Radio Rockin yksipuolinen soittolista ärsyttää!
Nöyrä toiveeni on, että Radio Rock lakkaisi soittamasta näiden biisejä:
- Metallica
- Kotiteollisuus
- Volbeat
- Ghost
Kiitos.
Kommentit (67)
Liian suppea soittolista! Ennen oli soittolistassa vaihtelua ja uusia biisejä myös.
Miesvoittoinen työyhteisö = radio rock soi päivästä ja vuodesta eikä asiasta puhuta.
Battle beast ja beast in black tulee jo korvista veren mukana.
Jos yhdellä sanalla tiivistää kanavan ja sen kuuntelijat (siis siitä tykkäävät) niin sana JUNTTI tiivistää kaiken.
NOthing else fuckersia ei vain enää jaksa. Se on kuultu liian monta kertaa. Soittaisivat edes Justice For Allia, joka sentään on heidän ehdottomasti paras biisi, Jason Newstedin bassobuustattuna versiona.
Rammstein siellä soi joka kerta kun erehtyy vaihtamaan tälle kanavalle. Tai sitten äänessä on Jone Nikula. En ole enää vuosiin kuunnellut "rockia".
Radio Rockin kuuntelijakunta taitaa koostua pääosin ihmisistä, joita kuvastaa täydellisesti päivän 20.10.2016 fingerpori
Se ei ole montaa minuuttia, mitä valtaosa ihmisistä kuuntelee radiota ylipäätään kerrallaan, tai päivässä ja sille porukallehan tuo soittolista suunnitellaan. Tietyt kappaleet halutaan osuvan mahdollisimman monen kuuntelusessioon?
Joskus Korporaatiossa Heikelän ja Linnanahteen aikoihin haastateltiin noita tuottajia ja jotain tämän tyylistä se selitys oli, että miksi ne kappaleet soitetaan puhki.
Meitä ei ole loppujen lopuksi mahdottomia määriä, jotka kuuntelemme radiota sen 8h. päivässä. Kyllä kieltämättä esim. Ralf Gyllenhammarin Bed on fire nostatti parivuotta sitten lähes raivon pintaan, kun se tuli viidennen kerran aamun aikana.
Moni hyvä kappale menee pilalle, kun se alkaa ärsyttämään toiston seurauksena.
Radio rock sentään soittaa esim Bon jovilta muutakin kun Runawaysin. ..tolleen karrikoidusti sanottuna. itse olen vm-74 nainen ja monesti aamulla pitkä työmatka ja mukava kuunnella juontajia, mutta tosiaan mainokset ärsyttää ihan hirveesti pakko laittaa cd soimaan niiden ajaksi. Ja tosiaan hyvät klassikot pilataan toistolla mutta radio rock ihan pahimmasta päästä esim 101,00 helmi radiota ei pysty kuuntelemaan yhtään. Loppui siihen kun huusin yksinäni autossa " SOITTAKAA KERRANKIN VIELÄ ONE NIGHT IN BANGKOK**+&##!!"
Vierailija kirjoitti:
Nöyrä toiveeni on, että Radio Rock lakkaisi soittamasta näiden biisejä:
- Metallica
- Kotiteollisuus
- Volbeat
- GhostKiitos.
Mene pois!
Soittolistat ovat perseestä, mutta aivan jokainen noista luettelemistasi artisteista on aivan loistava ja materiaalia kyllä riittää radiossa soitettavaksi,
Minä kuuntelen Rockilta lähinnä Korporaatiota ja Marcen iltapäiää ja niitäkin vain sen verran kun kestää ajalle töihin / töistä takaisin.
Muuten jos pitää radiota kuunnella, niin sitten vaikka Helsinki. Ei ole soittolistoja, eikä veemäistä kappaleiden puhkisoittamista.
Valtaosan päivästä musiikkia puskee Spotify. Kun valitsen itse, ei ole biiseissä valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole montaa minuuttia, mitä valtaosa ihmisistä kuuntelee radiota ylipäätään kerrallaan, tai päivässä ja sille porukallehan tuo soittolista suunnitellaan. Tietyt kappaleet halutaan osuvan mahdollisimman monen kuuntelusessioon?
Joskus Korporaatiossa Heikelän ja Linnanahteen aikoihin haastateltiin noita tuottajia ja jotain tämän tyylistä se selitys oli, että miksi ne kappaleet soitetaan puhki.
Meitä ei ole loppujen lopuksi mahdottomia määriä, jotka kuuntelemme radiota sen 8h. päivässä. Kyllä kieltämättä esim. Ralf Gyllenhammarin Bed on fire nostatti parivuotta sitten lähes raivon pintaan, kun se tuli viidennen kerran aamun aikana.
Moni hyvä kappale menee pilalle, kun se alkaa ärsyttämään toiston seurauksena.
Oletko ajatellut, mistä syystä emme enää kuuntele radioa enempää?
Yksi hyvä syy on se, että suljemme radion tai vaihdamme kanavaa, kun taas tulee se sama kappale.
Keep on Rockin' kirjoitti:
Kyl ne Radio Rockilla päiväsaikaan pyörivät biisit toki välillä puuduttaa, mut "virallisten" ohjelmien jälkeen mun mielestä soi ihan kohtuu musaa.
Mut mut... Toiseen rokkikanavaan eli Suomirockiin mä vasta pettynyt oonki. Kun ko. kanaali aloitti niin mietin et jee, vihdoinkin kanava kotimaiselle rock-musiikille.
Järkytys oli käsin kosketeltava huomatessani siellä soivan Nylon Beatin, Irinan ja nyt jopa Ellinooran musiikkia. Ja monia muitakin kotimaisia tässä matkan varrella, joiden repertuaarin en olettaisi kuuluvan rock-genreen.
Juu todellinen rock-kanava... Äärimmäinen pettymys tämä SuomiRock!!!
SuomiRockin soittolista näyttää olevan melko sama kuin Radio Suomipopilla aiemmin, ennen kuin rap-musiikki nousi hallitsevaan asemaan. Muistelen jotenkin kaiholla Radio Suomipopin ihan alkuvuosia, jolloin siellä soitettiin aika paljon 70- ja 80-lukujen suomirokkia, jota ei siihen aikaan kovin paljon muualla edes soitettu. Silloin se kanava tuli selvästi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo on kyllä radio rockin musiikkitarjonta mennyt huonoksi. Muutamaa samaa biisiä soitetaan päivästä toiseen.
Kyllä ne samat biisit soi viikosta ja kuukaudestakin toiseen. Olen itse rockin kuuntelija mutta ei tuota kanavaa vaan voi kuunnella. Kanava voisi muuttaa nimensä, esim Radio junttirock olisi parempi
Tykkäsin aikoinaan Sabatonista paljon. Nyt kun Rock jyystää sitä tauotta niin ei meinaa enää jaksaa innostua.
Siirryin Ylen Ykköseen. Ah, sivistystä ja oikeasti toimitettuja ohjelmia.
Ynnättynä mainossuhde 3min music/10 min ads ei huvita kuunnella.
Ja se kerran kahteen tuntiin soiva november rain voi helvetti!
Joka ikinen päivä kuuluu joku sankarihevibiisi, radio kiinni silloin. Ja tosiaan jtn metalli aa aina ja gunnareita. Ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Ynnättynä mainossuhde 3min music/10 min ads ei huvita kuunnella.
Mitä ne siivoussessiot ja jatkuvat kaalimadon mainokset oikein on?
Itse vaihdoin kanavaa noiden ärsyttävän mainosten takia, vaikka sitä höpötystä olisi ollut muuten mukava kuunnella.
tulisikin joskus musiikkia, mutta kun eniten tulee mainossaastaa ja seuraavaksi eniten paskapuhetta. pätee kaikkiin radiokanaviin
Samat biisit soi vaikka artisteilta/bändeiltä löytyisi monia levyjä täynnä biisejä. Esim.Manowariakin soitetaan ani harvoin ja siltäkin yhtä ainutta biisiä ja sitä huonointa. Joskus viikonloppuisin tulee monipuolisempaa kattausta eli vähän vaihtelua.
Ei muusikot ole mihinkään soittolistoihin suostuneet vaan ne kuuntelijat, jotka formaattiradioita kuuntelevat. Muusikoillehan olisi parempi jos useamman artistin kappale pääsisi radiosoittoon, ja varmasti suurelle yleisölle myös.