Vilan myyjän, onko ihan oikeasti pakko tuputtaa
Kiertelin kauppoja tänään ja pitkästä aikaa viitsin poiketa Vilaan. Olin toiveikas, että siitä tuputusmyynnistä olisi jo luovuttu, mutta mitä vielä, meno oli entistä pahempi. Otin läheltä ulko-ovea paidan, jota halusin sovittaa ja silmäilin löytyisikö muuta sovitettavaa. Tässä vaiheessa myyjä hyökkää päälle ja kyselee, huomasinko sen mekon, joka oli kädessä pitämänä paidan edessä. Kerron, että en. Myyjä hehkuttaa, että se on tuo raidallinen. Kerron, että en pidä raidoista. Myyjä kysyy, että kiinnostaisiko joku muu väri. Vastaan, että ei ja voisin katsella ihan rauhassa mitä täältä vielä löytyy.
Vajaa minuutti myöhemmin myyjä juoksee perään ja esittelee jotain takkia, koska se nyt vaan on tosi kiva ja tykätty. Kerron, että ei se ei nyt oikein ole mieluinen ja tähän myyjä tuhahtelee, että eikö, se kun on todella suosittu malli. Mulle riitti tässä vaiheessa. Tyrkkäsin paidan, jota halusin sovittaa, myyjälle ja totesin, että kerran tää on niin vaikeeta niin olkoon.
Kumpa Vilan johtoporras ymmrärtäisi, että asiakkaat haluavat ostosrauhaa, eivät väkisin tupustusta
Kommentit (303)
En saanut minäkään provikkaa. Jos tulos oli oikein hyvä, koko myymälän porukka sai jonkun bonuksen. Oli kilpailuja myymälöiden kesken, myyjien ranking-listoja taukohuoneen seinällä ja painokkaasti ilmoitettu "jos et yllä tähän tavoitteeseen, niin sinulla ei ole tulevaisuutta tässä yrityksessä"
t. Entinen Vilan myyjä
En usko että kenellekkään on väkisin "tyrkytetty" yhtään mitään. Minun mielestäni on mieluisaa, että tänä päivänä asiakaspalvelu on hyvää ja se että esitellään uusia tuotteita, koska nykypäivänä keksitään kaikkea uutta eikä niiden perässä edes pysy. Tuotteiden näyttäminen ei ole tuputtamista eikä kenenkään pakottamista ostamaan kyseistä tuotetta. Ja jos tulette liikkeeseen sanokaa se suoraan myyjälle, hän ei pure teitä tai pahoita mieleään tästä.
Aiheutatte itsellenne "ahdistusta", kun pystytte sanomaan asioita suoraan. Tällaisesta palvelusta kuuluu nauttia, että teitä palvellaan henkilökohtaisesti.
En tiedä teidän elämäntarinaa, mutta en ymmärrä miksi olette noin vihaisia, ilkeitä tai sisäänpäinkääntyneitä. Jos tosiaan saatte vihaa kyseisestä asiakaspalvelusta niin kannattaisiko harkita psykiatrille menoa. Näiden tekstien perusteella kyseessä ei ole elämässään onnistununeet henkilöt, kun pitää näin paljon mollata.
Vika ei ole aina muissa, että pitäisikö katsoa tarkasti peiliin ja korjata oma asenne. Ehkä teillekkin tulisi tämä yhteiskunta paremmaksi paikaksi. Älkää olko noin vanhanaikaisia. Kyseessä on 2017!
Rakkaudella kaikille ja olkaa positiivisia niin elämäkin hymyilee.
Haha, Vilan myyjät on hauskoja, kun kehuvat, vaikka vaate näyttäis kauheelta päällä. Kerran mulla oli -jo valmiiks outo, mut kokeilin - kokeilussa myyjän toimesta sellanen trikoojakku, joka vaa veny ja paukku päällä ja olin aivan kauhuissani. Se oli niin selvästi karmee, mut myyjä kehu. Lol.
Sit se tekopirteys ja laulamalla tuleva : voisinks mä autella?