Ihastukseen törmääminen sattumalta tai "sattumalta"
Liikun paljon samassa paikassa kun ihastuskin ja törmään joskus häneen. Tänään kyllä myönnän, että olin vähän tarkoituksella tietyssä paikassa... Miten alas sitä voi vajota?
Usein jos tällaista olen harrastanut siinä toivossa että törmäisin Ihastukseen niin se ei ole tuottanut tulosta. Olen oppinut siinä että mikään väijyminen ei kannata :) Ne tilanteet kun törmää tulee ihan sattumalta (tai sovitusti), jos on tullakseen.
Vaan tänään tuotti tulosta <3 Tää ihastus tosiaan tuli vastaan. Katsottiin toisiamme jo kaukaa, se hymy oli ihana. Harmi kun tilanne meni niin ettei pidempää ehditty juttelemaan. En kyllä tiedä olisinko kestänytkään.
Huomenna tai jokin muu päivä saatan nähdä hänet taas. Voi kun saisi vaan suunsa auki.
Kellään vastaava tilanne ja miten olette edenneet? Mitä sanoitte ettei toinen vaan luiki menemään?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän vois kysyä vaikka että joko se on käynyt vaikka syömässä tai kahvilla tai mikä tilanne teillä onkaan ja yrität houkutella sen sit mukaan sinne syömään tai kahville tms. Ja että onks se menossa vaikka johonkin konserttiin tai lätkäpeliin lähiaikoina (mitä niitä nyt lähiaikoina oiskaan) tai onko hänellä jotain illanviettoja tiedossa (yrität mukaan sinne jos samoissa porukoissa liikutte). Vähän vaikea ohjeistaa, kun ei oikein enää nyt teistä tiedä. Mut tavallaan pitää se ovi auki ja johdattaa jo seuraavaan kertaan.
enää = enempää
sitten se vastaa valheella takaisin, että seurustelee. Ei kannata yrittää, turpaan tulee kuitenkin.
Omasta kokemuksesta olen huomannut, että todennäköisyys ihastuksen kohtaamiseen on suorassa suhteessa siihen, miten rähjäisen näköinen olen. Jos olen nätti ja puhdas ja kivat vaatteet päällä, ei mitään toivoa. Mutta silloin kun olen meikitön, hiukset sekaisin, hikinen, nuhainen, kuumeinen enkä ole käynyt suihkussa moneen päivään...silloin hän tulee vastaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Liikun paljon samassa paikassa kun ihastuskin ja törmään joskus häneen. Tänään kyllä myönnän, että olin vähän tarkoituksella tietyssä paikassa... Miten alas sitä voi vajota?
Usein jos tällaista olen harrastanut siinä toivossa että törmäisin Ihastukseen niin se ei ole tuottanut tulosta. Olen oppinut siinä että mikään väijyminen ei kannata :) Ne tilanteet kun törmää tulee ihan sattumalta (tai sovitusti), jos on tullakseen.
Vaan tänään tuotti tulosta <3 Tää ihastus tosiaan tuli vastaan. Katsottiin toisiamme jo kaukaa, se hymy oli ihana. Harmi kun tilanne meni niin ettei pidempää ehditty juttelemaan. En kyllä tiedä olisinko kestänytkään.
Huomenna tai jokin muu päivä saatan nähdä hänet taas. Voi kun saisi vaan suunsa auki.
Kellään vastaava tilanne ja miten olette edenneet? Mitä sanoitte ettei toinen vaan luiki menemään?
Kannattaisiko yrittää kertoa kyseiselle henkilölle että olet ihastunut häneen ja pyytää kanssasi ulos tai johonkin? Paljon parempi kuin yrittää tehdä jatkuvasti tikusta asiaa että pääsisi juttelemaan kyseisen ihmisen kanssa, alkaa liikkua samoissa paikoissa että "vahingossa" törmäisi ym...
Jos taas kyseinen henkilö on varattu tms. niin voit lopettaa haikailut hänestä ja alkaa katselemaan jotain toista, jos ei niin pääset viettämään hänen kanssaan aikaa ihan "luvan kanssa".
Pakko on yrittää pyytää kahville! Jos ei törmätä niin että saan pyydettyä, niin laitan varmaan viestiä :) Kun keksisi vaan miten asian muotoilee.
Kahville meno jos nähdään olisi sillä tavalla helppoa, että ihan tuon paikan vieressä on kahvila. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko on yrittää pyytää kahville! Jos ei törmätä niin että saan pyydettyä, niin laitan varmaan viestiä :) Kun keksisi vaan miten asian muotoilee.
Kahville meno jos nähdään olisi sillä tavalla helppoa, että ihan tuon paikan vieressä on kahvila. Ap
No sehän kuulostais kivalta ja tosi luontevalta.
Eipä törmätty tänään, tuon kahvilapaikan lähettyvillä. Kyllä taidan sittenkin kallistua viestiin.
Kun tosiaan osaisi muotoilla asian oikein ja niin että hän voi vielä perääntyäkin, jos ei ole kiinnostunut. Ap
Oletteko molemat sinkkuja vai ette? Riippuu usein siitä, suostuuko toinen ja kuinka luontevaa on edetä milläkin tavoin.
tuo on tuttu asia minulle. Jos tarpeeksi ihastutte niin ihastuminen kohtaa toisensa. Toki kannattaa myös puhua ihastukselle ehdottomasti.
Siinähän vois kysyä vaikka että joko se on käynyt vaikka syömässä tai kahvilla tai mikä tilanne teillä onkaan ja yrität houkutella sen sit mukaan sinne syömään tai kahville tms. Ja että onks se menossa vaikka johonkin konserttiin tai lätkäpeliin lähiaikoina (mitä niitä nyt lähiaikoina oiskaan) tai onko hänellä jotain illanviettoja tiedossa (yrität mukaan sinne jos samoissa porukoissa liikutte). Vähän vaikea ohjeistaa, kun ei oikein enää nyt teistä tiedä. Mut tavallaan pitää se ovi auki ja johdattaa jo seuraavaan kertaan.