Naiset ei vaan ole keskimäärin niin hyvännäköisiä kuin miehet
Hyvännäkäisiä naisia on huomattavasti vähemmän kuin hyvännäköisiä miehiä. 10/10 miehiä on noin kaksi 10 % väestöstä, kun taas huvännäköisiä naisia vain noin 5 %. 10/10 mies on naisasteikolla vain 8/10. Tämä on yksi syy miesten pariutumisongelmiin.
Kilttimies 22
Kommentit (39)
Ainakaan sinun ei tarvitse pohdiskella seksuaalista suuntautumistasi. Onneksi Suomessa homoseksuaalisuus ei ole enää kenellekään ongelma saati luokitella sairaudeksi tai rikokseksi.
No jos jykevämmät piirteet ja karvaisuus tekee hyvännäköisemmäksi niin ok, se on sun mieltymyksesi.
Aika pahasti kolahti rumilusmammoihin. :D Faktojen myöntäminen ei tee kestään homoa.
Bugittaako tämä vai onko tästä ketjusta poistettu yksittäisiä viestejä? Minulla oli asiallinen kommentti naisen painoon liittyen, mutta nyt sitä ei näy.
Naiset on kaupungilla paremman näköisiä mitä miehet, mutta eiköhän se menisi aika tasoihin sukupuolten kesken, jos molemmat olisi saunapuhtaita.
M28
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti kolahti rumilusmammoihin. :D Faktojen myöntäminen ei tee kestään homoa.
No kyllä se nyt vaan tekee jos fakta on se että miehet on paremman näköisiä :D kas kun ei heterot miehet näin ajattele.
Kyllä skottimies tietää, mitä ihanaa toisen jykeväleukaisen miehen puolihameen alla on.
Istun tällä hetkellä abc:llä kahvilla. Ihmisiä on varmaankin noin sata karkeasti arvioituna. Kun katselen ympärilleni näen kyllä monta eri ikäistä kaunista naista mutta vain 2 miestä joita voi sanoa komeaksi/hyvännäköiseksi. Ja nämä miehet ovat iältään siinä 3kympin tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Istun tällä hetkellä abc:llä kahvilla. Ihmisiä on varmaankin noin sata karkeasti arvioituna. Kun katselen ympärilleni näen kyllä monta eri ikäistä kaunista naista mutta vain 2 miestä joita voi sanoa komeaksi/hyvännäköiseksi. Ja nämä miehet ovat iältään siinä 3kympin tienoilla.
Kuissää tollai uskallat palstailla julkisilla paikoilla :OOOO
Lol, nyt kyllä keulii. Vaikka olen mies, on pakko tunnustaa tosiasiat. Joskus mietin onko naiset edes samaa lajia meidän kanssa kun ovat visuaalisessa viehättävyydessä niin eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Laskepa uudestaan ja huomioi tällä kertaa vain meikittömät kaunottaret ja komistukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskepa uudestaan ja huomioi tällä kertaa vain meikittömät kaunottaret ja komistukset.
En pidä edes meikkipellejä kaunottarina vaan luonnolisen näköisiä naisia, joten laskuista jäi jo pois pakkelinaamat. Ja vaikka miten nämä naiset laskisi ei se poista sitä asiaa että noin 60 miehestä vain 2 on hyvännäköisiä.
Tietysti joku muu voisi olla erimieltä jos arvostaa erilaisia piirteitä ihmisessä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä edes meikkipellejä kaunottarina vaan luonnolisen näköisiä naisia, joten laskuista jäi jo pois pakkelinaamat. Ja vaikka miten nämä naiset laskisi ei se poista sitä asiaa että noin 60 miehestä vain 2 on hyvännäköisiä.
Tietysti joku muu voisi olla erimieltä jos arvostaa erilaisia piirteitä ihmisessä kuin minä.
Ok. Olet siis lepakompi Meri-rakas Batman-asussa.
Olen bi-nainen. Sopivan ikäisistä naisista n. 80% kelpaisi mulle ja on mielestäni hyvännäköisiä. Miehistä silmää miellyttää yleensä vähän ylipainoinen, "dirty handsome" tyyppi, ei tosiaan täydellisen komean pidetyt yksilöt. Pointtini ollen nyt kai se, että komeus ja kauneus on todelakin katsojan silmässä eikä sillä sinänsä ole paljon arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuissää tollai uskallat palstailla julkisilla paikoilla :OOOO
Siksi koska mä voin :) ei mua haittaa vaikka joku näkiski millä palstalla mä seikkailen. Voihan joku sitten päästä tänne kauhistelemaan kun on julkisella paikalla roikuttu AV:lla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti joku muu voisi olla erimieltä jos arvostaa erilaisia piirteitä ihmisessä kuin minä.Ok. Olet siis lepakompi Meri-rakas Batman-asussa.
Olipa taas hyvää ja leikkisää kommentointia. Ihania nämä ku vedetää herne nokkaan ja kommentoidaan jotain muka nokkelaa piikittelyä ventovieraasta ihmisestä :D
Mielensäpahoittajat vauhdissa kun ilmoittavat asiattomaksi täysin asiallisia kommentteja. Kaikista kaameinta on, että nämä viestit oikeasti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on se ongelma, että noin 7/10 menee romukoppaan liian painon takia. Jos kaikki naiset olisivat hoikkia, niin he voisivat olla ehkä samaa tasoa kuin miehet keskimäärin. Se, että on normaalipainoinen ei tarkoita, että on automaattisesti riittävän laiha ollakseen kaunis. Ikävää katsoa kun niin moni nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä olemalla lihava.
Suurempi osa miehistä on ylipainoisia ja lihavia kuin naisista. Tässä lähdeviittaus:
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.thl.fi/…
Näin näppituntumalta sanoisin myös, että sun kriteerien ulkopuolelle jääminen ei ole keskivertonaiselle mikään ongelma :D Vaikka eihän sitä tietenkään yhden viestin perusteella tiedä. Voithan toki olla oikeesti vaikka kuinka kiva ihminen.
Onneksi olkoon, olet homo