Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöysti on lukenu meille satuja viskin voimalla

Vierailija
11.01.2017 |

Että sai suljettua maailman ympäriltään. Näin sitä silloin kun meikä oli lapsi, että silleen

1975

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan juomaan vasta kun olen saanut lapset nukkumaan. Mies hoitaa lapset aamulla tarhaan kun itse nukun darraa pois. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt niistä satutuokioista lapsena. Pitkiä, staattisia, en jaksanut katella lukijaa. Lapsi -vm72

Vierailija
4/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se oli vanhassa mediamaailmassa. YLEn urheiluselostajat olivat kisapaikoilla kevytkännissä ihan yleisesti. Sanomalehtien taloustoimittajat vetivät firmojen lehdistötilaisuuksissa lounasviinaa kaksin käsin.

Vierailija
5/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää. Kamalaa.

Vierailija
6/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt niistä satutuokioista lapsena. Pitkiä, staattisia, en jaksanut katella lukijaa. Lapsi -vm72

Mitä teet työksesi?

Vierailija
7/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te 70-luvun mukulat olitte jo silloin moraalisesti kamalan järkyttyneitä, kun Lasse-setä kertoi teille satuja pienessä tuiskeessa. Somestako tämän tiedon löysit ja uskoit silmää räpäyttämättä?

Vierailija
8/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Oliko Pöysti kännissä ruudussa? Onko joku saanut traumoja Pikku Kakkosen kännisestä satusedästä?

Vierailija
9/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt noin tosissanne ottako! En ole ap, mutta Pöystin lukemat sadut ovat ykkössuosikkini lapsuuden lastenohjelmista. Muistan vieläkin pätkiä, joku siili seikkaili jatkotarinassa ja ryyniräpäleet ovat mm. jääneet mieleeni. Tuntuu jotenkin hellyttävältä että Pöysti on viskin voimalla niitä kertonut. Ei kyllä yhtään pilaa muistoa, ennemminkin naurattaa. Jos yhtään muistaa miten Pöystin kerronta oli eläytyvää ja lämmintä, niin tietää ettei voi mitenkään verrata mihinkään nasse-setään!

Vierailija
10/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt yhtään niistä satuhetkistä Pöystin lukemana. Oli pettymys, jos tuli Pöysti eikä Nalle Luppakorvaa...

Vm-75 (kirjanpitäjä, jos joku haluaa tietää ;) )

Vierailija
11/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöysti oli paras! Aivan mieletön karisma miehellä.Edelleen pidän eniten siitä että esityksistä on riisuttu kaikki turha pois ja keskitytään loistavaan näyttelijään. Hieno lavastus on mulle turn off.

Vierailija
12/44 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos hoiti duuninsa asiallisesti? Jos nyt oikeasti alatte paheksumaan, niin paheksukaa myös Velipuolikuuta, Vintiöitä, Lapinlahden Lintuja ja Uuno Turhapuro -elokuvia. Kaikkien mainittujen esiintyjät ovat tunnetusti olleet hyvin useasti pikku myötäisessä kuvaushetkellä.

Vierailija
13/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI taida olla muuta ketjua hänestä vielä? RIP Pöysti.

Vierailija
14/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ajattelen sen johtuneen siitä, että alitajuisesti vaistosin hänen olevan kännissä. Toisaalta en ollut enää satuiässä, koska olen syntynyt -62, mutta kotona ihailtiin Pöystiä, minkä vuoksi vanhempani katsoivat niitä. Minä en pitänyt niistä koskaan.

Vierailija
15/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti näytti kyllä siltä ettei satuja ihan mehun voimalla kerrottu?

Vierailija
16/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ajattelen sen johtuneen siitä, että alitajuisesti vaistosin hänen olevan kännissä. Toisaalta en ollut enää satuiässä, koska olen syntynyt -62, mutta kotona ihailtiin Pöystiä, minkä vuoksi vanhempani katsoivat niitä. Minä en pitänyt niistä koskaan.

Minä en ikinä vaistonnut tuollaisia, tosin meillä ei käytettykään alkoholia. Ehkä korostetun näyttelevän kuuloinen puhetapa kuulosti erilaiselta alkisperheen lapsen korvaan, juopotkin kuulostavat usein ylidramaattisilta.

Vierailija
17/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli sen pituinen se!

Vierailija
18/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se onn sitte varmaan homo kaiiikkien mieleeestä.

Vierailija
19/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo erästä toista lasten ohjelmaa joka sai alkunsa Pöystin saduista nimittäin pelle hermannia niin siitäkin huomaa että kuinka pääosan esittäjä Veijo Pasanen oli usein tuiterissa. Se oli siihen aikaan ihan normaalia.

Vierailija
20/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua, ettei Pelle Hermanni elänyt yhtä vanhaksi.