Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI naisten pitäisi tasa-arvon nimissä alkaa tehdä aloitteita?

Vierailija
10.01.2017 |

Olen nyt yrittänyt ymmärtää tätä asiaa. Jos minua baarissa lähestyy vaikka 10 miestä, niin miksi ihmeessä minä hylkäisin heidät ja menisin itse iskemään jotain nurkassa istuvaa mököttäjää, joka ei katso päinkään? Ajattelevatko miehet, että tasa-arvon nimissä tänään jättävät sen kauneimman neidon rauhaan ja juttelevat sille lihavalle?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot nyt varmaan ymmärtänyt vähän väärin :)

No kerro mitä tässä tarkoitetaan? Jos kuitenkin minua iskee X määrä miehiä, ja ne jotka eivät iske eivät ole minusta kiinnostuneita tai turhan ujoja niin ketäminun sitten pitäisi tasa-arvon nimissä iskeä..?

No sitä että jos sinä olet kiinnostunut jostakin niin et odota että mies tekee aloitteen vaan teet sen itse.

Se ettei se mies tee aloitetta ei tarkoita etteikö se voisi olla kiinnostunut sinusta.

Äläkä sekoita tätä hommaa niihin baarin känniääliöihin!

Jep, jos nainen haluaa törmätä loputtomasti röyhkeisiin pilluhaukkoihin, hän valkkaa niistä miehistä, jotka tulevat iskemään. Jos nainen taas haluaa mieleisensä miehen, hän menee itse iskemään tämän miehen. Ei se ole vaikeaa ja sitten ei tarvitse ihmetellä, että miten "kaikki miehet ovat sikoja".

Vierailija
42/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, meistä miehistä 100 % on pelottomia yksilöitä, jotka eivät jänistä kun näkevät kauniin naisen o_0

Voi vittu. Otatko lähimmän painavan esineen ja lyöt sillä itseäsi päähän. Tuo ajatus on niin typerä ja typistää miehet joksikin koneiksi.

Ei varmasti ole, mutta miksi minun pitäisi haluta sellainen mies joka ei uskalla tehdä aloitetta? Ei miehenkään tarvitse minua haluta, jos joku ominaisuuteni ei häntä kiinnosta.

En nyt oikein ymmärrä kysymystä. En minä miehenäkään mene tekemään aloitetta naiselle, joka ei minua kiinnosta. Miksi kysyt sinun haluistasi, sinunhan se pitäisi tietää. Sitä joko haluaa tai ei halua.

Jos naiset pitävät vain itsevarmoista miehistä jotka tekevät aloitteen, niin miksi tasa-arvon nimessä pitäisi lähestyä sitä hissukka-harria myös? Sitähän miehet vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Miehet jokatapauksessa tekevät sen aloitteen, jos heitä tarpeeksi kiinnostaa.

Miehiähän kiinnostaa pillu aina, varsinkin pelimiehiä, kun taas syvällisempi mies ei välttämättä uskalla tehdä aloitetta. Senkö kuvion varaan ajattelit homman jättää? Ei siinä mitään, mutta sitten ei auta ulista.

Vierailija
44/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä saan ihan riittävästi aloitteita." - No onnea ja iloa sinulle.  Kai tiesit kertomattakin, että on paljon, hyvin paljon sekä naisia että miehiä, jotka eivät saa aloitteita lainkaan. - Tai jos saavat niin se on sitten joko hyvin alatyylistä tai ah. aina niin mairittelevalta kuullostavaa, kun "aloitetta" on pohjustettu ensin vähintään muutamalla keskioluella. Saati sitten he naiset ja miehet jotka eivät käy baareissa tai yö-kerhoissa lainkaan, saati että olsivat kirjautuneet jollekin treffipalvelimelle tai Tinderiin tms., niin mitäpä luulet, kuinka usein he saavat -suomalaisessa kulttuurissa- lähestymis yrityksiä..    

En tiedä, mutta en silti aio tehdä heille aloitteita vaan tehdäkseni heidät onnelliseksi.

Vierailija
45/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko jos ei taho.

Mut saa jos haluu.

So simple.

Ei Suomessa saa puhua toiselle ihmiselle. EI SAA:DDDDD

Vierailija
46/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hghfdhgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Miehet jokatapauksessa tekevät sen aloitteen, jos heitä tarpeeksi kiinnostaa.

Miehiähän kiinnostaa pillu aina, varsinkin pelimiehiä, kun taas syvällisempi mies ei välttämättä uskalla tehdä aloitetta. Senkö kuvion varaan ajattelit homman jättää? Ei siinä mitään, mutta sitten ei auta ulista.

Eli kaikki aloitteelliset miehet ovat vain pillun perässä? Epäilen.

Vierailija
47/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, meistä miehistä 100 % on pelottomia yksilöitä, jotka eivät jänistä kun näkevät kauniin naisen o_0

Voi vittu. Otatko lähimmän painavan esineen ja lyöt sillä itseäsi päähän. Tuo ajatus on niin typerä ja typistää miehet joksikin koneiksi.

Ei varmasti ole, mutta miksi minun pitäisi haluta sellainen mies joka ei uskalla tehdä aloitetta? Ei miehenkään tarvitse minua haluta, jos joku ominaisuuteni ei häntä kiinnosta.

En nyt oikein ymmärrä kysymystä. En minä miehenäkään mene tekemään aloitetta naiselle, joka ei minua kiinnosta. Miksi kysyt sinun haluistasi, sinunhan se pitäisi tietää. Sitä joko haluaa tai ei halua.

Tarkoittaa että aloitekyvyttömälle miehelle ei tarvitse tehdä naisenkaan aloitetta.

Vierailija
48/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot nyt varmaan ymmärtänyt vähän väärin :)

No kerro mitä tässä tarkoitetaan? Jos kuitenkin minua iskee X määrä miehiä, ja ne jotka eivät iske eivät ole minusta kiinnostuneita tai turhan ujoja niin ketäminun sitten pitäisi tasa-arvon nimissä iskeä..?

No sitä että jos sinä olet kiinnostunut jostakin niin et odota että mies tekee aloitteen vaan teet sen itse.

Se ettei se mies tee aloitetta ei tarkoita etteikö se voisi olla kiinnostunut sinusta.

Äläkä sekoita tätä hommaa niihin baarin känniääliöihin!

Jep, jos nainen haluaa törmätä loputtomasti röyhkeisiin pilluhaukkoihin, hän valkkaa niistä miehistä, jotka tulevat iskemään. Jos nainen taas haluaa mieleisensä miehen, hän menee itse iskemään tämän miehen. Ei se ole vaikeaa ja sitten ei tarvitse ihmetellä, että miten "kaikki miehet ovat sikoja".

Tuo kuvauksesi ja kielenkäyttösi ei saa ainakaan yhtään entistä enempää kiinnostumaan niistä yksin istuvista vuorovaikutustaidottomista miehistä. Jos sosiaaliset miehet ovat hänen mielestään pilluhaukkoja ja naiset vain valittavat kuinka miehet ovat sikoja, niin en kyllä jatkossakaan haluaisi noin katkeran miehen kanssa jutella. Mikään, ymmärrätkö: yhtään mikään ei tee siitä aloitteita tekemättömästä miehestä yhtään sen kiinnostavampaa kuin ne ympäröivät aloitteita tekevät miehet.

Vierailija
49/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi naisen logiikallakin tajuta että kuka tahansa mies ei ota mitä tahansa riskiä tässä asiassa.

Jos on liian iso riski lähestyä naista, joka jo sanattomalla viestinnällään on ilmaissut, että saa lähestyä, niin sitten joutaakin jäädä pariutumatta.

Sanaton viestintä? Katsonut sekunnin kauemmin silmiin, mitä on soveliasta vai pöyhinyt hiuksiaan samalla miestä katsoen?

Ja sitten kun mies lähestyy nainen sanoo ettei mitään flirttaillut...

No jos se mies tulee sanomaan "flirttailit joten tulin puhumaan" niin juu kiellän kyllä. Ulkonäkö ei selvästi vastannut päänsisältöä..

Vierailija
50/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hghfdhgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvällinen mies = viettää viikot vauvapalstalla valittamassa kuinka naiset eivät tee aloitteita? :-DDD

Mutta joo, edelleen valitsen mieluummin vaikka sen pillun perässä olevan miehen kuin miehen, joka ei tee aloitteita. Eikä ole tarvinnut katua, mm. ex-aviomieheni jonka kanssa oli pitkä liitto, löytyi niistä pillunmetsästäjistä ja osoittautui ihan hyväksi ja uskolliseksi puolisoksi siihen saakka, että elämä toi vastaan odottamattomia asioita.

Vierailija
51/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavin naisten uskomus on kyllä se että aloitteen tekevä mies on tositarkoituksella liikkeellä ja naisen tekemä aloite johtaisi pelkkään seksiin.Naisten kannattaisi miettiä MITEN aloite tulee joiltain miehiltä niin helposti.Siksi että nämä miehet tekevät PALJON aloitteita eri naisille.

Vierailija
52/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi naisen logiikallakin tajuta että kuka tahansa mies ei ota mitä tahansa riskiä tässä asiassa.

Jos on liian iso riski lähestyä naista, joka jo sanattomalla viestinnällään on ilmaissut, että saa lähestyä, niin sitten joutaakin jäädä pariutumatta.

Sanaton viestintä? Katsonut sekunnin kauemmin silmiin, mitä on soveliasta vai pöyhinyt hiuksiaan samalla miestä katsoen?

No jos se mies tulee sanomaan "flirttailit joten tulin puhumaan" niin juu kiellän kyllä. Ulkonäkö ei selvästi vastannut päänsisältöä..

Ei mies sitä ääneen sanoisi,ei tietenkään.

Vierailija
53/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavin naisten uskomus on kyllä se että aloitteen tekevä mies on tositarkoituksella liikkeellä ja naisen tekemä aloite johtaisi pelkkään seksiin.Naisten kannattaisi miettiä MITEN aloite tulee joiltain miehiltä niin helposti.Siksi että nämä miehet tekevät PALJON aloitteita eri naisille.

Minkä ikäisiä nyt yrität opettaa? Jokainen aikansa baareissa viihtynyt nainen tietää, ettei läheskään jokainen mies ole siellä tositarkoituksella liikkeellä, kuten ei ole läheskään kaikki naisetkaan. Jokainen tietää myös, että tottakai siellä flirttaillaan ja tehdään aloitteita ja tutustutaan jne, siksihän sinne mennään.

Sinä nyt saat tuolla tekstilläsi aloitekyvyttömät miehet näyttämään vaan entistä dorkimmilta.

Vierailija
54/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä, mutta en silti aio tehdä heille aloitteita vaan tehdäkseni heidät onnelliseksi." - Ei sinua siihen voi kukaan vaatia tai edellyttää. Mutta ei kai ole liikaa vaadittu, jos sanon että ole iloinen, tai ainakin tyytyväinen siihen, että ihmiset jaksavat, tai haluavat olla kiinnostuneita sinusta. - Moni yksinäsiyyteen kyllästynyt varmasti haluaisi samantapaiseen asemaan, vaikka vain päiväksi tai yhdeksi illaksi.  On vaikeaa antaa näille yksinäisille ohjeita siitä, miten he voisivat saada itselleen mieluistaan seuraa kuullostamalta falskilta.  

Vierailija
55/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sitä ääneen sanoisi,ei tietenkään.

No ei tulisi mieleenkään sanoa lähestyvälle miehelle "en minä flirttaillut" jos ei hän itse tuo tätä esille.... Enemmin sanoisin vaan että kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
56/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?? Eivätkö kaikki baarissa juttelemaan tulleet haluankaan naimisiin kanssani?? :(((

Vierailija
57/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä nyt yrität opettaa? Jokainen aikansa baareissa viihtynyt nainen tietää, ettei läheskään jokainen mies ole siellä tositarkoituksella liikkeellä, kuten ei ole läheskään kaikki naisetkaan. Jokainen tietää myös, että tottakai siellä flirttaillaan ja tehdään aloitteita ja tutustutaan jne, siksihän sinne mennään.

Sinä nyt saat tuolla tekstilläsi aloitekyvyttömät miehet näyttämään vaan entistä dorkimmilta.

Eihän läheskään kaikki edes käy baarissa.Jos mies tekee aloitteen jossain muualla,todennäköisesti pelimies.Esim. työpaikalla ei helpolla aloitteita tehdä.

Vierailija
58/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eihän samanarvoisuus ole sama asia kuin samankaltaisuus. 

Vierailija
59/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Eihän samanarvoisuus ole sama asia kuin samankaltaisuus. 

Miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
60/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän läheskään kaikki edes käy baarissa.Jos mies tekee aloitteen jossain muualla,todennäköisesti pelimies.Esim. työpaikalla ei helpolla aloitteita tehdä.

So? Edelleen: otan mieluummin sen aloitteen pelimieheltä kuin alan itse hakemalla hakea ympäriltäni miehiä, jotka eivät tee elettäkään ottaakseen kontaktia. Miten se on niin vaikea ymmärtää? Ja se, että se nyt ei vaan niissä muissakaan tilanteissa mene niin, että kaksi ihmistä kohtaa ja yhtäkkiä toinen vaan hyökkää juttusille pyytämään puhelinnumeron. Ei, se on molemminpuolista kommunikaatiota, sekä sanatonta että sanallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi