Naiset ei vaan ole keskimäärin niin hyvännäköisiä kuin miehet
Hyvännäkäisiä naisia on huomattavasti vähemmän kuin hyvännäköisiä miehiä. 10/10 miehiä on noin kaksi 10 % väestöstä, kun taas huvännäköisiä naisia vain noin 5 %. 10/10 mies on naisasteikolla vain 8/10. Tämä on yksi syy miesten pariutumisongelmiin.
Kilttimies 22
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kaupungilla paremman näköisiä mitä miehet, mutta eiköhän se menisi aika tasoihin sukupuolten kesken, jos molemmat olisi saunapuhtaita.
M28
Totta, saunan jälkeen monet naiset ovat aika "valjumman" näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on se ongelma, että noin 7/10 menee romukoppaan liian painon takia. Jos kaikki naiset olisivat hoikkia, niin he voisivat olla ehkä samaa tasoa kuin miehet keskimäärin. Se, että on normaalipainoinen ei tarkoita, että on automaattisesti riittävän laiha ollakseen kaunis. Ikävää katsoa kun niin moni nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä olemalla lihava.
Mitä ihmettä?
En minä missään romukopassa ole vaikka pullea olenkin.
Ihan kivassa ok-talossa asun perheeni kanssa.
Taidat itse olla romukopassa.
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on se ongelma, että noin 7/10 menee romukoppaan liian painon takia. Jos kaikki naiset olisivat hoikkia, niin he voisivat olla ehkä samaa tasoa kuin miehet keskimäärin. Se, että on normaalipainoinen ei tarkoita, että on automaattisesti riittävän laiha ollakseen kaunis. Ikävää katsoa kun niin moni nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä olemalla lihava.
Suurempi osa miehistä on ylipainoisia ja lihavia kuin naisista. Tässä lähdeviittaus:
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.thl.fi/…
Näin näppituntumalta sanoisin myös, että sun kriteerien ulkopuolelle jääminen ei ole keskivertonaiselle mikään ongelma :D Vaikka eihän sitä tietenkään yhden viestin perusteella tiedä. Voithan toki olla oikeesti vaikka kuinka kiva ihminen.
Paitsi, että lievä ylipaino pukee miestä paljon paremmin kuin naista. Lievä ylipaino tekee miehestä jykevän. Esimerkiksi itse olen tällä hetkellä normaalipainoinen mies ja olen monen naisen mielestä hieman liian laiha. Näytin heidän mielestään paremmalta kun olin lievästi ylipainoinen. Sama ilmiö huomattavissa myös kehonrakennuksessa. Kun kiristellään, niin ovat naisten mielestä liian kireitä, koska tykkäisivät, että lihasten päällä olisi hieman rasvaa tuomassa pehmeyttä. Samaa ei todellakaan voi sanoa naisista, koska he ovat kauneimmillaan normaalipainon alarajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kaupungilla paremman näköisiä mitä miehet, mutta eiköhän se menisi aika tasoihin sukupuolten kesken, jos molemmat olisi saunapuhtaita.
M28Totta, saunan jälkeen monet naiset ovat aika "valjumman" näköisiä.
Tai ylipäänsä ilman vaatteita. Mies on keskimäärin paljon esteettisempi ilman vaatteita kuin nainen.
Ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka kaikki muut maailman naiset olisi rumia ja lihavia kunhan en itse ole.
Ylipainoisena on se hyvä puoli, että saa olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä ja ehdotuksilta. Ylipaino ei kuitenkaan estä sitä, että minä voin kehua hyvännäköisiä miehiä ihan heille itselleen. Kummankin päivä saa siitä kivaa piristystä. Ja niitä hyvännäköisiä miehiä on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi osa miehistä on ylipainoisia ja lihavia kuin naisista. Tässä lähdeviittaus:
Näin näppituntumalta sanoisin myös, että sun kriteerien ulkopuolelle jääminen ei ole keskivertonaiselle mikään ongelma :D Vaikka eihän sitä tietenkään yhden viestin perusteella tiedä. Voithan toki olla oikeesti vaikka kuinka kiva ihminen.Paitsi, että lievä ylipaino pukee miestä paljon paremmin kuin naista. Lievä ylipaino tekee miehestä jykevän. Esimerkiksi itse olen tällä hetkellä normaalipainoinen mies ja olen monen naisen mielestä hieman liian laiha. Näytin heidän mielestään paremmalta kun olin lievästi ylipainoinen. Sama ilmiö huomattavissa myös kehonrakennuksessa. Kun kiristellään, niin ovat naisten mielestä liian kireitä, koska tykkäisivät, että lihasten päällä olisi hieman rasvaa tuomassa pehmeyttä. Samaa ei todellakaan voi sanoa naisista, koska he ovat kauneimmillaan normaalipainon alarajoilla.
Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi koira kun persettään nuoli.
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin näppituntumalta sanoisin myös, että sun kriteerien ulkopuolelle jääminen ei ole keskivertonaiselle mikään ongelma :D Vaikka eihän sitä tietenkään yhden viestin perusteella tiedä. Voithan toki olla oikeesti vaikka kuinka kiva ihminen.Paitsi, että lievä ylipaino pukee miestä paljon paremmin kuin naista. Lievä ylipaino tekee miehestä jykevän. Esimerkiksi itse olen tällä hetkellä normaalipainoinen mies ja olen monen naisen mielestä hieman liian laiha. Näytin heidän mielestään paremmalta kun olin lievästi ylipainoinen. Sama ilmiö huomattavissa myös kehonrakennuksessa. Kun kiristellään, niin ovat naisten mielestä liian kireitä, koska tykkäisivät, että lihasten päällä olisi hieman rasvaa tuomassa pehmeyttä. Samaa ei todellakaan voi sanoa naisista, koska he ovat kauneimmillaan normaalipainon alarajoilla.
Se ei ole mikään makuasia, vaan fakta, että miesten ihanne bmi on korkeampi kuin naisten.
Pitkäänhän täällä on ihmetelty, että mikä sen Ulin ongelma oikein on. No nyt selvis: Se on liian hyvännäköinen! On poikaparalla rankkaa...
En ole koskaan vertaillut kummassa sukupuolessa on enemmän hyvännäköisiä, kun mua ei naiset kiinnosta. 10 miehiä ei kuitenkaan todellakaan ole 10% miehistä. Ei edes 1%. Ei ehkä naisistakaan. Sen saat päättää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28Totta, saunan jälkeen monet naiset ovat aika "valjumman" näköisiä.
Tai ylipäänsä ilman vaatteita. Mies on keskimäärin paljon esteettisempi ilman vaatteita kuin nainen.
Joo, juuri tuon takia miesten alastonkuville on niin valtava kysyntä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään makuasia, vaan fakta, että miesten ihanne bmi on korkeampi kuin naisten.
Terveyden kannalta ei. Mitä vastakkaisen sukupuolen mielipiteisiin tulee, niin kyseessä on edelleen makuasia, vaikka tilastollisesti tietty vaihtoehto on suositumpi. Sama kuin jos 30 % pitää enemmän mustikkajogurtista ja 70 % mansikkajogurtista, niin toisen jogurtin suurempi suosio ei tee asiasta sen vähempää makuasiaa.
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyden kannalta ei. Mitä vastakkaisen sukupuolen mielipiteisiin tulee, niin kyseessä on edelleen makuasia, vaikka tilastollisesti tietty vaihtoehto on suositumpi. Sama kuin jos 30 % pitää enemmän mustikkajogurtista ja 70 % mansikkajogurtista, niin toisen jogurtin suurempi suosio ei tee asiasta sen vähempää makuasiaa.
Ei tässä kukaan mitään ole terveydestä puhunut. Makuasia tietenkin subjektiivisella tasolla, mutta ei ole makuasia, kun tarkastellaan yleistä mielipidettä eli sitä mitä valtaosa on mieltä. Eihän ilman tällaista tarkastelua voitaisi luokitella ihmisiä kauniisiin ja rumiin yhtään mitenkään. Se vain on tosiasia, että tietyt ihmiset miellyttävät suurta osaa ja tietyt ei. Naisissa tuo ihanne on painottunut matalampaan BMI-lukuun kuin miehillä. Itsea asiassa ideaali mies on todennäköisesti lievästi ylipainoinen tai normaalipainon ylärajoilla, koska miehissä ihannoidaan verrattaen lihaksikasta kroppaa ja lihaksikas kroppa livahtaa aika nopeasti lievään ylipainoon. Naisissa taas arvostetaan hoikkuutta, joten ihanne osuu normaalipainon alarajan tuntumaan ainakin ennemmin kuin ylärajan tuntumaan. Tietenkin yksilöstä kiinni, että missä heidän ihannepainonsa on, mutta jos puhutaan kauniista naisista, niin heillä ihannepaino on yleensä verrattaen matala, koska heidän kehonsa näyttää kauniilta hoikkana. Muodottomampi ja jykevämpi naisekeho on yleensä parempi jos massaa on vähän enemmän.
Mä olen juuri päinvastaista mieltä. Mielestäni useimmat naiset ovat ok ulkoisesti, miehistä ehkä kaksi kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen juuri päinvastaista mieltä. Mielestäni useimmat naiset ovat ok ulkoisesti, miehistä ehkä kaksi kolmesta.
Sanoisin, että miehistä ehkä 1/5 on ihan hyvännäköisiä. 18-25v naisista ehkä 1/20. Yli 30-vuotiaista naisista ehkä 1/100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että miehistä ehkä 1/5 on ihan hyvännäköisiä. 18-25v naisista ehkä 1/20. Yli 30-vuotiaista naisista ehkä 1/100.
Onneksi olen itse täyttänyt 60, joten asialla ei ole minulle juurikaan merkitystä. Tuskinpa joku 22-vuotias (päättelin sen avaajan iäksi) olisi parinvalintamielessä minusta kiinnostunut - tai minä hänestä - näytinpä miltä tahansa. Omat lapseni muuten ovat tuosta päätellen vanhempia kuin ap, joten senkään puoleen ei väliä...
P.S. Olen edelleenkin avioliitossa lasteni isän kanssa.
Näin ehkä yhden komean miehen kaupungilla ja sekin oli aasialainen. Kauniita naisia oli enemmän.
Naiset ovat sensuelleja sulottaria, miehet karskeja kirveellä veistettyjä juntteja. Naiset ovat ulkonäöltään ylitse miesten ulkonäön, koska se ulkokuori on useimmille miehille tärkein asia naisessa, vaikka mies itse olisi millainen törkyturpa-rumeliini.
Naiset taas ovat laajemmin kiinnostuneita miehen ominaisuuksista ja miehestä kokonaisuutena, eikä heille siksi miehen ulkonäkö ole ainut tai edes tärkein tekijä, kunhan kokonaisuus muuten viehättää.
Ajattelit sitten tällä tavalla tulla ulos kaapista. Jatkossa voit olla ihan avoimesti homo.
Tsempit sinulle.