Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se niin rattoisaa omistaa koala

hai naama kiitos
12.01.2017 |

Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi se kyllä kiva syödä lihapullia auringonlaskusta pienen lemmikkini kanssa. Epäilen vain ettei tämä toivetta koskaan toteutumaan, sillä meillä on hyvin eri erilaiset näkemykset vapaa-ajanvietosta.

miksi syöttäisi rakkaalle lemmikillesi lihapullia? Kuolevat eivät syö lihapullia!!! Kehtaatkin. Sinusta pitäisi tehdä kuolan suojelu ilmoitus ja se olisi aivan aiheellinenkin.

Syöttäisin tietenkin koalalleni Falafel-pullia lihapullien sijaan. Aika törkeitä väitteitä sinulta, Omistatko edes itse koalaa?

Vierailija
62/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi se kyllä kiva syödä lihapullia auringonlaskusta pienen lemmikkini kanssa. Epäilen vain ettei tämä toivetta koskaan toteutumaan, sillä meillä on hyvin eri erilaiset näkemykset vapaa-ajanvietosta.

miksi syöttäisi rakkaalle lemmikillesi lihapullia? Kuolevat eivät syö lihapullia!!! Kehtaatkin. Sinusta pitäisi tehdä kuolan suojelu ilmoitus ja se olisi aivan aiheellinenkin.

"Kuolevat eivät syö lihapullia!!!" :DD Tämä on paras keskustelu täällä aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallista ettei tästä keskustelusta ole vieläkään tullut trendaava.

Vierailija
64/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuola Lumpurissa kerran koalan näin. Rakastuin se oli varattu. Sitten sain siiderivalaan se ammeessa huutaa selän pesuun ja minä menen.  Viidakosta ääni kaikuu hirmuinen. Saattaa olla sumutorvi sisävesilaivan. Koalalle joulukortin lähetin.

Vierailija
65/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuala.

Vierailija
66/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille koalan omistajille kuuluu tänään? Minun koalani juuri heitti lehtiä lattialle. Se oli aika harmillista sillä äitini oli paikalla, hän ei kuitenkaan sanonut mitään.

Vierailija
67/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen unioni kertoiko olla perheestään. Cola unessa olemme aina yksin mutta kavereilla mekin oli, mutta en halunnutkaan olla tässä. Äitini aamulla sanoi minulle että puolan saa Maxi on niin kuin väsynyt on nousuun. Sen jälkeen isäni sanoi minulle että tarkoitus elämässä on ostaa äitiä.

Vierailija
68/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lupasi ostaa mulle joululahjaksi kuolan

Vierailija
69/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas rattoisaa löytää lisää koalan omistajia äidistäsi. Väli :-( emoji äitis oli

Vierailija
70/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-( :-) Yllättynyt Boss life

Vierailija
71/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun serkkuni ei oikein osannut suhtautua hyvin puolan omistamiseen. Ajattelin viedä hänet Australiaan ostamaan lisää kuoloja.

Vierailija
72/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla kun ostin tuon Australiasta niin sieltä löysinkin uuden kenguru poikasen. Kengurun nimeksi tuli Jarmo ja hän on hyvin iloinen vesseli .Jarmo on vieraillut mummolassa Suomen Nash no Grafin kanavalla missä hän on esitellyt mahaansa sillä hänellä on hyvin eri voislaatuinen maha pussiistä. Jarmo on siis feminiininen

Vierailija
73/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kirjoitti:

onpas rattoisaa löytää lisää koalan omistajia äidistäsi. Väli :-( emoji äitis oli

niin minustakin. On se rattoisaa.

Vierailija
74/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti lupasi ostaa mulle joululahjaksi kuolan

Mutta ei ostanut? Ärsyttää kun ihmiset eivät osaa tätä keskustelua tosissaan ja tulevat puhumaan jostain turhasta. Kalat ovat merkittäviä yksilöitä ja heidän sukunsa on leviämässä nyt itä Euroopan asti. Jos Omistatko alan tykkää tästä kommentista niin näemme kuinka paljon täällä on oikeastiko varoista välittäviä ihmisiä. Ps oletteko pelanneet kolme sinulle?

Vierailija
75/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin hankkia kengurun, mutta nyt en ole enää niin varma kun olen lukenut tätä keskustelua. Oivoi.

Vierailija
76/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koalani kynnet kasvavat vuodessa kolme senttiä. Onko se liian paljon? Pitäisikö minun olla huolissani äidistäsi?

Vierailija
77/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietääkseni koalat ovat rauhoitettuja eläimiä eläimiä ja niiden ottaminen Suomen eläin luontoon on erittäin vaarallista saattaa tuhota herkän ekosysteemimme niin täällä kuin Venäjällä, minusta on vastuutonta ottaa vastuulleen eläimiä töistä ei pysty huolehtimaan tässä ilmastossa. Olkaa varovaisia kun ostat niitä koala jännä koska ette voi koskaan tietää mitä tapahtuu. Että sellaista.

Vierailija
78/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanko joko vastata että tarvitsenko erityisluvan jos haluan omistaa koalan?

Vierailija
79/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koalani kynnet kasvavat vuodessa kolme senttiä. Onko se liian paljon? Pitäisikö minun olla huolissani äidistäsi?

onhan se aika paljon, mutta eiköhän siitä selviä kunhan vain leikkaa ne aika ajoin.

Vierailija
80/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäteen kirjoitti:

Osaanko joko vastata että tarvitsenko erityisluvan jos haluan omistaa koalan?

Kyllä tarvitset, mutta se on aika helppo saada. Koalojen ostamisesta ei vain puhuta, vaikka se ei ole niin vaikeaa, kuin luullaan.