Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muistaako tätä blogia kukaan, koska en usko,että ihan hirveen kuuluisa blogi oli, mutta kokeillaan; nimi taisi olla Emmi, blogin nimi Emmerich ja Emmmix tms, eli vaihtu nimi jossain vaiheessa. Asui ensin Porvoossa ja sitten muutti kotoa Helsinkiin opiskelemaan, taisi asua kavereittensa kanssa Jätkäsaaressa tms sillon. Tästä on monta vuotta, taisin lukea tätä viimeksi ehkä 2007-2009. Sillä emmillä oli vähän sellanen koiramainen naama - en osaa selittää - tummat/punertavat hiukset. Kiinnostaisi vaan tietää mitä tekee nykyään ja miltä näyttää , oon vuosia yrittäny välillä tätä blogia löytää:D
Voi olla että meni myös emmie nimellä se blogi
Vierailija kirjoitti:
Quinoaa! Ynnä muut sen ajan "New Age"-tyyliset raakaravinnnon pienen tulemisen aikakauden blogit :D muistatteko tai seurasitteko?
Olin jo unohtanut. :) Joskus kauan sitten luin Heidin ja myös Olli Postin blogia. Milloinhan se oli, ehkä joskus yli kymmen vuotta sitten?
Saisko jotain 2009 vuodelta?
Vauvablogit kiinnostais.
Blogi on vielä olemassa, mutta kaipaan sitä millainen Ostolakossa joskus oli. Mukavaa ja informatiivista puhetta kosmetiikasta. Nyt sen sanoma on lähinnä loppuunpalaminen ja self-help.
Taisi poisti sen blogin kun en löytänyt sitä enää. Tykkäsin kovasti hänen kirjoituksesta ja kertomisesta. Olisin halunnut lukea uudestaan.
Onneksi hän nykyään voi hyvin vaikkei päivittänyt uutteen blogiin vuoteen. Elää uusperheessä ja sai lapsin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sen blogin nimi oli? Mariella kirjoitti Danielin kanssa kokemastaan väkivallasta ja siitä toipumisesta. Fragments of my mind myös.
Taisi poisti sen blogin kun en löytänyt sitä enää. Tykkäsin kovasti hänen kirjoituksesta ja kertomisesta. Olisin halunnut lukea uudestaan.
Onneksi hän nykyään voi hyvin vaikkei päivittänyt uutteen blogiin vuoteen. Elää uusperheessä ja sai lapsin.
Talo meren rannalla. Blogissa kerrottiin, mnkälaista on arki, kun perheessä on vakavasti sairaita lapsia. Todella koskettava. Blogia lukiessa kävi usein mielessä, että ihan pikkuasioista ei kannata valittaa. On ihmisiä, joilla on todella rankkaa.
Lueskelin takavuosina (kun omatkin lapset oli pieniä) ainakin seuraavia:
Tyylisuuntauksia, oli ihanan kotikutoinen
Minean uudet vaatteet
Poikien tyyliin
Anana
Tyylisuuntauksia oli kyllä mun lemppari
Vierailija kirjoitti:
Motherfucking fashionia :/ Onneksi äitinsä ja Taavi sitä välillä vielä päivittävät. Mutta ikävä Lauraa <3
Tämä Taavi nyt BB:ssä.Oliko Taavi kaveri hänelle vai poikaystävä??
Taavin ig:stä huomasin,että hänellä ollut Luran koirat kuoleman jälkeen.
Kotirouva Lontoossa Minna,luin siis hänen blogiaan ennen ja tykkäsin paljon.
Ihmettelin kun sitten kaikki loppui.
Muutti ilm.Lontooseen takasin,mutta erosiko vai mitä oikeen tapahtui?
Asuuko edelleen Lontoossa?
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva Lontoossa Minna,luin siis hänen blogiaan ennen ja tykkäsin paljon.
Ihmettelin kun sitten kaikki loppui.
Muutti ilm.Lontooseen takasin,mutta erosiko vai mitä oikeen tapahtui?
Asuuko edelleen Lontoossa?
Asuu Lontoossa edelleen, välillä asui muutaman vuoden Dubaissa. Löytyy instasta aktiivisena, Minna Bussey. Ei ole eronnut, sama mies edelleen, kaksi lasta ja kaksi koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Ninan juttu tms. Kotiäiti Porvoosta tai Sipoosta, kolme pientä lasta, miehensä harrasti sukellusta. Kirjoitti tosi avoimesti mm. mustasukkaisuuden tuntemuksistaan ja taisi arvostella anoppiaankin blogissa. Loppui kuin seinään tämä blogi, joskus mietin että sanoiko joku hänelle ettei voi kirjoittaa noin avoimesti.
Oliko tää se, jossa kertoi olleensa toinen nainen? Asuivat Sipoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijemmin mainittu Sirpaleita lasienkeli lasipalanen monta blogia pitänyt Krista on kuollut.
Valitettavasti kävin hänen "haudallaan " joulun aikaan on siis tuhkattu.
Ei todellakaan pidä paikkaansa, elossa on ja päivittää edelleen mm. Facebookiaan.
Mitä nyt taas (sarjakuvablogit.com): Kuningataralkoholi
tytär purkaa tuntojaan alkoholistiäitiinsä liittyen
Se yksi N(o)ora joka halusi lapsen hinnalla millä hyvänsä. Olikohan suisidaalinenkin?
Kuolleen tytön päiväkirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi tosi hoikka ranskattaren näköinen isosilmäinen, tummatukkainen nainen, joka käytti useimmiten kapeavyötäröisiä puolipitkiä hameita. Kuka se oli?
Tamperelainen Riikka, joka bloggasi ruoastakin jossain vaiheessa?
Mä olen ostanut Riikalta mekon. Mekko on mulla edelleen jäljellä.
Ihana ketju. Suuri osa on mulle tuttuja. Olin blogien suurkuluttaja. Olisin itsekin halunnut pitää mutta en osannut käyttää nettiä tarpeeksi hyvin ja olin siihen päälle sairaalloisen ujo.
Mikähän sen blogin nimi oli? Mariella kirjoitti Danielin kanssa kokemastaan väkivallasta ja siitä toipumisesta. Fragments of my mind myös.