naiset pitääkö teistä kukaan vaippja päällä, kun olette kaupungilla?
Kommentit (14)
Välillä laitan hameen päälle ja sen alle vaipat. pissa hähän yllättäessä voin pissata vaippaan.
Miehenä voisin asettua sängylle ja nainen riisuisi housuni ja laittaisi minulle vaipat.
Virtsankarkilusuoja on käytössä vuorokauden ympäri, samoin puolisolla. Housumalliset.
TENA Men Pants Plus, L/XL, 10 kpl pakkaus | DreamCare
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin asettua sängylle ja nainen riisuisi housuni ja laittaisi minulle vaipat.
Oletko psykiatrianosastolla suljetulla?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä äitiäsi, tuo on hänelle tuttua puuhaa.
Vaipasta voi sitten ottaa kovan kalun käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se b rapun mies huutelee.
En tiedä, mutta lottapupu käyttää vaippoja kaupungilla. myy kakkaa myös laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ilmeisesti vaipat, laittoiko hoitaja pera sulle vaipat? Saitko siitä tyydytyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ilmeisesti vaipat, laittoiko hoitaja pera sulle vaipat? Saitko siitä tyydytyksen?
Naapurin irmeli
Jossain vaiheessa vaihdevuosia tosiaan täytyi olla esim. puolen vuoden menkkatauon jälkeen vaipat, koska sitä vuotoa tuli niin paljon muutaman päivän. Siinähän se sitten meni vaippahousuna, pitkä liehuhame vaan päälle ettei vaippa näy. Nyt kun koko menkkarumba on jo pysyvästi ohi, huvittuneena muistelee.
Ja te jotka pidätte vaippoja, laitatteko myös miehelle vaipat?