Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se niin rattoisaa omistaa koala

hai naama kiitos
12.01.2017 |

Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut valkaisseet koalanne hampaita ja jos olette niin mitä tuotetta olette käyttäneet siihen tarkoitukseen?

Vierailija
42/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiomapaperia vaan kynteen. Matonhapsut pyysyy meillä suorassa, kun koala tuli pitämään jöötä. Blenderiä tykkää käyttää, kunhan nyt ei vaan tassuaan tunkis. Iltasin katotaan Kaunareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karva varisee muutaman kerran vikossa, ei haittaavat kun itse nuolee pijes. Kuala. Ihana elämä.

Vierailija
44/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut valkaisseet koalanne hampaita ja jos olette niin mitä tuotetta olette käyttäneet siihen tarkoitukseen?

käytiin aikaisemmin sitruunaa ja leivinjauhetta, mutta serkkuni kertoi minulle että se saattaa vahingoittaa koalan hampaiden kiillettä. Olen siitä lähtien käyttänyt Oral B valkaisevaa hammastahnaa joka on helppokäyttöinen ja sen lisäksi vielä edullinen ja turvallinen koalan hampaille. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

Vierailija
45/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään melko järkyttynyt, kun minulle selvisi että äitini ei olekaan koala. Olen luullut koko ikäni että äitini on koala ja muistan koulussakin tehneeni esitelmän koaloista.

Vierailija
46/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä uusi trendi kovaa loistaa lemmikkeinä on oikein kiinnostava. Hankkisin itse mieluusti koalan jos ne eivät olisi niin vaikeasti saatavilla. Kävitkö itse ostamassa koalanne sen asuinympäristöstä vai saitteko jostakin kasvattajalta Australian ulkopuolelta?

Vierailija
47/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koalatäti kirjoitti:

minusta tämä uusi trendi kovaa loistaa lemmikkeinä on oikein kiinnostava. Hankkisin itse mieluusti koalan jos ne eivät olisi niin vaikeasti saatavilla. Kävitkö itse ostamassa koalanne sen asuinympäristöstä vai saitteko jostakin kasvattajalta Australian ulkopuolelta?

minä onnistuin löytämään romanian reissulla kivan koalakasvattajan. tämä toiminta tapahtui tietenkin pimeästi sillä eihän koaloja saisi olla Australian ulkopuolella ainakaan minun tietääkseni. En muista valitettavasti tämän kasvattajan nyt sähköposti osoitetta, oikeastaan saattaa hän olla jo kuollutkin.

Vierailija
48/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että kuolen ne on pää särkyä. Mistä tiedän onko Kovalainen kaikki hyvin? Olisi kiva saada vastaus nopeasti sillä tilanne on aika hälyttävä. Tai oikeastaan ei ole niinkään hälyttävä olen vain huolissani kun koala on vinkunut ja raapinut päätään hieman turhautuneena. ps. Onko normaalia että kukalla on välillä murahtelu kohtauksia??!

Vierailija
49/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, sain tänään kuolan suojelu ilmoituksen. Ei kai kuolaa nyt viedä pois? Olen peloissani. Mielestäni tämä ilmoitus on kuitenkin aiheeton sillä olen huolehtinut kuolastani oikein hyvin. Epäilen, että ilmoituksen takana on naapurini, joka on kateellinen minulle kuolastani.

Vierailija
50/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että kuolen ne on pää särkyä. Mistä tiedän onko Kovalainen kaikki hyvin? Olisi kiva saada vastaus nopeasti sillä tilanne on aika hälyttävä. Tai oikeastaan ei ole niinkään hälyttävä olen vain huolissani kun koala on vinkunut ja raapinut päätään hieman turhautuneena. ps. Onko normaalia että kukalla on välillä murahtelu kohtauksia??!

ei sinun koalallasi ole päänsärkyä. Älä ole huolissasi, koalat normaalisti rapsuttavat joskus päätään ja saattavat murahdella ilman mitään erityistä syytä.

Vierailija
51/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelokas koalanainen kirjoitti:

Hei kaikki, sain tänään kuolan suojelu ilmoituksen. Ei kai kuolaa nyt viedä pois? Olen peloissani. Mielestäni tämä ilmoitus on kuitenkin aiheeton sillä olen huolehtinut kuolastani oikein hyvin. Epäilen, että ilmoituksen takana on naapurini, joka on kateellinen minulle kuolastani.

jos ilmoitus todella oli aiheeton, sinulla ei ole mitään hätää. Älä stressaa.

Vierailija
52/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä varmasti viedä pois. Kuola on melko harvinainen lemmikki ja jotkut saattavat olla kateellisia siitä. Ehkä naapurisi ajattelee että jos hänellä ei ole kuolaa niin ei saa sinullakaan.

Vierailija
53/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä aloittajan asiaan, muistan hyvin tuon kolmen vuoden takaiseen keskustelun koaloista tällä palstalla. Ilmeisesti asenteet koalan omistamiseen ovat muuttuneet paljon vuosien aikana.

Vierailija
54/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koalat ovat kyllä kovin rattoisia eläimiä, mutta minulla on kyllä joskus hankalaa päästä sopuun sen kanssa. Hänelle eivät käy samat tv-ohjelmat kuin minulle ja se aiheuttaa pientä känää joka päivä.

Vierailija
55/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitä varmasti viedä pois. Kuola on melko harvinainen lemmikki ja jotkut saattavat olla kateellisia siitä. Ehkä naapurisi ajattelee että jos hänellä ei ole kuolaa niin ei saa sinullakaan.

Kiitos paljon vastauksestasi, nyt voin rauhoittua hetkeksi! Tosiaan meillä ei ole kotona mitään ongelmaa, sen takia juuri pelästyin niin paljon tätä kuolansuojeluilmoitusta. Mutta ehkä voin nyt ottaa aivan rennosti.

Vierailija
56/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan älkää turhaan pelästykö kuolan suojelu ilmoituksista. Suurin osa niistä on täysin aiheettomia sillä ulkopuoliset eivät tiedä miten kuolaa tulee oikeasti hoitaa ja luulevat asianmukaisten hoito tapojen olevan jollain tavalla kuolaa vahingoittavia.

Vierailija
57/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä rattoisuudella on hintansa.

Vierailija
58/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini ei koskaan kertonut olevansa koala. Ihmettelin aina vanhempainvarteissa kun opettajat katsovat minua ja äitiäni niin kummaksuen, mutta en osannut aavistaa mitään tällaista. Minusta on kuitenkin hienoa, että äitini on harvinaisen lajin edustaja ja tällä tavalla olen itsekin puoliksi koala.

Vierailija
59/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se kyllä kiva syödä lihapullia auringonlaskusta pienen lemmikkini kanssa. Epäilen vain ettei tämä toivetta koskaan toteutumaan, sillä meillä on hyvin eri erilaiset näkemykset vapaa-ajanvietosta.

Vierailija
60/165 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi se kyllä kiva syödä lihapullia auringonlaskusta pienen lemmikkini kanssa. Epäilen vain ettei tämä toivetta koskaan toteutumaan, sillä meillä on hyvin eri erilaiset näkemykset vapaa-ajanvietosta.

miksi syöttäisi rakkaalle lemmikillesi lihapullia? Kuolevat eivät syö lihapullia!!! Kehtaatkin. Sinusta pitäisi tehdä kuolan suojelu ilmoitus ja se olisi aivan aiheellinenkin.