Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI naisten pitäisi tasa-arvon nimissä alkaa tehdä aloitteita?

Vierailija
10.01.2017 |

Olen nyt yrittänyt ymmärtää tätä asiaa. Jos minua baarissa lähestyy vaikka 10 miestä, niin miksi ihmeessä minä hylkäisin heidät ja menisin itse iskemään jotain nurkassa istuvaa mököttäjää, joka ei katso päinkään? Ajattelevatko miehet, että tasa-arvon nimissä tänään jättävät sen kauneimman neidon rauhaan ja juttelevat sille lihavalle?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja näin aikuisena olen aina tehnyt aloitteen jos olen ollut kiinnostunut. Olen saanut niin seuraa kuin torjuntojakin. Torjunnoista en ole saanut huonoa mieltä tai traumoja, koska olen vain tehnyt pienen aloitteen, en pyytänyt ketään naimisiin. Ei tuntemattomalle ihmiselle puhuminen ole mikään elämää suurempi mullistus.

Minusta on typerää niin miehiltä kuin naisiltakin jättää aloite tekemättä jos on kiinnostunut. Jos et ole kiinnostunut kuin aloitteen tekevistä miehistä/naisista, niin oletko ikinä miettinyt mitä olet saattanut menettää? Ei kyse ole aina siitä että ihmiset ovat baarissa, kyttäävät kaikki läpi ja valitsevat parhaan/parhaat. Monesti ollaan vain kavereiden kanssa viettämässä aikaa eikä silloin tule edes katseltua muita ihmisiä. Entä jos unelmiesi mies/nainen on samassa baarissa, mutta koska toinen ei huomaa toista, jää aloitekin tekemättä.

Toisin sanoen, jos ei itse suostu tekemään aloitetta ihan vain periaatteesta, niin turha itkeä jos ei löydä oikeanlaista seuraa, tapaa vain vääränlaisia miehiä tai muuta vastaavaa. Hankala uskoa että kaikki naiset olisivat niin oman napansa lumoissa että eivät näkisi ja kuulisi ympärilleen, paitsi jos joku mies tulee vasten kasvoja jotain sanomaan. Itse olen saattanut vaikka kuulla jonkun keskustelun ja mennä siihen kommentoimaan ja näin on ikään kuin vahingossa aloitekin tehty.

Ymmärrän että kaikkia ei voi kiinnostaa nurkassa istuva hissukka. Mutta ei kaikki nurkassa istujat ole hissukoita tai säälittäviä tai yksinäisiä. Ne jotka eivät tee aloitetta, eivät välttämättä ole näitä palstalla rähiseviä kilttimiehiä tai ap:n kaltaisia naisia, jotka nyrpeästi odottavat että joku toinen tekee aloitteen. Miksi ihmeessä vaaditte toiselta ihmiseltä jotain mihin ette itsekään kykene? Kasvakaa aikuisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme