Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko suhteessa rasistin kanssa vaikka itse et olisi rasisti?

Vierailija
11.01.2017 |

Kerro, miten suhde voi. Aika paljon näitä pareja tapaa. Mahtaa elämä olla molemmilla yhtä helvettiä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Helposti. Rasismi ei juuri vaikuta arkielämään mitenkään. Ja mistä sitä muutenkaan tietää ihmisten kaikkia ajatuksia. Lähimpienkään.

Eli sulle on ok, että sun kumppani pitää toisia ihmisiä huonompina ihonvärin tms. seikan takia? Se on varmasti sulle ok, jos teidän lapsia syrjitään yhtä mielivaltaisista syistä. Hieno homma!

Vierailija
22/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasisteja oikeasti ole niin paljoa. Ainoastaan rasistit itse kokevat että "aina kun vähänkin kommentoi jotain maahamuuttajista, niin leimataan rasistiksi". Kaikilla muilla vain on vaihtelevia mielipiteitä, tiedostavat negatiiviset ilmiöt ja keskustelevat niistä, kuitenkaan leimaamatta syyttömiä ihmisiä rikollisiksi sai huonon moraalin omaaviksi.

Jos ulosanti on sellaista kuin tässäkin ketjussa, tarkoituksellista provosointia tai propagandaa, nii kyllä se ihan oikeutetusti nimetään rasistiseksi, se ei ole haukkumista, vaan toteamus. Jos sanon vaikka että "Kaikki muslimit raiskaavat" niin se on rasistinen mielipide, jos sama henkilö sanoo vastaavaa toistuvasti, niin hänen voidaan sanoa olevan rasisti. Jos taas totean että "Jotku muslimit raiskaavat" niin se ei ole rasististista, koska en sillä sanomisella leimaa kaikkia muslimeja raiskareiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tuntuu, että on rasisti jos ei hyväksy kaikkia maahanmuuttajien tekemiä rikoksia tai vähänkään kritisoi yhtään mitään näihin liittyen.

Olen julistautunut työpaikallani ja tällä palstalla hahmoksi "tämä natsi" juuri tästä syystä. Banniakin sain kun toivottelin ihmisille hyvää joulua ja uutta vuotta.

Tuntuu hullulta että teen töitä kolmelta mantereelta olevien ihmisten kanssa päivittäin ja istun hyvässä hengessä heidän kanssaan lounaalla ja välillä poiketaan yhdessä jopa terassille. Samalla tällä palstalla olen kuitenkin leimattu rasistiseksi natsiksi joka ansaitsisi kuolla tai tulla hakatuksi.

Natsi kehuu sillä että vaikka on natsi tekee mitä työpaikalla käsketään kenen kanssa käsketään - potkujen uhalla. Oletko ihan tyhmä?

Tämä natsi, eli minä olen se joka on palkannut kaksi kolmesta ulkomaalaisesta ja värillisestä työtoveristani. Sinun mielestäni tein sen tietysti jostain salaliittoteoreettisesta syystä. En ole potku-uhan alla, eivätkä myöskään palkkaamani mamut.

Vierailija
24/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli omien sanojensa mukaan "rasisti ja ylpeä siitä".

Elämäni pahin virhe. Nykyään minulla on kunnon mies.

Vierailija
25/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mistään hinnasta koskaan ever seurustelisi rasistin kanssa. Se on ensimmäinen asia, jonka otan selville uuteen tyyppiin tutustuessani. Olen karsinut kaikki rasistit ystävä-/tuttavapiiristäni eikä kaduta pätkääkään. Sama linja jatkuu tulevaisuudessakin. Jos ihminen on niin tyhmä, ettei tajua että maailmassa on erivärisiä, eri uskontoon kuuluvia tai ateisteja ym. ym. ja että yksikään valkoinen/punakka suomalainen ei ole vähääkään parempi kuin joku muu (tumma-/mustaihoinen, kellertävä tms.) missä päin maailmaa tahansa, voi minun puolestani häipyä silmistäni. Ihmisen (ihonväriin/uskontoon tms. katsomatta) teot, käytös, luonne, puheet jne. ratkaisevat - ei suinkaan hänen ihonvärinsä, uskontonsa, syntyperänsä tms. 

Vierailija
26/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen rasisti, sillä pidän aasialaisia keskimäärin muita älykkäämpinä.

Vierailija
27/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tuntuu, että on rasisti jos ei hyväksy kaikkia maahanmuuttajien tekemiä rikoksia tai vähänkään kritisoi yhtään mitään näihin liittyen.

Olen julistautunut työpaikallani ja tällä palstalla hahmoksi "tämä natsi" juuri tästä syystä. Banniakin sain kun toivottelin ihmisille hyvää joulua ja uutta vuotta.

Tuntuu hullulta että teen töitä kolmelta mantereelta olevien ihmisten kanssa päivittäin ja istun hyvässä hengessä heidän kanssaan lounaalla ja välillä poiketaan yhdessä jopa terassille. Samalla tällä palstalla olen kuitenkin leimattu rasistiseksi natsiksi joka ansaitsisi kuolla tai tulla hakatuksi.

Natsi kehuu sillä että vaikka on natsi tekee mitä työpaikalla käsketään kenen kanssa käsketään - potkujen uhalla. Oletko ihan tyhmä?

Tämä natsi, eli minä olen se joka on palkannut kaksi kolmesta ulkomaalaisesta ja värillisestä työtoveristani. Sinun mielestäni tein sen tietysti jostain salaliittoteoreettisesta syystä. En ole potku-uhan alla, eivätkä myöskään palkkaamani mamut.

Cool story, bro. Palkkasit jotain marjanpoimijoita riisipalkalla, jos sitäkään.

Vierailija
28/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on todella maahanmuuttajakriittinen ja haukkuu minkä kerkiää.Huvittavaa siinä on se, että vanhempani muuttivat suomeen juuri ennen syntymääni. Ei kuulemma haittaa kun perheeni on länsimaasta...

Vierailija
29/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tummaihoinen (nainen usa) puoliso on varmaan rasisti, kun ei halua ainuttakaan muslimia EU tai USAn alueelle.

Hel-Nyc miehenä tällä kertaa?

No, ei todellakaan, ihan suomessa asutaan. Mutta USA alkaa vaikuttamaan koko ajan kiinnostavammalta, ehkä sitten kun lapset isompia.

Vierailija
30/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju olettaa automaattisesti että kaikki rasistit ovat valkoihoisia.

Vierailija
31/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen rasisti, sillä pidän aasialaisia keskimäärin muita älykkäämpinä.

Pidän myös sveitsiläisiä meitä rikkaampina.

Ja saksalaisia meitä tehokkaampina.

Sekä ranskalaisia omituisina autoilijoina.

Vierailija
32/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaamani marjanpoimijat tienaavat n. 3500 euroa kuussa. Tiedän että ovat tyytyväisiä työhönsä, jossa ovat muuten todella hyviä.

Vierailija
33/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, juurihan alkupuolella joku väitti että kaikki muslimit ovat rasisteja ja vielä paljon muutakin.

Väristä riippumatta aina kun sanotaan että "kaikki X:t ovat Y", ollaan vähän vaarallisilla vesillä.

Vierailija
34/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaamani marjanpoimijat tienaavat n. 3500 euroa kuussa. Tiedän että ovat tyytyväisiä työhönsä, jossa ovat muuten todella hyviä.

Natsilla ei paljon työt paina kun ehtii päivystää ketjussa. Koita nyt tehdä jotain isänmaasi eteen. Veri & kunnia!

Vierailija
35/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, juurihan alkupuolella joku väitti että kaikki muslimit ovat rasisteja ja vielä paljon muutakin.

Väristä riippumatta aina kun sanotaan että "kaikki X:t ovat Y", ollaan vähän vaarallisilla vesillä.

Kaikki jotka eivät ole minä, ovat aivan erilaisia kuin minä.

Paitsi muutama, jotka ovat hiukan samanlaisia, mutta heitä ei lasketa.

Vierailija
36/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Enkä olisi suvakinkaan kanssa. He edustavat mielestäni täysin samankaltaista ääriajattelua.

Vierailija
37/37 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natsilla ei paljon työt paina kun ehtii päivystää ketjussa. Koita nyt tehdä jotain isänmaasi eteen. Veri & kunnia!

Tämä natsi on nyt sairaslomalla. Maahanmuuttaja-alaiseni joutuvat raatamaan loppuviikon ilman minua. Uskon että hoitavat homman niin että MINUN isänmaani pysyy pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä