Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se niin rattoisaa omistaa koala

hai naama kiitos
12.01.2017 |

Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövätkö koalat kalaa?

Vierailija
102/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin tv:stä, näyttivät Australian maastopalojen tuhoja . Itku meinasi tulla , kun koala parka hitaana ei ollut ehtinyt tulen alta pois . Tassut lähes hiiltyneet Ja karva sieltä täältä kärsinyt , musta nenäkin oli paikoin vaalean punainen ja varmasti kipeä. Eläinsuojelijat kuitenkin rasvasivat ja hoitivat ja haluan uskoa ,että hyvin kävi.

Minäkin olen nähnyt tuon tyyppisen ohjelman, oli ihan kamalan surullista. Onneksi tuli kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövätkö koalat kalaa?

Meillä ainakin kuala syö sinappisilliä ja loimulohta. Kallista, mutta mitä sitä nyt ei tekisi kualan mieliksi. Aika suolaista kyllä, siksi vain pala kerrallaan. Kuala.

Vierailija
104/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Se Kumma kirjoitti:

Joku täällä puhui siitä pihvin heittämisestä hungingolle yöllä, niin onko sillä kellonajalla tosiaan väliä? Vai onko vain taikauskoa?

On sillä, meillä kuala huusi koko yön kun heitin tuntia liian myöhään. Ja paikka on myös tärkeä. Mieluummin ei navetassa. Kanalassa parempi ilmastointi.

Vierailija
105/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin tänään kukkakaalia ja kävi mielessä että pitösiikö hankkia koala,,, olisi niin kiva kun se lukisi lehdet ja kaikki ja sitten voisi vain tulla kotiin syömään perunoita,, ennsiis aina syö kukkakaalia vaan aika paljon myös perunoita kos ihmettelitte,,, niin,, romaniasta,,,

Vierailija
106/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni on vastuutonta ottaa itselleen kun olisi vain ottaa turvallisesti gerbiilin lemmikiksi. Ehkä sinä et vain tiedä millainen elämä sillä olisi voinut olla. ja itsellesi.

Vierailija
108/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tietääkseni kuvan ottaminen lemmikiksi on laitonta. Hävetkää! Puhutte joistain erityis luvista, vaikka ette tiedä oikeasti saako niitä ottaa lemmikiksi. Minulla itselläni oli kengurun poikani, mutta sen kohtaloksi kun en enää eti tiennyt mitä tehdä sen kanssa.

Älkää ostako ainakaan kanarialintua, siellä ne ovat aika epäluotettavia eläimiä eikä niillä ole itsellä mitään syötävää, joten ne voisivat käyttää ruokailuun ilman ihmisen apua. Joten muistakaa valita Tuhatjalkaisetlle ihan huolella.

Vierailija
109/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun tietääkseni kuvan ottaminen lemmikiksi on laitonta. Hävetkää! Puhutte joistain erityis luvista, vaikka ette tiedä oikeasti saako niitä ottaa lemmikiksi. Minulla itselläni oli kengurun poikani, mutta sen kohtaloksi kun en enää eti tiennyt mitä tehdä sen kanssa.

Älkää ostako ainakaan kanarialintua, siellä ne ovat aika epäluotettavia eläimiä eikä niillä ole itsellä mitään syötävää, joten ne voisivat käyttää ruokailuun ilman ihmisen apua. Joten muistakaa valita Tuhatjalkaisetlle ihan huolella.

Ei ole laitonta. Sinä et tässä tiedä mistä puhut!

Vierailija
110/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tästä keskustelusta on tullut ihan turha riitaa kuinka jaksat edelleenkin pitää yllä tätä keskustelua vaikka enää pitkään aikaan ei olla edes puhuttu alkuperäisestä aiheesta minun mielestäni te voisitte nyt vain lopettaa tämän keskustelun jättää minut tänne kotiin rauhaan. Kertaa tekin tulla kotiini ja sitten vielä haukkua minun keskustelujen ja Gerbiili Jani!

Vierailija
111/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömm olen toiminut kuolattiin poikasten kanssa. No nyt aika vaarallisia eläimiä. Joimme yhdessä kahvia, mutta en oikein tehny tiennyt mitä tehdä.

Se on myös aika paljon pihviä puutarha liikkeessä. Siellä ei kauheasti ole muuta tekemistä kuin kukkia katseleminen, vaikka en itse niitä itselleni Ostakaa.

Vierailija
112/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tästä keskustelusta on tullut ihan turha riitaa kuinka jaksat edelleenkin pitää yllä tätä keskustelua vaikka enää pitkään aikaan ei olla edes puhuttu alkuperäisestä aiheesta minun mielestäni te voisitte nyt vain lopettaa tämän keskustelun jättää minut tänne kotiin rauhaan. Kertaa tekin tulla kotiini ja sitten vielä haukkua minun keskustelujen ja Gerbiili Jani!

Kuules nyt Gerbiili Jani, anna muiden keskustella rauhassa. Kirjoitustyylistäsi voimme päätellä, että sinä itse olet ollut kaikkien riitojen aloittaja. Sitäpaitsi täällä on keskusteltu aivan asiallisista kysymyksistä liittyen koalojen hoitoon.

Vierailija
113/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaniaan siis.

Vierailija
114/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri Sami kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt Gerbiili Jani, anna muiden keskustella rauhassa. Kirjoitustyylistäsi voimme päätellä, että sinä itse olet ollut kaikkien riitojen aloittaja. Sitäpaitsi täällä on keskusteltu aivan asiallisista kysymyksistä liittyen koalojen hoitoon.

Niinpä Hamsteri Sami! Gerbiili Jani, anna meidän olla rauhassa. Mitä se sinua haittaa jos me täällä keskustelemme?

Vierailija
115/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamsteri Sami kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä Hamsteri Sami! Gerbiili Jani, anna meidän olla rauhassa. Mitä se sinua haittaa jos me täällä keskustelemme?

okei, keskustelkaa sitten minua ei enää haittaa. Onhan tämä aika huvittava keskustelua. Mutta älkää syökö pihviä samaan aikaan kun kirjoitatte tänne, koska minä ja gerbiilini olemme kasvissyöjä.

-Gerbiili Jani

Vierailija
116/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! En tiedä onko tästä jo keskusteltu täällä, mutta minua kiinnostaisi tietää, että millä oikein leikkaatte koalanne kynnet!

Vierailija
117/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei! En tiedä onko tästä jo keskusteltu täällä, mutta minua kiinnostaisi tietää, että millä oikein leikkaatte koalanne kynnet!

Joku puhui kynsien leikkaamisesta puukolla ja se saattaa olla ihan toimiva keino. Minä käytän lasiviilaa ja viilaan kynnet lyhyemmiksi.

Vierailija
118/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on happonen ketju :D

Vierailija
119/165 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  ottaa kuilan vaikkapa niinkin etnisestä valtakunnasta kuin Romania. Niin se tässä mietityttää kuinka nopeasti kuila oppii puhumaan suomen kieltä , oppisiko nopeammin på svenska pratande eller   ej. Tuleeko sille lukea iltasatu millä kielellä ?

Vierailija
120/165 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Kuolevani tippui sängystä. Mitä tehdä? Sen kynsilakat näyttävät hieman kuluneen.