Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Jenni Vartiaisen uuden lookin muotikuvista Ellessä?

Vierailija
11.01.2017 |

Jenni Vartiaiselta ilmestyy pian uusi sinkku joka on "iloisempaa" musaa kuin aiemmin. Jenni säveltää ja sanoittaa kokonaan itse uuden levynsä. JA laihduttaa...sietääkin. Blondikuvat ja uusi tyyli poikkeaa aiemmasta burkhameiningistä: muija alkoi heti riehua kun pääsi Immosesta eroon.
http://www.elle.fi/muoti-kauneus/muoti/jenni-vartiainen/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota syömishäiriö-kommenttia alapeukutettiin? Jenni itse sanoi Ilta Sanomien haastattelussa, että on kamppaillut kroppansa ja itsensä hyväksymisen kanssa, sortunut milloin mihinkin dieetteihin ja muihin. Olen entinen syömishäiriöinen ja kyllä meikäläiset vain toisensa tunnistaa tietyistä asioista. En siis olisi Jenniä ulkonäön perusteella luokitellut syömishäiriöiseksi, mutta tuon haastattelun jälkeen kylläkin. Ja minusta on hyvä, että hän puhuu tuosta asiasta suoraan, liikaa vaietaan siitä, mitä se aiheuttaa kun naisille asetetaan niin älyttömiä ulkonäköpaineita.

Vierailija
22/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota syömishäiriö-kommenttia alapeukutettiin? Jenni itse sanoi Ilta Sanomien haastattelussa, että on kamppaillut kroppansa ja itsensä hyväksymisen kanssa, sortunut milloin mihinkin dieetteihin ja muihin. Olen entinen syömishäiriöinen ja kyllä meikäläiset vain toisensa tunnistaa tietyistä asioista. En siis olisi Jenniä ulkonäön perusteella luokitellut syömishäiriöiseksi, mutta tuon haastattelun jälkeen kylläkin. Ja minusta on hyvä, että hän puhuu tuosta asiasta suoraan, liikaa vaietaan siitä, mitä se aiheuttaa kun naisille asetetaan niin älyttömiä ulkonäköpaineita.

Jenni ei sanonut olevansa syömishäiriöinen. Hän sanoi että nuorena laihdutti urheilun vaatimuksesta, nykyään ulkonäköpaineiden takia. Ei se välttämättä ole sama kuin syömishäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiaiselta ilmestyy pian uusi sinkku joka on "iloisempaa" musaa kuin aiemmin. Jenni säveltää ja sanoittaa kokonaan itse uuden levynsä. JA laihduttaa...sietääkin. Blondikuvat ja uusi tyyli poikkeaa aiemmasta burkhameiningistä: muija alkoi heti riehua kun pääsi Immosesta eroon.

Oltiin miehen kanssa kaupassa ja kassalla ihmettelin mihin se oli jäänyt kupeksimaan. Siellä se seisoi lehtihyllyn eessä, tuijotti tuota Ellen kansikuva-Jenniä ja lipoi huuliaan. Voi vitttu. 

Vierailija
24/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa kaupassa ja kassalla ihmettelin mihin se oli jäänyt kupeksimaan. Siellä se seisoi lehtihyllyn eessä, tuijotti tuota Ellen kansikuva-Jenniä ja lipoi huuliaan. Voi vitttu. 

Tuskinpa se Jenniä tuijotti. Ei JV saa miehissä minkäänlaisia fiboja aikaan, seksiä on yhtä paljon kuin palaneessa karjalanpiirakassa.

Vierailija
25/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se Jenniä tuijotti. Ei JV saa miehissä minkäänlaisia fiboja aikaan, seksiä on yhtä paljon kuin palaneessa karjalanpiirakassa.

Olet ilmeisesti mies kun syvällä rintaäänellä tuon tiedät?

Vierailija
26/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei sanonut olevansa syömishäiriöinen. Hän sanoi että nuorena laihdutti urheilun vaatimuksesta, nykyään ulkonäköpaineiden takia. Ei se välttämättä ole sama kuin syömishäiriö.

Jos tuon kokoinen ihminen sanoo olevansa vähän väliä jollain dieetillä ulkonäköpaineiden takia, niin kyllä se vaan syömishäiriöntä ja kehonkuvahäiriöltä vahvasti kuulostaa. Tämän tietää jokainen, joka kärsii tai on kärsinyt syömishäiriöstä.

Vierailija
27/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon kokoinen ihminen sanoo olevansa vähän väliä jollain dieetillä ulkonäköpaineiden takia, niin kyllä se vaan syömishäiriöntä ja kehonkuvahäiriöltä vahvasti kuulostaa. Tämän tietää jokainen, joka kärsii tai on kärsinyt syömishäiriöstä.

Ehkä juuri niiden diettien ansiosta Jenni on hoikka. On hänellä tosin aika iso perse kuten joku täällä sanoikin.

Vierailija
28/36 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ilta-Sanomissa ollut haastattelua. Olivat vain itse lukeneet rivien välistä Elleä siteeratessa.

Vierailija
29/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luon jutun Ellestä, ei kyllä Jenni ole syömishäiriöinen. Paasto ei tarkoita sitä.

Vierailija
30/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein hiusväri Jennillä oli mielestäni tämä:

http://www.apu.fi/sites/files/styles/content_area/public/article_media/…

Se tummanruskea/musta oli liian tumma ja tämä vaalea taas on liian vaalea.

Ot:En muutenkaan ymmärrä tätä plus kolmekymppisten naisten villitystä blondata tukka, se vanhentaa ihan älyttömästi. Vielä kun kenelläkään ei ole se hius kovin hyväkuntoinen..

Vierailija
31/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen kansikuva kyllä kiinnittää mun huomion. En tiedä mutta tuossa leidissä on sitä jotain mikä puuttuu esim Anna Abreusta, Jannasta, Sannista. Jotain aikuista karismaa ja itsevarmuutta. Onkohan Jenni sinkku?

Olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Jennilä on mieletön lavakarisma, mutta että hänen karismansa välittyy myös valokuvista, on ihan mieletön juttu. Silmät ovat ihmeellisen kauniit ja niiden ilme - älykkyttä ja huumorintajua.

Nuo muut mainitsemasi ovat täysin mitättömiä Jennin rinnalla, kaikin puolin.

Vierailija
32/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon mielikuva Jennistä vastaa sitä millainen hän oikeasti on. Ja mistä kuolemateema viime levyllä? Kuka häneltä oli kuollut?

Ei kukaan voi tietää millainen kukakin oikeasti on ellei ole koskaan tavannut. Olen Jennin tavannut vapaa-aikana ja töiden merkeissä pari kertaan ja silloin kyllä ihastuin suunnattomasti: huumorintajuinen ja vaatimaton ihminen. Samaa ei voi kaikista naisartisteista tosiaankaan sanoa - tosin voivat hekin olla yksityiselämässään toki erilaisia. Vain elämää antoi Jennistä mielestäni aivan väärän kuvan, ei hän ole tuollainen diivamainen tiukkapipo.

Roudarit kehuvat Jenniä kilpaa. Vaatimaton ja huumorintajuinen on siltäkin suunnalta kuultu yleisin kuvaus.

Vierailija
33/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän olisi voinut jättää tekemättä. Tai sitten tuo säkki pois yläkropan päältä.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15894368_1015443529580940…

Olen eri mieltä. Tuo "säkki" yhdistettynä noihin saappaisiin on vihjailevan, ei osoittelevan seksikäs. Kuka tahansa osaa paljastella ja järkyttävän paljonhan stä tehdäänkin, mutta tuo kuva tihkuu tyylikästä seksiä ilman, että siinä paljastetaan mitään.

Onnistunut otos, hyvä kuvaaja.

Vierailija
34/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tämä hiusten väri on lähempänä Jennin oikeaa luonnollista väriä.

Se onkin puisevaa, että nykyään kaikki nuoret naiset värjäävät pitkät suorat hiuksensa mustanruskeiksi.

Vierailija
35/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vangitsevan eroottisen kaunis nainen. Nam.

m-27

Vierailija
36/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitäkö mieltä kuvista? Paskoja ovat.