Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämänmuutos 40-50-vuotiaana naisella?

Vierailija
11.01.2017 |

Onko niitä? Alan vaihto myöhäistä? Viidenkympin villitys -repäisyt? Löytyykö kertomuksia...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muutin maalle ja irtisanouduin asiantuntijatyöstäni. Kouluttauduin duunariammattiin ja teen nyt ko. työtä halutessani. Raha-asiat kunnossa, koska olin tehnyt hyvän asuntosijoituksen halutulla alueella. Ikää oli 45 kun lähdin näihin muutoksiin. 

Nykyään olen onnellinen pientilallinen, joka työskentelee 8 kuukautta vuodesta ja loppuajan matkustelee. 

Tämä on mahdollista, koska nyk. asuminen ei juuri maksa mitään, ja olen ollut valmis pudottamaan elintasoa mm. merkkivaatteiden ja ravintolakäyntien osalta. Elämä on hyvää.

Vierailija
2/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä jätin työpaikkani ja perustin yrityksen. Olen ollut tyytyväinen. Nyt muhii uudet muutoksen tuulet. Muutto edessä ihan uudelle paikkakunnalle (lähelle lasten opiskelupaikkoja) ja työn suhteen erään unelman toteuttaminen. Olen siis nyt viisikymppinen. Olen aina tykännyt vaihtelusta, en jaksaisi olla koko elämää samassa työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, muutin maalle ja irtisanouduin asiantuntijatyöstäni. Kouluttauduin duunariammattiin ja teen nyt ko. työtä halutessani. Raha-asiat kunnossa, koska olin tehnyt hyvän asuntosijoituksen halutulla alueella. Ikää oli 45 kun lähdin näihin muutoksiin. 

Nykyään olen onnellinen pientilallinen, joka työskentelee 8 kuukautta vuodesta ja loppuajan matkustelee. 

Tämä on mahdollista, koska nyk. asuminen ei juuri maksa mitään, ja olen ollut valmis pudottamaan elintasoa mm. merkkivaatteiden ja ravintolakäyntien osalta. Elämä on hyvää.

Mihin duunariammattiin kouluttauduit?