Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat yöelämässä huomattavan paljon kiinnostuneempia minusta, jos seurueessani on naisia, etenkin kauniita

Vierailija
11.01.2017 |

Tällainen perusruma mieskin alkaa miellyttää neitosia, kunhan muutama kauniimpi nainen on ensin nauranut hänen jutuilleen pöydän ääressä. Tiedä mikä siinäkin sitten on, mutta olen kiitollinen siskoni kavereille ja kavereitteni tyttöystäville. :D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään yksittäisestä kapakkaillasta en osaa sanoa, mutta mielestäni on kyllä miehelle plussaa, jos hänellä on läheisiä naispuolisia ystäviä, varsinkin jos ovat lapsuuden- tai koulukavereita. 

Yleensä naisten kanssa kaveeraavat miehet kykenevät mm. keskusteluun ihmissuhteista, itseanalyysiin ja pitävät naisia ensisijaisesti ihmisinä.

Vierailija
22/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi elämän perustotuuksista, naiset haluavat sen miehen, ketä muutkin naiset haluavat. Siksi varatut miehet saavat paljon huomiota naisilta. "Esivalinta" on tällöin jo tehty. Miehen kannattaa muuten hankkia itsestään valokuvia eri tilanteissa, missä mukana on kauniita naisia, ja sitten muina miehinä näyttää näitä naisille, joista on kiinnostunut. Vanha pelimieskikka :D

Ja jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia.

Tuollahan se alkupään vastauksissa jo sanottiin: tottakai sellainen ihminen kiinnostaa enemmän, jonka seurassa muutkin selvästi viihtyvät. Ei olennaista ole se, että hän on "varattu" (trust me, useimmat ukkomiehet yrittävät baarissa nimenomaan häivyttää varatun leiman itsestään) vaan se, että hän on kiinnostava, puoleensavetävä ihminen. Näillä ominaisuuksilla hän on myös "päässyt" parisuhteseen.

Tottakai jokainen nainen kiinnostuu enemmän miehestä, jonka ympärillä on iloisia, hyväntuulisia ihmisiä kuin miehestä, joka istuu yksin.

Jos olisi vain tuosta kyse, niin nauravat mieseuralaiset saisivat aikaan saman, mutta kun niin ei ole. Pitää olla naisia, ja mielellään kauniita, jotta muiden naisten mielenkiinto herää kunnolla.

En tietenkään voi tietää asiasta mitään, kun olen vain nainen joka on aikoinaan todella paljon pyörinyt "baariscenessä", mutta kerronpa silti oman mielipiteeni ja kokemukseni: jos miehen ympärillä on kovin kauniita naisia niin me tavalliset naiset - joita baarissakin on selkeä enemmistö - emme kyllä lähde kilpailuun mukaan. Mutta tietysti jos haussa onkin nimenomaan joku niistä top ten -misuista niin tuo voi olla toimiva strategia.

Mutta miten tämän teorian valossa selittyy se, että varatut miehet useimmiten haluavat esiintyä vapaina yhden yön seuraa etsiessään?

Naisten mielenkiinnon huomaa parhaiten siinä, että omat lähestymiset saavat todella positiivisen vastaanoton. Käytännössä kaikki "tavalliset" ja perusnätit naiset juttelevat mukavia, jos omassa porukassani on kauniita naisia. Eivät naiset silloinkaan tule minua iskemään, mutta omat iskuyritykseni saavat lämpimämmän vastaanoton ja päätyvät useammin yhteiseen loppuiltaan.

Varatut miehet -vertaus on eri juttu, koska tässä ei ole olennaista parisuhdestatus, vaan ne ympärillä olevat (kaveri)naiset, jotka tekevät miehestä jostain syystä halutumman. Ei se varmaan tee miehestä naisten silmissä kiinnostavampaa, että hän sanoo raskaana olevan vaimonsa odottelevan kotosalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ihmeellistä ole vaan olet päässyt näkemään tyypillistä naisten käyttäytymistä.

Jos sinulla on muita naisia mukana alkaa toisten naisten kilpailuvietti heti heräillä ja heille tulee tarve yrittää saada jotain mitä näillä muilla naisilla =)

Vierailija
24/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tassahan on kyse vain informaatiosta. Kun ulkopuolinen nainen nakee ystavanaistesi viihtyvan seurassasi han saa signaaleja siita etta vaikutat hyvalta tyypilta ja tietenkin hakeutuu seuraasi jos vaihtoehtona on vain miehia joista ei vastaavaa informaatiota irtoa.

Tämä. Amen ja tattis.

Mutta miespuolisiakaan kavereita ei pidä unohtaa. Mies, jonka seurassa muut viihtyvät hyvin on aina kiinnostavampi kuin yksin liikkuva.

Yksin liikkuva taitaa olla hyvä ainoastaan silloin, kun on selvä ettei hänen tarvitsisi liikkua yksin, vaan se on oma valinta. Ikään kuin omia teitään kulkeva sankarimies :). Ilmeisesti tämän takia muka huonosta suhteestaan ja kamalasta pihtaavasta vaimostaan avautuvat miehet menevät kuin kuumille kiville vaikka tietyn logiikan mukaanhan heillä ei pitäisi olla vientiä (ovat mahdollisesti niin huonoja että vaimokaan ei anna).

Vierailija
25/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaverille usein ollut winginä, seurustelusuhteita niistä ei ole tullut mutta yhden yön - parin kk seksisuhteita. Toimi jo 90-luvulla ja toimii yhä keski-ikäisenä, ulkonäköä meillä ei ole kummallakaan.

Oman miehen valitsin sieltä yksinäisten susien joukosta.

Vierailija
26/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset panevat miehet merkille toisten naisten kautta, jos mahdollista?

Vierailija
27/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään yksittäisestä kapakkaillasta en osaa sanoa, mutta mielestäni on kyllä miehelle plussaa, jos hänellä on läheisiä naispuolisia ystäviä, varsinkin jos ovat lapsuuden- tai koulukavereita. 

Yleensä naisten kanssa kaveeraavat miehet kykenevät mm. keskusteluun ihmissuhteista, itseanalyysiin ja pitävät naisia ensisijaisesti ihmisinä.

Tällä palstallahan on jo monesti todettu, että mies ja nainen eivät voi olla kavereita. Heti menee panemiseksi, jos on tekemisissä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Jos ei mene, niin ainakin sitä ajatellaan.

Itse tosin olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
28/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset tietysti olettavat, että joku niistä seurassasi olevista naisista (kauniistakin) on tyttöystäväsi tai peräti vaimosi. Naisethan ovat tunnetusti varattujen miesten perään.

Vierailija
29/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiestermein kyse on esivalinnasta (pre-selection). Naiset luottaa enemmän lauman/muiden naisten arvioon kuin omaan arvostelukykyynsä. Samasta syystä varatut miehet on suositumpia kuin sinkkumiehet.

Vierailija
30/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on niin paljon yksinäisiä, syrjäytyneitä, naisettomia miehiä, jotka kuitenkin ovat ihan mukavia ja luotettavia, mikäli heille antaa vain mahdollisuuden tutustumiseen.

Vierailija
31/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vähän aikaa sitten täällä oli linkki uutiseen jonka mukaan naaras välttää tuhlaamasta energiaa hyvän kumppanin etsimiseen kun valitsee sellaisen joka on jo valmiiksi hyväksi todettu (esim. joko on jo jonkun toisen naisen kanssa, on naistenmiehen maineessa tai niin kuin ap:n tapauksessa näkee että naiset arvostavat ja pitävät hänestä kun nauravat hänen kanssaan hänen vitseilleen). :)

Koska kaikilla naisilla on sama miesmaku?

Vierailija
32/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiestermein kyse on esivalinnasta (pre-selection). Naiset luottaa enemmän lauman/muiden naisten arvioon kuin omaan arvostelukykyynsä. Samasta syystä varatut miehet on suositumpia kuin sinkkumiehet.

Kannattaisiko kuitenkin luottaa omiin aivonystyröihin? Voihan se yksinäinenkin olla mukava, kiva ihminen, vaikka hänellä ei olekaan ihmiskatrasta ympärillään. 

Vierailija
33/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ajatella myös, että tällainen mies, jolla on paljon naisia ympärillään, ei ole kovin potentiaalinen aviomiesehdokas, jos vientiä kerran on koko ajan.

Vierailija
34/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, sitä on heti mukamas ihan helvetisti mielenkiintoisempi mies naisten silmissä silloin kun on naisia seurassa.

Tässä suhteessa miesten ja naisten parintavalintakriteerit eroavat hyvin paljon toisistaan - mies tietää itse mistä kiinnostua ilman henkistä hintalappuakin..

Vierailija
35/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut jolle tuli tästä aloituksesta mieleen että kuka aikuinen jaksaa roikkua baarissa niin usein että huomaa tällaisia asioita? Eikö ne baarit ole kaksikymppisenä jo aika nähty

Vierailija
36/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on, sitä on heti mukamas ihan helvetisti mielenkiintoisempi mies naisten silmissä silloin kun on naisia seurassa.

Tässä suhteessa miesten ja naisten parintavalintakriteerit eroavat hyvin paljon toisistaan - mies tietää itse mistä kiinnostua ilman henkistä hintalappuakin..

Samaa mieltä. Mies tekee yksin omat johtopäätöksensä naisen kiinnostavuudesta kun taas naiset eivät ilmeisesti tiedä yksin onko mies kiinnostava vaan kiinnostuvat miehestä vain jos muut naiset kiinnostuvat..

Vierailija
37/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi naisista uskonut!

Vierailija
38/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin luottaa omiin aivonystyröihin? Voihan se yksinäinenkin olla mukava, kiva ihminen, vaikka hänellä ei olekaan ihmiskatrasta ympärillään. 

Eihän nyt naisilta sentään voi kaikkea vaatia!

Vierailija
39/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen osoittama huomio miehelle on muille naisille erittäin katkeraa kalkkia. Jos mies löytää onnen naisen kanssa, voi olla aivan saletti, että muut naiset yrittävät turmella suhteen kaikilla laillisilla ja laittomillakin keinoilla. Nainen on naiselle peto.

Vierailija
40/45 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Oma nörttimiehenikin alkoi saada flirttailua osakseen satunnaisilta ohikulkijoilta kun aloimme seurustelemaan ja liikkui minun kanssani kaupungilla.

Olin suosittu poika kotipaikkakunnallani ja lähdin 18 vuotiaana kaupunkiin opiskelemaan ei mitään sellaista alaa, mikä olisi mitenkään naisia.

Kiinnostanut vuoden verran olin baareissa kyllä täysin nobody, ei siis mitää tapahtunut. Toisella sektorilla toimin ja menin kihloihin naisen kanssa joka asui yli 300 km päässä.

Seuraavana viikonloppuna menin parin miespuolisen kaverin kanssa baariin, niin tuntui että minun kihlasormus oli kuin Frodon sormus, mutta toimi juuri päin vastoin. Frodo laittoi sormuksen sormeensa ja muuttui näkymättömäksi.

Minä olin ollut naisille/tytöille näkymätön ja taikasormus sormessa muutuinkin äkkiä näkyväksi tytöille.