On se niin rattoisaa omistaa koala
Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.
Kommentit (165)
Äitis oli ruotsalainen kun sut sai koala on mahtava eläin jossain maailmassa asustaa punainen Auno paperi kaino bakteeri kaino kuningatar.
Muita koalakuningattaria täällä?
Koalaistuminen on elämäntapavalinta.
Luin koko keskustelun ja taisin saada psykoosin, niin trippaavia juttuja. Ehkä ostan koalankin vielä:D
Millä puhdistatte koalanne kynnet? Olen käyttänyt kookosöljyä, mutta koala murisee sille.
Tosin tätä tilanne ei oikein rauhoitun niin jos voitaisiin sopia vaikka että kohalla tavat kaikki rauhoitettuja eläimiä niin että se ostaa niitä enää niin olis kiva. Itse omistin Cool mutta veljenpoikani söi sen
Minä en kyllä koaloista oikein pidä kun ne ovat vähän sellaisia kovin epäluotettavia eläimiä eikä niillä ei oikein ole mitään järkevää tarkoitusta. Että mielummin kyllä kannustaisi olemaan ostamatta koalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä koaloista oikein pidä kun ne ovat vähän sellaisia kovin epäluotettavia eläimiä eikä niillä ei oikein ole mitään järkevää tarkoitusta. Että mielummin kyllä kannustaisi olemaan ostamatta koalaa.
Minä kyllä ostan koalan jos niin haluan ihan sinun mielipiteestäsi välittämättä että haista sinä kakka. :)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni tuli juuri sodasta ja toi minulle koalan, kun muut perheenjäsenemme saivat kengurun. Onko syytä loukkaantua?
Siskoni tuli sodasta ja sitten hänet ammuttiin se oli aika surullista.
Minä olen herttuatar kovaa liina ja sitten minulle tuli äiti joten lapsen mikään on hauska Cola.
Vierailija kirjoitti:
Muita koalakuningattaria täällä?
Minä en kyllä ymmärrä miksi te haluatte niin kovasti olla koalakuningattaria kun ei se oikein teitä auta missään elämässä. Menkää töihin...
Kolmen omistus on laitonta Suomessa mitä tiiätkö iso XD
Miksi haluatte omistaa koalan, minusta se on aikalailla eväillä räkätystä kuulkaas...
Tämä sukupolvi... kirjoitti:
Kolmen omistus on laitonta Suomessa mitä tiiätkö iso XD
Kuolen omistus on laillista jos siihen on annettu erikoislupa uskon että kaikki tämän keskustelun keskustelijat ovat laillisia. Jos sinulla on ongelmia voit mennä muihin blogeihin paitsi että tämä ei ole blogi. Tervetuloa uuteen sukupolveen kuollut ovat valoisaa.
Tuolla on rauha ala eläin mitä täällä oikein puhutaan ja miksi tämä keskustelu on trendaavat just koalat ovatkin olemassa niin mitä tämä tarkoittaa? Minun äitini ei olekaan vaikka se niin sanoisin
Minusta on törkeää kuinka puhutte tuolla tavallako koaloista. Mitä pahaa ne ovat teille tehneet? Antakaa koalan omistajien olla rauhassa ja harjoittaa harrastustaan.
Minä omistan koiran mutta en koala. Minusta koalat kuuluvat villiin luontoon joko on niilläkin on sielu. Jos koiras olisivat luonnossa niin sitten naaraat olisikohan villinä. Koalat kuuluvat bambuihin. Kolot ovat rauhoitettuja. Koala.
Koalan omistaminen ei ole millään tavalla eläinrääkkäystä. Jos koalasta huolehtii se elää aivan hyvän elämän. Joten antakaa heidän omistajiensa olla kuten tekin haluatte olla rauhassa varmaankin.
Katson YouTubesta rauhoitettuja koodeja vs ei rauhoitettuja kaalia. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
>::((( KOALANI KUOLI TEUDÖN TAKIANNE LAITOINS EN TASKUUN JA SE ITKI SIELLÄ 2 SEKUNTIA KUNNES TUJEHTUI