Nuori nainen hyväksikäytti miestä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701122200052088_uu.shtml
Jo oli naisella otsaa!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kun minä muistan naisia on myös kusetettu ja viety rahat tässä maassa. Mutta homma on hauskaa kun se tapahtuu miehelle. Pitääkin muistaa seuraavalla kerralla nauraa paskaista naurua kun joltain mummolta pöllitään kaikki fyrkat. Koska hauskaa huumoriahan se vain on.
Komia ameriikan korpraali:
Varmasti on komea ja tämä ei voi ikinä tapahtua kenellekään normaalille naiselle eikö niin, kaikki ovat vähä-älyisiä tai kehitysvammaisia. Luulen kuitenkin, että huijatut on ihan tavallisia ja normaaleita naisia ja samaa huijaamista jossa ihmisten tunteita käytetään härskisti hyväksi on tapahtunut ja tulee tapahtumaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kun minä muistan naisia on myös kusetettu ja viety rahat tässä maassa. Mutta homma on hauskaa kun se tapahtuu miehelle. Pitääkin muistaa seuraavalla kerralla nauraa paskaista naurua kun joltain mummolta pöllitään kaikki fyrkat. Koska hauskaa huumoriahan se vain on.
Komia ameriikan korpraali:
Varmasti on komea ja tämä ei voi ikinä tapahtua kenellekään normaalille naiselle eikö niin, kaikki ovat vähä-älyisiä tai kehitysvammaisia. Luulen kuitenkin, että huijatut on ihan tavallisia ja normaaleita naisia ja samaa huijaamista jossa ihmisten tunteita käytetään härskisti hyväksi on tapahtunut ja tulee tapahtumaan aina.
Aivan,tunteita.Se on tilapäinen hormonihäiriö.
Yksi juttu mihin moni huijari iskee myös on ihmisten ahneus ja halu rikastua. Näitä huijauksia on Suomessakin nähty vaikka kuinka paljon.
Näistä murjaaneista on ohjelma telkkarissa,"Prameat mustalaishäät".Ilmeisesti normaalikäytäntö mennä 16v. naimisiin.