Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin häiden keskellä

Vierailija
10.01.2017 |

Meillä on häät kesällä.Minulla on kaksi kaasoa jota ei kumpaistakaan kiinnosta häämme yhtään,tuntuu vähän pahalta.Hääpuvun sovittelin yksin,hääpaikka yritin esitellä,menusta puhua,kuvaajasta,mutta mihinkään en ole saanut kommenttia.En edes kun näytin kuvaa hääpuvusta...

Puoliso kyllä suunnittelee häitä,mutta ei samalla tarmolla.Organisointi on vähän liikaa mun vastuulla,mutta tämä vielä ok.Puoliso kuitenkin on suunnittelemassa,mutta ei ole yhtä organisoivaa tyyppiä,kuin minä.

Tuntuu pahalta,kun läheisiä ei kiinnosta.Myöskään perhe ei kommentoi mihinkään saati kysele.On aika yksinäinen olo.

Onko tämä ihan normaalia?

Ps.en ole mikään häähullu,että siitä johtuisi.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes otit kaasoja? Ne on sun häät, tee niistä teidän mieleiset.

Vierailija
2/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaasot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teenkin mieleiset.Kaasot olisi kiva jotta voisi jutella asioista ja kysellä mielipidettä.Katsoa hääpukua jne...ei tietenkään mihinkään raatamiseen.

Tuntuu vaan pahalta kun ei ystäviä eikä perhettä kiinnosta...:(

Ap

Vierailija
4/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että häistä ei ole tulossa teidän näköiset.

Vierailija
5/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taida olla ketään kehen vaihtaisin kaasot.Nämä kaksi on mun parhaat ystävät ja kolmas ystävä ei halua olla,sen tiedän.Nämä kaasot sanoivat haluavansa.

Ap

Vierailija
6/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät vain ole niin häähulluja. Jos teillä on ensi kesänä häät, niin heistä ei välttämättä tunnu niin luonnolliselta hössöttää pikkujutuista puolta vuotta etukäteen. Jos kuitenkin ovat mukana niin eikö se riitä. Toki olisi varmasti ihanaa, jos ystävät olisivat yhtä innoissaan. Mutta ehkä se ei ole aina mahdollista. :/

Vierailija
7/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teenkin mieleiset.Kaasot olisi kiva jotta voisi jutella asioista ja kysellä mielipidettä.Katsoa hääpukua jne...ei tietenkään mihinkään raatamiseen.

Tuntuu vaan pahalta kun ei ystäviä eikä perhettä kiinnosta...:(

Ap

Parempi tehdä kaikki miehen kanssa ja nauttia tulevista juhlista. Tsemppiä.

Vierailija
8/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että häistä ei ole tulossa teidän näköiset.

Mitä tarkoitat?Mehän ne mun puolison kanssa suunnitellaan.Ap

Vierailija
9/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Huomasin itse saman viime vuonna järjestäessäni omia häitäni, että läheisetkään ystävät (kaasot) eivät jaksaneet samalla tavalla innostua juhlien järjestämisestä kuin mitä itse innostui. Kyllä he sitten lähempänä juhlaa ja häissä olivat onnellisen oloisina mukana. Ehkä ihmisillä vaan on niin kovasti omat kiireet ja arkikuviot, että puolen vuoden päässä olevat kaverin häät tuntuvat vielä tosi kaukaisilta.

Keskity nauttimaan siitä kun asioit vaikka kuvaajan, floristin ym. palveluntarjoajien kanssa, itse ainakin onnistuin keräämään sellaisia tyyppejä, joiden kanssa tosiaan sai innostua häiden suunnittelusta :)

Vierailija
10/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki eivät vain ole niin häähulluja. Jos teillä on ensi kesänä häät, niin heistä ei välttämättä tunnu niin luonnolliselta hössöttää pikkujutuista puolta vuotta etukäteen. Jos kuitenkin ovat mukana niin eikö se riitä. Toki olisi varmasti ihanaa, jos ystävät olisivat yhtä innoissaan. Mutta ehkä se ei ole aina mahdollista. :/

Niin,en mäkään ole häähullu tai yksityiskohdista höpisevä.Mutta jos näyttää kuvaa hääpuvustaan kaasolle eikä toinen sano mitään,niin...onhan se ikävää.Kun joku perheestä edes kysyisi joskus jotain tai kommentoisi,mutta ei.

Vierailija
11/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, onkohan tämä normaalia. Olenkohan ainoa, joka ajattelee, että voi herraisä jos tuo aloittaja onkin ihan oikeasti todellinen ihminen tuollaisen ongelmansa kanssa, mitä jos tämä kysymys ei olekaan feikki, vaan joku ihminen ihan oikeasti ajattelee, että omat häät on maailman napa ja että kaasojen pitäisi olla kiinnostuneita morsiammen häistä. Jo tässä kohtaa pyydän anteeksi, jos ihan oikeasti olet todellinen ihminen kysymyksesi kanssa. Eihän tämän kaiken epäaidon nettisisällön keskellä vaan voi enää tietää mikä on totuus. Ja omien elämänarvojen ja -kokemusten jäljiltä ei osaa enää nähdä maailmaa nuoren sinisilmäisen morsiamen silmin. Joskin ( jos olet aito), mistäs minä tiedän minkä ikäinen olet. Totta tai ei, olennaista on että rakastat - ja se on kaikkea muuta, kuin vaaleanpunaista vaahtokarkkia ja pitsireunaista hääkutsua pikkupulloista puhalletuilla saippuakuplilla kuorrutettuna.

Vierailija
12/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yleensä innoissaan sellaisista asioista, jotka koskettavat heitä itseään. Jos omat häät eivät ole ajankohtaiset, niin ei kiinnosta muitakaan. Harvaa lapsetonta kiinnostaa lapsiperheet ilot ja surut. Harvaa parisuhteessa olevaa sinkun tekemiset. Raadollista juu...

Vierailija
13/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kysyt kaasojen mielipidettä kuvaajasta? Eikö sun pitäisi kysyä miehen mielipidettä? Mä en tajua miksi kavereiden pitäisi jaksaa touhottaa toisten häitä ja intoilla niistä. Musta on kiva olla häissä ja ehkä järkätäkin kaverin häihin jotain, mutta mua ei jaksa innostaa kakun /kuvaajan /hääpuvun valinta. En mäkään roudaa kavereita vaatekauppaan, että onko tää mekko ok. Jos on musta hyvä niin ostan, jos ei niin en osta. Ehkä miehen mielipidettä joskus kysyn jos sattuu matkassa olemaan. Kukaan muu ei jaksa pohtia, että onko tää parempi kuin tää toinen vai pitäiskö sittenkin.. Se mekko on sun päällä eli sun fiilis ratkaisee. Muille on oikeasti melko sama minkä mekon valkkaat, kunhan nyt ei ihan ole makkarankuori tai tissit valu alttarille.

Ja et sä mikään outo ole, mutta musta nykyään tehdään niistä häistä kaikissa jutuissa sellainen koko suvun spektaakkeli. Ja sitten kun näin ei olekaan (kuten usein ei varmaan ole) niin on itsellä tyhmä olo, että eikö tää menekään niin kuin kaikissa lehtijutuissa ja tv-sarjoissa. Teette sun ja miehes mielestä hyvät bileet. Ei niissä nyt niin hirveästi ole organisoimista, kun kukaan ei oikeasti kiinnitä huomiota hetkeä kauemmin niihin servetteihin ja muihin värisävyihin. Ja nekin huomiot on tyyliin ihan kiva. Saman reaktion saat, kun sulla on jotain häihin sopivaa eikä esim ihan mustaa paitsi jos olette gootteja.

Vierailija
14/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku ihminen ihan oikeasti ajattelee, että omat häät on maailman napa ja että kaasojen pitäisi olla kiinnostuneita morsiammen häistä.

Mitä "maailman napaa" ap:n aloituksessa muka oli? Eikö häistä saa yhtään puhua omien ystävien kanssa?

Mistä sinä puhut oman lähipiirisi kanssa?

Toivottavasti sinä olet trolli.

Vierailija
15/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan olla tollanen kaaso. Mut vaan valittiin kaasoksi, ei siinä paljoa kehdannut kieltäytyä. Nyt tulee viestiä melkein joka päivä jostain turhasta, joka ei itseä kosketa yhtään. Samaan aikaan pitäisi itse hoitaa opinnot, työ ja sairas isä, mutta ainoa mistä kaverin kanssa vaihdetaan viestejä, on joku ihme hääkutsun fontti. Sen verran epäitsekäs koitan olla, että vähän olisin mukana hengessä.

Vierailija
16/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kysyt kaasojen mielipidettä kuvaajasta? Eikö sun pitäisi kysyä miehen mielipidettä? Mä en tajua miksi kavereiden pitäisi jaksaa touhottaa toisten häitä ja intoilla niistä. Musta on kiva olla häissä ja ehkä järkätäkin kaverin häihin jotain, mutta mua ei jaksa innostaa kakun /kuvaajan /hääpuvun valinta. En mäkään roudaa kavereita vaatekauppaan, että onko tää mekko ok. Jos on musta hyvä niin ostan, jos ei niin en osta. Ehkä miehen mielipidettä joskus kysyn jos sattuu matkassa olemaan. Kukaan muu ei jaksa pohtia, että onko tää parempi kuin tää toinen vai pitäiskö sittenkin.. Se mekko on sun päällä eli sun fiilis ratkaisee. Muille on oikeasti melko sama minkä mekon valkkaat, kunhan nyt ei ihan ole makkarankuori tai tissit valu alttarille.

Ja et sä mikään outo ole, mutta musta nykyään tehdään niistä häistä kaikissa jutuissa sellainen koko suvun spektaakkeli. Ja sitten kun näin ei olekaan (kuten usein ei varmaan ole) niin on itsellä tyhmä olo, että eikö tää menekään niin kuin kaikissa lehtijutuissa ja tv-sarjoissa. Teette sun ja miehes mielestä hyvät bileet. Ei niissä nyt niin hirveästi ole organisoimista, kun kukaan ei oikeasti kiinnitä huomiota hetkeä kauemmin niihin servetteihin ja muihin värisävyihin. Ja nekin huomiot on tyyliin ihan kiva. Saman reaktion saat, kun sulla on jotain häihin sopivaa eikä esim ihan mustaa paitsi jos olette gootteja.

Valokuvauksesta kysyin,koska sattuu olemaan asiantuntija.Olen itse kaasona ollessani kysellyt ja jutellut (ja raatanut...),luulin että se olis vähän ideana.Eikä tämä ole mikään spektaakkeli,sanoinkin jo,että en ole mikään hullu.Ap

Vierailija
17/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku ihminen ihan oikeasti ajattelee, että omat häät on maailman napa ja että kaasojen pitäisi olla kiinnostuneita morsiammen häistä.

Mitä "maailman napaa" ap:n aloituksessa muka oli? Eikö häistä saa yhtään puhua omien ystävien kanssa?

Mistä sinä puhut oman lähipiirisi kanssa?

Toivottavasti sinä olet trolli.

Niinpä.Mä kuitenkin kuuntelen kiltisti ne terveys/matka/lapsi/työ/koulujutut mun ystäviltä ja koitan jutella mukana.Miksi mun häistä juttelu ei sitten ole ok?En ole jutellut serviettien väreistä.Ap

Vierailija
18/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taidan olla tollanen kaaso. Mut vaan valittiin kaasoksi, ei siinä paljoa kehdannut kieltäytyä. Nyt tulee viestiä melkein joka päivä jostain turhasta, joka ei itseä kosketa yhtään. Samaan aikaan pitäisi itse hoitaa opinnot, työ ja sairas isä, mutta ainoa mistä kaverin kanssa vaihdetaan viestejä, on joku ihme hääkutsun fontti. Sen verran epäitsekäs koitan olla, että vähän olisin mukana hengessä.

En ole tuollainen morsian.En viestitä,vaan juttelen kun nähdään tai soitellaan.Muun ohessa siis.Ap

Vierailija
19/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet heidät kaasoiksi valinnut, niin oletan, että tunnet heidät hyvinkin? Miksi siis et suoraan ottaisi puheeksi sitä, että millaisella panoksella he haluavat häihin osallistua? Jos he ajattelivat olla enemmän käytännön apuna silloin hääpäivänä eivätkä muuten innostu valmisteluista sitten? 

Vierailija
20/86 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,en mäkään ole häähullu tai yksityiskohdista höpisevä.Mutta jos näyttää kuvaa hääpuvustaan kaasolle eikä toinen sano mitään,niin...onhan se ikävää.Kun joku perheestä edes kysyisi joskus jotain tai kommentoisi,mutta ei.

Onhan se ikävää. :/ Ystävien kanssa pitäisi kuitenkin pystyä jakamaa ilot. Mielestäni ihanaa yhdessä hössöttää ja innostua. Mutta ehkä lähempänä häitä hekin innostuvat ennemmän. Ovatko ystäväsi sinkkuja? Voihan tossa olla taustalla jonkinnäköistä suruakin, jos itsellä ei ole puolisoa. Ei sitä tietysti saisi kohdistaa sinuun mutta voihan se olla vaikeaa iloita silloin. Ei siis välttämättä tarvitse olla mitään henkilökohtaista. Voihan heilä olla raskas arki meneillään, niin siinä kohtaa toisen hääpuvut ym. voivat tuntua aika toisarvoisilta.