Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Lukiko kukaan Lapinlahden muuttolintu -blogia? Mua rupesi vaivaamaan, mikä bloggaajan nimi oli ja mitä hänelle kuuluu. Blogia ei enää päivitetä.
Agrippa
Hassuja heräämisiä
Pusnus (kirjoittaja on kuolllut)
Dallas pullaa (samoin kuollut)
London calling (hienoja valokuvia)
Muistan joskus lukeneeni blogia nimellä Buttermilk Bisquits tjtn. Hollannissa asuva suomalaisnainen.
Tykkään blogista Hel*etin ruma Tampere. Löytyy ihan googlaamalla. Lämmittää että joku haluaa ruotia kaupungin kamalia puolia. Lisää saisi olla ruotijoita ja vaikka roskaisuudesta motkottavia, että mitä tehdään sille. Ja ihan positiivinen blogikin käy vaikka pihasta tai kotoa.
Mikähän sisustusblogi tämä oli? Kirjoittaja oli perheellinen ja asui jossain Oulussa, asunto oli sellainen 70-luvun rivari tai omakotitalo. Jotenkin mulle jäi mieleen, että päivätyökseen olis ollut ammatillinen ope tms. Blogi loppui jotenkin yhtäkkiä, en tiedä tuliko ero vai joku muu iso elämän muutos.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sisustusblogi tämä oli? Kirjoittaja oli perheellinen ja asui jossain Oulussa, asunto oli sellainen 70-luvun rivari tai omakotitalo. Jotenkin mulle jäi mieleen, että päivätyökseen olis ollut ammatillinen ope tms. Blogi loppui jotenkin yhtäkkiä, en tiedä tuliko ero vai joku muu iso elämän muutos.
Karlan All I ever wanted is here?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karlan All I ever wanted is here?
Joo! Just tämä! Mitähän hänelle tapahtui kun lopetti niin yks kaks. Tykkäsin hänen tyylistään.
Se yksi nörttityttö, joka aina peitti hiuksillaan toisen puolen kasvoistaan. En muista nimeä enkä blogin nimeä. Tästä on aikaa varmaan 25 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Se yksi nörttityttö, joka aina peitti hiuksillaan toisen puolen kasvoistaan. En muista nimeä enkä blogin nimeä. Tästä on aikaa varmaan 25 vuotta
Ihmettelin aina, miksi peitti kasvonsa. Toivottavasti hänellä on elämä mennyt hyvin. On varmaan jotain 50 vee nykyään
Jotain sairastumista perhepiirissä tapahtui, muistelisin. Oli kiva blogi ja tyyli hänellä. Itsekin luin sitä. Harmi, että niin monet blogit on piilottaneet vanhat postaukset. Joskus vieläkin luen yli 10 vuoden takaisia postauksia sellaisista blogeista, missä ne vielä näkyy ihan vain nostalgian takia millainen maailma oli vielä vuonna 2012. Kaikki on muuttunut nykyään niin vauhdilla huonoon suuntaan niin nuo tuo lohtua. Kuulostaa vähän hassulta kyllä..
Kuka muistaa Blastic bag mindsin, onkohan enää missään julkisesti?
Ihanaa, kun sentään niin moni, jonka blogeja aikoinaan seurailin Livejournalissa (varmaan 20 vuotta sitten), on nyt sentään aktiivisena muuten somessa, niinku Laura Friman, Tiina Arponen, Anni Sainio ja moni muu <3
Vierailija kirjoitti:
Marjutin lovinwhitestyle, ei mitään syytä ole kertonut. Lopetti vaan. Tykkäsin lukea ja ihastella kotikuvia. Tainnut pettyä rakkaudessa useamman kerran peräjälkeen. Nopsaan esitellyt uudet rakkautensa pusukuvin ig tilillä. Mikähän suhde status nyt mahtaa olla?
Oliko hän se, joka sairasti rintasyövän? Vai joku eri Marjut?
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä listaan Joona Luostarisen Minimalismi-blogin, oli oikeasti niin hyvä.
Ja Viipaleita.
Tajusin juuri, että Viipaleita bloggaajan kuolemasta tulee jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas (sarjakuvablogit.com): Kuningataralkoholi
tytär purkaa tuntojaan alkoholistiäitiinsä liittyen
Tämä.
Joskus oli joku muukin... "rimpuilua" tai jotakin sellaista oli blogin nimessä.
Lilous crush oli yksi mun suosikki. Harmitti, kun blogi hiljeni, sittemmin myös insta on mennyt yksityiseksi.
uppausta