Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Tietääkö joku, minne on kadonnut "Entä jos alkaisit tehdä ihan mitä sinua huvittaa"-blogi. Blogia oli kiva lukea, kivoja lomamatkoja yms.
”My mind is killing me” blogi on kadonnut :( suvi, eli ”Kiara” kirjoitti hyvin kamppailustaan syömishäiriön ja mt-ongelmien kanssa. Katosi koko mimmi kuin tuhka tuuleen, toivottavasti hän on kunnossa!
Mukava kuulla että joku kaipailee. Soturimama instassa nykyistä elämää :)
Sweet & lovely -blogia.
Vanhaa Kalastajan vaimo -blogia (olen lukenut alusta asti, viime vuosina harvemmin).
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva Lontoossa
Muistan kun alkuaikoina kertoi miesystävästään (nyk. aviomies) aika hämmentäviä juttuja. Voi löytyä vieläkin netistä kuka osaa hakea. Tulostin ne itselleni ja ihmettelimme kaverini kanssa, miksi kertoa tuohon sävyyn miehestään. Ehkä se oli tottakin. Silti tosi kiva blogi.
Mungo ja uino 10v sitten.
Silloin kuin anna asui pienessä kämpässä, oli oikiksessa, oli simba ja shoppaili hm:llä.
Ja Aino taisi asua vanhemmillaan.
Sitten tapahtui jotain kamalaa molemmille eikä näitä ole voinut lukea vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Sweet & lovely -blogia.
Vanhaa Kalastajan vaimo -blogia (olen lukenut alusta asti, viime vuosina harvemmin).
Sain Kalastajan vaimosta silloin joskus ihan erilaisen kuvan. Nykyään en enää lue. Vaihtaisin sen mielelläni johonkin ihanaan lopettaneeseen blogiin.
Tiina** kirjoitti:
Beyond Contemporary ja Bea ehdottomasti. Vieläkin joskus leivon mutakakkua hänen ohjeella. (se on mulla printtinä 😉)
Samoin! Blogi oli mukavan aito ja inspiroiva. Tuliko hänelle ero vai joku muu kriisi, kun blogi loppui niin yht' äkkisesti? Harmi kun ei ole palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweet & lovely -blogia.
Vanhaa Kalastajan vaimo -blogia (olen lukenut alusta asti, viime vuosina harvemmin).Sain Kalastajan vaimosta silloin joskus ihan erilaisen kuvan. Nykyään en enää lue. Vaihtaisin sen mielelläni johonkin ihanaan lopettaneeseen blogiin.
Luin myös melkein alkumetreiltä lähtien. Blogin edetessä tuli lukijana tunne, että tämä on jatkuvaa käytännön esimerkkiä kognitiivisesta dissonanssista. Sittemmin lopetin lukemisen ja tällä palstalla kaikuneiden keskustelujen kautta on tullut kuva että linja pitää.
Tässä asiaan hyvin liittyvä blogi. Todella ihana blogikirjoituksen idea kerätä kuulumisia lopettaneilta! :) https://www.puutalobaby.fi/missa-he-ovat-entiset-bloggaajat/comment-pag…
Petri Pennan muoti-, sisustus ja ruokablogi.
T: Niko Petteri
Beyond contemporary oli ihan lemppari. rakastin hänen tyyliään.
Private Blend ja alkuaikojen Kotirouva Lontoossa, Minna kirjoitti alkuun paljon ronskimmin ja aidommin, tykkäsin!
Ninan juttu tms. Kotiäiti Porvoosta tai Sipoosta, kolme pientä lasta, miehensä harrasti sukellusta. Kirjoitti tosi avoimesti mm. mustasukkaisuuden tuntemuksistaan ja taisi arvostella anoppiaankin blogissa. Loppui kuin seinään tämä blogi, joskus mietin että sanoiko joku hänelle ettei voi kirjoittaa noin avoimesti.
Korinnan blogi, Kultahippu, Äitilandia.
Nyt uusin kai tämä Petra P -nikillä päivittyvä.