Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kokeiletko aina kuinka paljon mieheltä voi pyytää?

Vierailija
12.01.2017 |

Kaverini ihmetteli, miksi tyydyn niin vähään ja sanoi, että hän ainakin ulosmittaa kaiken hyödyn, minkä suhteessa saa. Sen jälkeen olen minäkin alkanut kokeilla, missä milloinkin raja menee. En pakota ketään tekemään mitään vasten tahtoaan, kunhan aina pyydän toiselta kaiken ensin, oli se tavaraa tai tekemistä. Saa minultakin pyytää, mutta omat rajani tunnen kyllä eikä niiden yli kävele kukaan.
Olen ajatellut laajentaa samaa kaikkiin ihmissuhteisiin ja pyytää myös naisilta kaikki, mikä irti lähtee. Tasa-arvoa siis.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän sen verran kuin tarvitsen ja en kauheasti enempää suhteessa siihen, mitä olen itse valmis antamaan.

Vierailija
2/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Porvooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan edes käynyt mielessä moinen. Aina olen ihmetellyt tuttuja jotka kehtaavat.

Vierailija
4/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja Porvooseen.

Terveisiä tossun alle!

Vierailija
5/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku esimerkki? Siis lahjoja vai huomioimista vai käytöstapoja...?

Vierailija
6/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, että mitä pyytää? Rahaa, ymmärrystä, läheisyyttä? Itse hahmotan ihmissuhteet vuorovaikutuksellisina, molemmat saavat ja antavat.

Vierailija
7/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna joku esimerkki? Siis lahjoja vai huomioimista vai käytöstapoja...?

Ihan mitä vain tarvin tai haluan tai en nimenomaan halua. Ei ole enää minun asia miettiä, mitä toinen miettii. Pyytämällähän se selviää ja mieluiten aina niin yläkanttiin ettei ainakaan siksi pety. Kehtaamisesta on kyse.

Vierailija
8/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailen hyväpalkkaisia miehiä. heillä ostatan itselleni kalliita lahjoja. kumpikin hyötyy tuosta. itse hyötyn taloudellisesti ja mies saa läheisyyttä.

Vierailija
9/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ihmetteli, miksi tyydyn niin vähään ja sanoi, että hän ainakin ulosmittaa kaiken hyödyn, minkä suhteessa saa. Sen jälkeen olen minäkin alkanut kokeilla, missä milloinkin raja menee. En pakota ketään tekemään mitään vasten tahtoaan, kunhan aina pyydän toiselta kaiken ensin, oli se tavaraa tai tekemistä. Saa minultakin pyytää, mutta omat rajani tunnen kyllä eikä niiden yli kävele kukaan.

Olen ajatellut laajentaa samaa kaikkiin ihmissuhteisiin ja pyytää myös naisilta kaikki, mikä irti lähtee. Tasa-arvoa siis.

Ahaa, oot siis kasakka!

Vierailija
10/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua juuri luin! Onko tuollaisia kusipäitä muka oikeasti olemassa?

Vierailija
11/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele erojen määrää.

t: 20v onnellisessa suhteessa ollut