Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa introvertti naisia jotka viihtyy yksin?

Vierailija
11.01.2017 |

Onko olemassa naisia jotka tykkäävät viettää aikaa yksin, tykkäävät miehestä joka tykkää olla yksin tai kahdestaan? Kaikki näkemäni naiset aina kiihottuvat kun näkevät minut laumassa tai jonkun muodon sosiaalisessa tilanteessa. Myöskin ansiotöissä naiset ovat aina sosiaalisia ilovirkkoja eikä ikinä löydy vapaaehtoisesti hiljaista naista.

Missä on introvertti naiset jotka vihaavat laumoja tai sosiaalisia kohtaamisia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn nykyään yksin. Ennen olin aina jonkun ystävän kanssa menossa. En ollut koskaan yksin kotona päivää kauempaa.

Vierailija
22/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muotisana tämä introvertti oikein on? Jokapaikassa viljellään, että olen syrjäänvetäytyvää kusipää siksi, koska olen introvertti. Ei minun tarvitse edes yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen, kas kun olen introvertti.

Ei ole mikään muotisana. Introverttia sosiaaliset tilanteet kuormittaa, vaikka saattaa ihmisten kanssa ihan toimeen tullakin, joten siksi mieluusti vapaa-aikana "latautuu" omissa oloissaan esim. lukemalla, ulkoilemalla, eläimien parissa. Ekstrovertit taas saavat virtaa muiden ihmisten seurasta eli tulevat vain energisemmiksi isoissa porukoissa, joten eivät koe tarvitsevansa samalla tavalla tällaisia "omia hetkiä". Introvertti ei ole yhtä kuin epäsosiaalinen. Monet introvertit ovat hyviä kuuntelijoita ja keskustelijoita, mutta eivät vain jaksa jatkuvaa ihmisten hälinää ympärillään, vaan kokevat sen uuvuttavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta he ovat yleensä jotain ongelmaisia tapauksia. 

Vierailija
24/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä istun kotona sohvalla ja kohta lähden myrskyä uhmaten pururadalle. Mutta minulla on jo mies, jonka löysin teini-iässä. Baareissa tai vastaavissa en käy koskaan.

Marita. Käy Paltamon kameralla, klikkaa kuvat ja siirry alaspäin ,tulee sinun kaunis isolepinkäinen,…

Kenellehän viestisi mahdoit tarkoittaa, nyt meni kyllä ihan väärään osoitteeseen. t: pururadalta kotiutunut introverttinainen, joka ei ole Marita eikä edes tiedä missä Paltamo on

Vierailija
25/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, tosin en ole silleen ujo vaan puhelias enemmänki.. Mutta vietän kaiken vapaa-aikani yksin ja en oo laumatyyppinen.. :D

Vierailija
26/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muotisana tämä introvertti oikein on? Jokapaikassa viljellään, että olen syrjäänvetäytyvää kusipää siksi, koska olen introvertti. Ei minun tarvitse edes yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen, kas kun olen introvertti.

Joo ja sun ei tarvii edes yrittää ajatella, kas kun olet tuollainen vajaaälyinen idiootti?

Vierailija
27/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä, mutta et sinä meitä löydä, kun emme me paljoa ulkona liiku.

Vierailija
28/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin viihdyn parhaiten yksin, omien juttujeni parissa. Muiden seura ei juurikaan kiinnosta, ellei ole jotain yhteistä puhuttavaa. Olen seurustellut muutamia kertoja, mutta ei sitä lapsellista parisuhdedraamaa jaksa kauaa katsella kuitenkaan. :D

Introverttiys on synnynnäistä. Typerää kun käytetään termiä "sisäänpäinkääntynyt". Emme ole mitään käännynnäisiä vaan olleet aina tällaisia. Monesti tuntuu, että erityisesti naisten introverttiys on tabu ja negatiivinen asia. Voi sun vehveli sentään, on se tosiaan karmeaa kun asiat kiinnostavat enemmän kuin ihmissuhteet.

Vierailija
29/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Mies on myös introvertti. Viihdytään kaksin kotosalla. Molemmat tekee tiedettä.

Vierailija
30/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kirjoittelee yksi introvertti, joka karttaa kaikkia suurempia kansankokouksia. Ei ole edes ukkoa, vaan ihan omassa hyvässä seurassa viihdyn. En kuitenkaan ole kahjo, vaan sosiaaliset taidot ovat kyllä hallussa ja niille löytyy käyttöäkin lähes päivittäin. Terveisiä vaan nro:lle 24: en todellakaan ole ongelmatapaus ellet sitten sellaiseksi luokittele ihmistä, joka osaa olla yksin eikä ahdistu siitä.

Vierailija
31/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on omassa seurassaan viihtyviä naisia, mutta elämää on vaikea järjestää sellaiseksi, että ei tarvitsisi sietää sosiaalisia kontakteja. Minulla on lapsi autismin kirjolla ja olen tuumannut, että saatanpa olla itsekin. Useimmat miehet, myös introvertit, tuntuvat kokevan, että minussa on jotain vikaa. Kaikesta huolimatta en nyt satu olemaan vapaana ja saatavilla, joten turhaanpa tuota mietin.

Pari mielenkiintoista pointtia: Minulla ei erityisesti ole preferenssiä miehen pituuden suhteen, paitsi yleensä kiinnostun lyhyemmistä. Jos kiinnitän huomiota kasvoihin, minun on vaikeaa arvioida miehen pituutta. Jos olen tilanteessa, jossa näen ihmisen esineenä, jota pitää vaikka marketissa väistää, arvioin ihmisen koon paljon paremmin. Toiseksi, en kiinnitä huomiota miehen sosiaaliseen konteksiin, onko seurassa vai ei ja millaisessa, jos ei se seura melua ja/tai haise häiritsevästi.

Vierailija
32/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat turvassa kotonaan. Omalta reviiriltä poistutaan maksimissaan pakollisen töissä- ja kaupassakäynnin ajaksi.

Täältä löytyy yksi tämmöinen. Työssäkäynti ja kauppa pääasiassa ja pakolliset sukuloinnit. Siinäpä se. Ehkä 2x vuodessa leffassa käynti ja baari-ilta.

Vierailija
33/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskin ansiotöissä naiset ovat aina sosiaalisia ilovirkkoja eikä ikinä löydy vapaaehtoisesti hiljaista naista.

Missä on introvertti naiset jotka vihaavat laumoja tai sosiaalisia kohtaamisia?

Työhuoneessaan tietysti. Myös kahvitaukojen aikana. Siksi sinä luuletkin, ettei meitä ole olemassakaan, kun et koskaan näe.

Vierailija
34/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi. En tosiaan liiku baareissa tms. "ulkonakäynti" paikoissa. Käyn lenkillä, töissä, kaupoissa ja kahviloissa joskus. Siinä se. Ja osaan kyllä käyttäytyä, tervehtiä jne. Inhoan vaan niitä tietynlaisten porukoiden juorujaamaamisia, korotetaan omaa itsetuntoa muita haukkumalla. Miksi mulla olisi velvollisuus peruskohteliaisuutta enempään kanssakäymiseen ihmisten kanssa? Ei ole. Mut kai mä olen sit niin hirveen kiinnostava ihminen että sitä ei meinaa kestää jos ei mun kanssa pääse puheisiin.

t. ujoudestaan kiusattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi