kiva kirja divarista lahjaksi.

Vierailija
33/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin kukista.

Kertakäyttökimpusta vai ruukkukasvista?

Mä tykkäisin antaa kukkia, se olis ainakin antajansa näköinen lahja. Mutta pelkään ettei niistä tykätä. Kimppu kuolee äkkiä pois eikä ruukkukasvi välttämättä sovi sisustukseen.. Oisko se silti kiva ele? Mä mietin varmaan liikaa :D

Vierailija
34/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin kukista.

Kertakäyttökimpusta vai ruukkukasvista?

Mä tykkäisin antaa kukkia, se olis ainakin antajansa näköinen lahja. Mutta pelkään ettei niistä tykätä. Kimppu kuolee äkkiä pois eikä ruukkukasvi välttämättä sovi sisustukseen.. Oisko se silti kiva ele? Mä mietin varmaan liikaa :D

Ap

Vierailija
35/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin viini- tai viinapullo, alkoholi on aina hyvä lahja aikuiselle ihmiselle!

Vierailija
36/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kukkakimput tai lushin saippuat tai jotain hienompia konvehteja/fudgea tms?

Onko joku joka ei tykkää tollasista? Voiko mennä pieleen?

Ap

On epäkohteliasta viedä toiselle henkilökohtaisen hygienian hoitoon tarkoitettuja välineitä jollei hän itse pyydä sellaisia. Siitepölyallergikot nakkaavat kukkakimput kompostiin ja vievät kompostin pihan perälle vieraan lähdettyä.

Vierailija
37/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa, varsinkin jos ei yhtään tiä niitä hänen omia juttujansa :) Joillain on luomu, voi olla erityisruokavalioita, sairaus, allergia :D Nirso tai mitä vaan. Eiköhän jokainen nyt kuitenkin ole ihan tyytyväinen siihen, että yritti vaikkei ihan nappiin menisikään :) Eihän kaikkea vaan voi tietää/ ottaa huomioon. Mietit liikaa. Vie jotain mikä kuvastaa vähän itseäsikin? Vaikka se kukkakimppu. Kukat kuolee nopsaan mutta ne on kauniita. Heittää sitten pois jos ei tykännyt.

Vierailija
38/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan kukkia. Itse ilahtuisin huonekasvista. Vaikka timanttiananas. Myös suklaa/ joku erikoisempi tee/kahvipaketti ois kiva.

Vierailija
39/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei aikuiselle mitään söpöjä nalleja tai muumimukeja.

Vierailija
40/41 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein molemmille naisilleni runokirjat joihin tykästyivät. Kakkosen kanssa lopeteltiin ja kirja kertoi ystävyydestä ja ykköselle rakkausrunokirjan. Kirja voisi olla hyvä. Toimi äsken kohdallani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi