Oletko suhteessa rasistin kanssa vaikka itse et olisi rasisti?
Kerro, miten suhde voi. Aika paljon näitä pareja tapaa. Mahtaa elämä olla molemmilla yhtä helvettiä.
Kommentit (37)
Ei kai kukaan rasisminvastainen ihminen voi seurustella rasistin kanssa. En ikinä voisi kuvitellakaan koskevani niin idioottiin mieheen - mieheen joka arvottaa ihmiset etnisen taustan perusteella. Yök. Tyhmä ei voi olla seksikäs.
Nykyään tuntuu, että on rasisti jos ei hyväksy kaikkia maahanmuuttajien tekemiä rikoksia tai vähänkään kritisoi yhtään mitään näihin liittyen.
Olen seurustellut rasistin kanssa, ei elo ollut ollenkaan mitenkään helvetillistä, miksi olisi ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mikä ääliörasmus taas. Onko jokainen mamubatja, joka on suhteessa muslimin kanssa, vähä-älyisen rasistin kanssa tekemisissä. Hehän vihaavat sunneja, shiioja, jutkuja, amerikkaa, kristittyjä, somaleja, irakilaisia, isistä ja nyt oikeastaan kaikkea mitä voi inhota.
Niin, miltä se tuntuu inhottava mamubatja ?
Natsitervehdys täältä sinulle! Oletko kovassakin kännissä jo? Piriä?
Jimikö se siellä huutelee suvaitsevaisuuttaan?
Määrittele nyt ensin taas se rasisti, tiedätkö edes mikä se on ja miten se virallisesti määritellään?
Minä olen, miehelläni on paljon rahaa ja iso muna joten suhde toimii.
Minun tummaihoinen (nainen usa) puoliso on varmaan rasisti, kun ei halua ainuttakaan muslimia EU tai USAn alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mikä ääliörasmus taas. Onko jokainen mamubatja, joka on suhteessa muslimin kanssa, vähä-älyisen rasistin kanssa tekemisissä. Hehän vihaavat sunneja, shiioja, jutkuja, amerikkaa, kristittyjä, somaleja, irakilaisia, isistä ja nyt oikeastaan kaikkea mitä voi inhota.
Morjens Sebu! Onko kakka tukevasti housussa siellä oikeustalolla kahvitauolla? Jouduitko tarjomaan Junes Lokalle kahvit, kun sille tuli ne sakot kannabiksesta?
Vierailija kirjoitti:
Minun tummaihoinen (nainen usa) puoliso on varmaan rasisti, kun ei halua ainuttakaan muslimia EU tai USAn alueelle.
Hel-Nyc miehenä tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele nyt ensin taas se rasisti, tiedätkö edes mikä se on ja miten se virallisesti määritellään?
Moi Oula Lintula. Kampaa naamasi!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuntuu, että on rasisti jos ei hyväksy kaikkia maahanmuuttajien tekemiä rikoksia tai vähänkään kritisoi yhtään mitään näihin liittyen.
Olen julistautunut työpaikallani ja tällä palstalla hahmoksi "tämä natsi" juuri tästä syystä. Banniakin sain kun toivottelin ihmisille hyvää joulua ja uutta vuotta.
Tuntuu hullulta että teen töitä kolmelta mantereelta olevien ihmisten kanssa päivittäin ja istun hyvässä hengessä heidän kanssaan lounaalla ja välillä poiketaan yhdessä jopa terassille. Samalla tällä palstalla olen kuitenkin leimattu rasistiseksi natsiksi joka ansaitsisi kuolla tai tulla hakatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morjens Sebu! Onko kakka tukevasti housussa siellä oikeustalolla kahvitauolla? Jouduitko tarjomaan Junes Lokalle kahvit, kun sille tuli ne sakot kannabiksesta?
Mitä? Oliko ne taas pössyttelemässä Rosan, Lin ja Arhinmäen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen julistautunut työpaikallani ja tällä palstalla hahmoksi "tämä natsi" juuri tästä syystä. Banniakin sain kun toivottelin ihmisille hyvää joulua ja uutta vuotta.
Tuntuu hullulta että teen töitä kolmelta mantereelta olevien ihmisten kanssa päivittäin ja istun hyvässä hengessä heidän kanssaan lounaalla ja välillä poiketaan yhdessä jopa terassille. Samalla tällä palstalla olen kuitenkin leimattu rasistiseksi natsiksi joka ansaitsisi kuolla tai tulla hakatuksi.
Natsi kehuu sillä että vaikka on natsi tekee mitä työpaikalla käsketään kenen kanssa käsketään - potkujen uhalla. Oletko ihan tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Oliko ne taas pössyttelemässä Rosan, Lin ja Arhinmäen kanssa?
Sebu, sä haiset tänne saakka. Onko muilla tuomiot kuin sossupummi Junes Lokalla? Laita linkit uutisiin.
Kaikki ovat rasisteja ja vain sen voimakkuus vaihtelee.
Joo. Helposti. Rasismi ei juuri vaikuta arkielämään mitenkään. Ja mistä sitä muutenkaan tietää ihmisten kaikkia ajatuksia. Lähimpienkään.
Ei ongelmia tule, jos kumpikin anta toisen olla sellainen kuin on. Samoin ateisti ja kristitty tai kommunisti ja porvari voivat tulla hyvin toimeen. Kun vain antaa toisen olla tuollainen, eikä yritä muuttaa toista.
Olen. Tai no.... En ole ihan varma, onko hän rasisti vai heitteleekö kommenttejaan vitsillä. Ei hän missään Rajat kiinni -mielenosoituksissa käy, mutta mielipiteensä maahanmuuttajista eivät ole mitenkään positiivisia. Käyttäytyy kuitenkin ystävällisesti kaikkia kohtaan, vaikka olisivatkin ulkomaalaistaustaisia. Pottuilee minulle feministisyydestäni (kaiketi hyväntahtoisesti.. meillä on sellaista kiusoittelua puolin ja toisin).