Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kumppanien määrä ei haittaa, jos minä vein neitsyyden.

Vierailija
11.01.2017 |

En voi sietää/arvostaa naista, jolla monia kumppaneita. En suostu suhteeseen.

Mutta sitten kumppanien määrä ei haittaa, jos minä vein hänen neitsyytensä. Kun minä olin kuitenkin se voittaja, joka "hit it first". Minä siis voitin muut miehet. Ei haittaa vaikka miten isomunasia ja hyvä rakastajia olisi ollut.. I HIT IT FIRST

Eli periaatteessa kumppanien määrä itsessään ei haittaa, vaan se, että muut miehet ehti ennen minua.

T: m27

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

En välitä siitä kuinka monta miestä naista on pannut, vaan siitä kuinka monta on pannut ENNEN minua.

Vierailija
2/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko on sitä miehen logiikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiskät olette niin todellisuudesta vieraantuneita. Ette tiedäkään miten pahasti.

Vierailija
4/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viet kumppanisi neitsyyden ja hänellä sitten on suhteenne aikana muitakin miehiä? Vai eroatte ja alatte uudestaan seurustelemaan?

Vierailija
5/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää naisena. Itse kun jälkikäteen muistelee lähinnä sitä, kenen kanssa oli parasta seksiä, ei aikajärjestystä. No kaikki tavallaan.

Vierailija
6/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää naisena. Itse kun jälkikäteen muistelee lähinnä sitä, kenen kanssa oli parasta seksiä, ei aikajärjestystä. No kaikki tavallaan.

Kilttimies ketjussa nainen puolusteli seksikumppani määräänsä sillä, että ajattelee vain nykyistään, eikä vertaile heidän paremmuuttaan.

Vierailija
7/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sun teorioilla, kun et kuitenkaan vienyt kenenkään neitsyyttä tai saanut muutakaan naista? ;)

Vierailija
8/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies ketjussa nainen puolusteli seksikumppani määräänsä sillä, että ajattelee vain nykyistään, eikä vertaile heidän paremmuuttaan.

Naisia on aika paljon erilaisia.

Ei minuakaan ne vanhat kiinnosta jos olen uudessa suhteessa, mutta ei uusi suhde jotenkin maagisesti pyyhi muististani edellisiä.

Vierailija
9/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan ne vanhat kiinnosta jos olen uudessa suhteessa, mutta ei uusi suhde jotenkin maagisesti pyyhi muististani edellisiä.

Niinpä, mutta silti kaikki miehet rinnastetaan samanlaisiksi tällä palstalla.

Vierailija
10/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei rinnasteta. Ihan jo siksi kun on miehet ja kilttimiehet erikseen :D

Vierailija
11/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdin seurustella useamman pojan kanssa ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Lisäksi minulla oli pari juttua, jotka eivät kehittyneet seurustelutasolle asti. Tapasin nykyisen mieheni ollessani 19v. ja sain vasta myöhemmin kuulla, että olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Kumpaakaan ei ole tilanne haitannut.

N23

Vierailija
12/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo sitten ihan niiden kirjoittajien omasta tyhmyydestä. Minulla taas ei ole noihin yleistyksiin osaa eikä arpaa, en harrasta tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi