Naiset, mitä tykkäisitte saada lahjaksi kaverilta?
Mietin nyt sellaisia lahjoja, kun ei vielä tunne toista tarpeeksi hyvin antaakseen jotain oikeasti toivottua/tarpeellista.
Ja entä loukkaantuisitteko jos saisitte lahjaksi jotain mistä ette pidä? Olettaen siis ettei antaja voi sitä tietää. Esim. jos et tykkää suklaasta, harmittaako saada suklaata lahjaksi vai oletko silti iloinen että joku yritti olla mukava?
Kommentit (41)
Pullo viiniä
Kynttilöitä
Leffalippuja
Juustoa
Servettejä
Jne
Onko joku juhla mihin hankit lahjaa? Mikä budjetti? Minkälainen ihminen? Mistä pitää?
Minulle kelpaisi kyllä suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Oi miksi, pitää lahjoa?
Eikö sinusta koskaan ole suotavaa antaa lahjoja? Edes vaikka häihin tai tupareihin mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Ruokalahjat on parhaita.
Kerro vielä tarkemmin? :)
Ap
Minulle voisi ostaa esim. jonkin ulkomaalaisen lehden (sisustusta tai käsitöitä), mutta eihän kaikki sellaisesta tietenkään ilahtuisi.
En todellakaan loukkaannu vääristä lahjoista, mutta harmittelen, jos toinen on turhaan laittanut rahaa asiaan, josta en niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku juhla mihin hankit lahjaa? Mikä budjetti? Minkälainen ihminen? Mistä pitää?
Minulle kelpaisi kyllä suklaa.
Ei ole juhla, mutta muuten erityistilanne johon lahja olisi kiva ele. Ei budjettia, mutta ei mitään liian ihmeellistä, joku kiva ja arkinen lahja kaverilta vain. Ihana ihminen, mutta en tiedä tarpeeksi hyvin mistä hän pitää..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokalahjat on parhaita.
Kerro vielä tarkemmin? :)
Ap
No, riippuu tietty budjetista ja mikä tilaisuus, mutta ihan vaikka hyviä oliiveja, artisokansydämiä öljyssä, ihana tuore leipä, juustoa, hedelmiä, marmeladia... jos on itsetehtyä, aina parempi.
kunhan et anna keliaakikolle vehnäleipää tai kasvissyöjälle maksapateeta, ei voi ihan hirveästi mennä pieleen.
Oliivit jäis multa kyllä syömättä.. Eli ruokalahjankin kohdalla olis hyvä tietää saajan mieltyyksistä.
Mites kukkakimput tai lushin saippuat tai jotain hienompia konvehteja/fudgea tms?
Onko joku joka ei tykkää tollasista? Voiko mennä pieleen?
Ap
Iha vaa kaikille tiedoks nii en oo mikää hommo seksi!!
Vierailija kirjoitti:
Iha vaa kaikille tiedoks nii en oo mikää hommo seksi!!
Mitä täällä tapahtuu?
Ap
Ei Lushin löyhkäsaippuoita, pliis. Ne valtaa ilmatilan. Ne olisi pakko heittää parvekkeelle odottamaan roskiin vientiä.
Onhan se kiva sada joskus jotain pientä. Ei mitään isoa, ettei tule kiusaantunut olo. Mulle yks kaveri tuo sillon tällöin banaaneja :D ja joskus tuo kahvipaketin ja maitoa tai maidon ja pullaa.
Toinen tuo joskus jotain kukkia tai berliininmunkit jokaiselle. Pieniä, mukavia eleitä :)
Tavarat on vähän haastavia, jos ei tunne hyvin ja tiedä mistä tykkää, mitä tarvitsee tai haluaa. Mutta jos haluaa jonkun esineen viedä ni esim maljakko ja kukkia siihen :)
Miksi. Oi miksi, pitää lahjoa?